Gila Gadgets Semenyih Kini Telah Dibuka

Gila Gadgets Semenyih Kini Telah Dibuka- Jika anda berada di Semenyih atau berdekatan, jangan lupa untuk singgah ke Gila Gadgets cawangan Semenyih yang baru sahaja dibuka. Seperti yang kita maklum rangkaian kedai Gila Gadgets memang cukup popular dikalangan masyarakat yang tinggal di Lembah Klang,

Mempunyai pengalaman lebih 16 tahun Gila Gadgets sentiasa dipercayai dalam memberi perkhidmatan terbaik dan reputasinya tetap unggul sebagai kedai yang menawarkan aksesori telefon dan komputer pada harga mampu milik. 


Seperti outlet Gila Gadgets yang lain, outlet di Semenyih juga menawarkan pelbagai aksesori telefon dan komputer. Ada begitu banyak pilihan aksesori berbeza saiz, rekaan dan jenama yang ditawarkan pada harga cukup berpatutan.


Berada di kedai Gila Gadgets memang best! Produk disusun kemas di atas rak, memang sangat mudah untuk membuat pencarian barangan yang dikehendaki. Susunatur mengikut kategori produk juga memberi keselesaan kepada pelanggan yang datang memilih barangan.


Paling best! Kepelbagaian barangan yang ditawarkan memberi kita kelebihan untuk memilih mengikut bajet dan pilihan.


Selain itu di Gila Gadgets Semenyih juga ada menawarkan servis membaiki telefon dan laptop. Servis yang ditawarkan cukup pantas, murah dan paling penting alatan gantian yang digunakan semua ori. Bayangkan untuk kerosakan atau penggantian mudah (minor) boleh siap dibaiki dalam tempoh 30 minit sahaja. Jadi kita tidak perlu menunggu lama.


Technician di Gila Gadgets Semenyih semuanya berkemahiran dan berpengalaman. Sebagai pelanggan kita tidak akan ada rasa was-was dengan servis yang ditawarkan. Pembaikan juga dilakukan di hadapan pelanggan (face2face), jadi ianya sangat transparent ya!

Di Gila Gadgets Semenyih bukan sahaja boleh membaiki android bahkan tehnichian Gila Gadgets juga boleh membaiki produk dari Apple. Kebiasannya pelanggan akan berbincang dan mendapatkan dahulu cadangan apa yang perlu dibaiki dari pihak Gila Gadgets Semenyih sebelum pembaikan dilakukan. Dan pemeriksaan terhadap gadget adalah PERCUMA.



Dibuka setiap hari dari jam 10 pagi hingga 9 malam. Nak datang ke sini bolehlah google Gila Gadgets Semenyih di alamat:-


Gila Gadgets Semenyih
No 8 Tingkat bawah,
Jln TPS 1/4,
Taman Pelangi,
43500 Semenyih,
Selangor
019-5800531



P/S: Buat warga Semenyih, bolehlah datang ke Gila Gadgets Semenyih bagi mendapatkan aksesori telefon dan barangan komputer. Dan juga jika ingin baiki telefon, Gila Gadget Semenyih turut ada menyediakan servis ini :-)

Jom ikuti sosial media Gila Gadgest Semenyih untuk mendapatkan info dan promosi terkini :-
IG | Facebook | Tiktok
Gila Gadgets Semenyih Kini Telah Dibuka Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on February 21, 2023 Rating: 5

4 comments:

  1. this shop is near my house i cant wait to shop for all the best gadgets here!

    ReplyDelete
  2. Yes yes I always love to shopping with gila gadgets , so so reasonable pricing & with good selections too. Cheers Siennylovesdrawing

    ReplyDelete
  3. Will drop by this shop coz i got a few gadget accessories i need to buy

    ReplyDelete
  4. Kedai gadget macam ni memang penting. Ruby di KL cari kedai Ustaz je. Dekat dekat dengan rumah semua kedai mahai pastu tak semua jenis model tepon mereka ada aksesori. Seronok le orang Semenyih ada Gila Gadget ni.

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.