Rekaan Terkini Plus Size Shirt Bahamas Bob Rock Lebih Menarik dan Esklusif

Rekaan Terkini Plus Size Shirt Bahamas Bob Rock Lebih Menarik dan Esklusif - Istimewa abang-abang sado chomel chubby yang merancang untuk bercuti dan telah dapat bayangkan banyak tempat yang boleh berOOTD. Jangan lupa untuk dapatkan koleksi Plus Size Shirt Bahamas Bob Rock dari Bob Rock Clothing (BRC). Untuk info, Bob Rock Clothing (BRC) cukup terkenal dengan Plus Size Fashion di Malaysia dan juga Asia Tenggara,


Terdapat pelbagai rekaan corak yang menarik untuk dipilih. Semuanya cantik-cantik! Plus Size Shirt Bahamas Bob Rock ini juga sesuai digayakan untuk sebarang acara di hujung minggu seperti menghadiri jamuan, pertemuan dengan rakan-rakan, acara kasual dan pelbagai lagi acara.

Plus Size Shirt Bahamas Bob Rock ini adalah seperti baju Hawaiian, Baju Pantai, Baju Aloha dan Baju Resort. Material fabrik adalah dari cotton satin, sangat ringgan, lembut dan tidak mudah berkedut.Jika kit apakai seharian juga tidak menjadi masalah kerana fabrik ini cepat serap dan mengeringkan peluh. Memang sesuai untuk cuaca tropika di negara Asia.

Potongan baju Plus Size Shirt Bahamas Bob Rock adalah A-Cut. Secara tidak langsung akan memberi keselesaan di bahagian perut. Paling penting baju plus size besar lelaki ini ukuran dan potongannya adalah mengikut saiz orang besar di Asia Tenggara. Ini sepertimana yang kita ketahui orang asia biarpun besar tetapi tidak terlalu tinggi seperti orang barat.

Untuk koleksi Plus Size Shirt Bahamas Bob Rock terdapat dari saiz XL hingga 6XL. Terdapat 4 koleksi terbaru Plus Size Shirt Bahamas Bob Rock iaitu :-

Penjagaan Plus Size Shirt Bahamas Bob Rock juga adalah sangat mudah, tidak perlu cucian istimewa seperti sesetengah fabrik mahal. Paling penting fabrik ini tidak mudah renyuk. Jadi mudah dibawa ke mana sahaja seperti pergi melancong dan sebagainya.

Bahamas Luke Shirt
Corak abstrak bunga dengan 2 ton warna memang cukup minimalis. Anda boleh pilih samada warna coklat mahupun putih. Keduanya punyai gaya pesonanya yang tersendiri.

Bahamas Luke Shirt - coklat

Bahamas Luke Shirt - putih

Bahamas Luke Shirt mempertengahkan corak batik yang bermotifkan flora. Boleh juga dijadikan sebagai pakaian formal untuk majlis-majlis keraian tertentu.



Cantik terletak, biarpun bersaiz besar tetapi boleh bergaya di mana sahaja.

Bahamas Summer Shirt
Plus Size Fashion ini sangat sesuai untuk kita gayakan jika ke pantai. Ringkas dengan corak fauna seperti pepohon kelapa yang cukup sinonim dengan pantai dan kepulauan di Asia Tenggara.

Bahamas Summer Shirt - biru

Bahamas Summer Shirt - kuning

Bahamas Summer Shirt ditawarkan dalam dua warna menarik iaitu biru dan kuning lembut. Bagi jejaka berbadan besar (plus size men) yang sukakan ketenangan dalam pada masa yang sama seorang ceria past sukakan corak dan tona warna ini.


Canttikkan kalaran daun dan pepohon kelapa dengan hanya 3 tona warna pada baju, Cukup bergaya!

Bahamas Humming Shirt
Terdapat 2 warna yang ditawarkan iaitu warna putih dan juga hitam. Bagi mereka yang sukakan corak fauna, pemilihan rekaan pakaian saiz lelaki besar ini adalah bertepatan. Corak didalam adalah burung hummingbird.
Bahamas Humming Shirt - putih

Bahamas Humming Shirt - hitam

Untuk info, hummingbird merupakan burung Kelicap yang berada dalam keluarga Trochilidae. Ia merupakan antara burung terkecil yang kebanyakan spesies burung ini  berukuran dalam julat 7.5–13 cm. 


Koleksi Bahamas Humming Shirt dengan rekaan hummingbirds yang berwarna-warni menjadikannya cukup menarik dan sesuai untuk mereka yang ceria dan mempunyai gaya hidup yang aktif. 


Bahamas Beach Shirt
Bagi lelaki plus size yang sukakan warna ceria dan seorang yang berani ke hadapan pasti memilih Bahamas Beach Shirt baju bercorak yang rekaannya agak unik dengan motif pantai.


Corak untuk koleksi Plus Size Shirt Bahamas Beach ini Bob Rock memang sangat kalerful. Antara koleksi yang sering mendapat permintaan setiap kali musim cuti. 

Didatangkan dengan 2 warna iaitu peach dan juga navy blue. Keduanya memang menarik. Jika berkenan boleh dapatkan keduanya terus sebagai simpanan koleksi pakaian peribadi yang cukup istimewa.

Bahamas Beach Shirt - peach

Bahamas Beach Shirt - navy blue

Setiap satu  Plus Size Shirt Bahamas Bob Rock ditawarkan pada harga RM109 sahaja. Koleksi esklusif ini ditawarkan selagi stok masih ada. Untuk lihat koleksi terkini Bob Rock boleh klik pada pautan ini ya 👉 ttps://www.bobrock.com.my/collections/new-arrivals

Untuk pembelian boleh ke laman web Bob Rock 👉https://www.bobrock.com.my/

Ataupun pembelian terus dari platform membeli-belah;

Men’s Plus Size Clothing dari Bob Rock Clothing (BRC) ternyata mempunyai sentuhan cukup istimewa, lebih peribadi dengan citarasa lelaki ohsem bersaiz chubby di Asia Tenggara.

#BobRockClothing
#BRC
#MensPlusSizeClothing
#PlusSizeFashion
#PlusSizeClothingOnlineMalaysia
#PakaianSaizBesarLelaki
#KedaiBajuSaizBesarLelaki
#Hawaiianshirplussize
#PlusSizeAlohaShirt
#PlusSizeBeachShirt
#PlussizeBahamasshirt
#PlussizeshirtBahamas
Rekaan Terkini Plus Size Shirt Bahamas Bob Rock Lebih Menarik dan Esklusif Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on February 15, 2023 Rating: 5

7 comments:

  1. wahhh menarik. mudah la nak cari baju plus size lepas ni. cantik2 designnya

    ReplyDelete
  2. Makin bergaya la kengkawan kita dengan baju Bobrock nie kan. Grand design dia sekarang.

    ReplyDelete
  3. Wowo...love the beautiful designs & colours of all these Bobrock shirts. Personally like the design with hummingbirds a lot. Cheers Siennylovesdrawing

    ReplyDelete
  4. Lawa-lawa semua Bobrock shirts nih. Kalau perempuan pakai pun boleh juga kan, sebab nampak smart.

    ReplyDelete
  5. I like their shirt design too, many choices for plus size

    ReplyDelete
  6. love a brand that caters to people of all shapes and sizes! their designs are great too

    ReplyDelete
  7. bagus ni ada option utk those yg big size

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.