Telekung Sistergojes Empire Pilihan Saya Untuk Beribadah

Telekung Sistergojes Empire Pilihan Saya Untuk Beribadah -Tiada yang lebih indah jika kita dapat menyarung pakaian yang terbaik setiap kali bertemu Pencipta. Yup! Telekung bagi wanita adalah satu keperluan harian yang mana kita akan menyarungnya setiap kali solat 5 waktu.


 Seperti pakaian harian, pemilihan telekung adalah juga sebaik-baik berkualiti dan mampu memberi keselesaan. Sebab itulah saya memilih Telekung Sistergojes Empire.


Nak dapatkan telekung Sistergojes ini selain daripada Shopee, kita boleh juga dapatkan dari AEON yang terpilih. Sambil-sambil kita shopping barangan rumah dan keperluan yang lain, bolehlah selit membeli telekung Sistergojes.





Dengan pelbagai pilihan warna serta jenis fabrik yang ditawarkan memberi saya lebih pilihan dalam membuat keputusan pembelian Telekung Sistergojes Empire di AEON. Apatah lagi dengan harga yang ditawarkan cukup berpatutan. Dari harga premium sehinggalah harga mampu milik (marhaen). Lingkungan harga adalah dari RM60 hinggalah RM129, iaitu dari kain lycra sehinggalah cotton premium.


Boleh beli buat diri sendiri ataupun dijadikan hadiah buat yang tersayang. Untuk koleksi telekung Sistergojes Empire pemium akan diberikan kotak istimewa bersamanya. Jadi hadiah yang diberikan tampil lebih esklusif kerana didalam kotak.


Telekung Biru Muda Pilihan Jiwa
Selain daripada warna putih, saya cukup sukakan telekung berwarna lembut. Contohnya seperti telekung Sistergojes yang berwarna biru muda.



Kain lembut dan tidak jarang. Punyai sulaman di bahagian kepala dan di bahagian bawah. Sulaman bunga yang minimal, cantik dan sedap mata memandang.


Bahagian ruang muka juga terletak elok dan kemas. Jadi untuk solat tidak akan ada masalah rambut terjurai keluar dan sebagainya. 


Fabrik telekung cotton yang tidak panas, pastinya memberi keselesaan kepada saya biarpun pakai pada tempoh yang lama.


Harga telekung yang dipilih hanyalah RM80 sahaja. Ini adalah telekung yang pastinya akna digunakan sepanjang bulan ramadhan ini, InsyaAllah.


Tentang Sistergojes Empire
Sistergojes Empire Ditubuhkan pada december 2014, syarikat yang berdaftar di bawah Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM). Urusniaga beroperasi secara dalam talian (online) di Shopee dan dirumah. Urusan dalam talian (online) seperti mendapat pesanan, mencetak dan pembungkusan dibuat dari rumah. Menjual pelbagai produk seperti telekung, inner tudung dan juga sarung tangan (handsocks)


Jom Dapatkan Telekung Sistergojes Empire
Bagi mereka yang berminat untuk mendapatkan telekung Sistergojes Empire, bolehlah ke AEON yang terpilih seperti senarai di bawah:-
  • Aeon Tebrau
  • Aeon Permas
  • Aeon Bandar Dato Onn
  • Aeon Taman Universiti
  • Aeon Taiping
  • Aeon Nilai
  • Aeon Shah Alam
  • Aeon Wangsa Maju
  • Aeon Taman Maluri 
  • Aeon Kuching Sentral
  • Aeon Cheras Selatan
Manakala bagi yang tidak berkesempatan, boleh juga membuat pembelian daripada Shopee. Sekarangkan semuanya mudah, membeli-belah boleh di hujung jari.

Belanja dan Dapatkan Ganjaran Tunai
Oh ya! Bagi yang berbelanja produk premium sistergojes di AEON, jika anda membayar dengan menggunakan kad debit mahupun kar kredit. Sila perhatikan APPROVAL CODE yang tertera. Sekiranya 2 digit atau 3 digit nombor yang sama melayakkan anda memenangi reward tunai. Sebagai contoh: APcode R72111, anda layak memenangi RM111.


Ganjaran tunai istimewa di semua premium pempamer SISTERGOJES di Aeon Kuala .Lumpur, Nilai, Ipoh, Shah Alam, Johor Bahru dan Kuching. Boleh menang sehingga RM9999 dalam bentuk tunai.GOJES BONNANZA sah sehingga 31 Mac 2023, okie.

Jangan lupa untuk like & folllow page Sistergojes dan sertakan resit pembelian.

FACEBOOK | INSTAGRAM


Jom guna telekung dari Sistergojes,
Premium, berkualiti dan marvelous!

#gojesmy 
#sistergojes 
#sistergojesempire 
#telekung 
#telekungpremium 
#telekungumrah
 #telekunggojesmy
#thepowerofpreminumness
#terrrgojes

l

Telekung Sistergojes Empire Pilihan Saya Untuk Beribadah Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on February 13, 2023 Rating: 5

5 comments:

  1. aduhhh memang pantang betul tengok telekung, wajib terpikat dan beli. lagi2 ada sulam/lace.. cantiknyaaaaa

    ReplyDelete
  2. Thank you bagi idea untuk gifting. Kalau nak derma pun sesuai juga bagi telekung ni.

    ReplyDelete
  3. Ohh wowo....good news for Muslims ladies to check out these nicely designed telekung here. Thanks for sharing this. Cheers Siennylovesdrawing

    ReplyDelete
  4. Senang semua ada di tempat yang mudah untuk di beli. Musim cuti sekolah ni nak cari barang keperluan sekolah bleh la tengok sistergojes ni. Hehe.

    ReplyDelete
  5. Syoknya! Selalu beli online, yg ni boleh belek-belek dulu sblm beli...hehehe

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.