MRFIX Gadget Bandar Baru Bangi Menawarkan Servis Terbaik

MRFIX Gadget Bandar Baru Bangi Menawarkan Servis Terbaik- Baru-baru ini adik ipar saya mengadu telefon bimbit beliau bermasalah. ada masalah. Charge lama tapi penggunaan tak sampai 20 minit, bateri dah mula kong! Disebabkan beliau berada di di UKM Bangi, saya terus mencari kedai- membaiki telefon daln laptop yang berdekatan kampus beliau.


Rupanya ada MRFIX Gadget di seksyen 7 Bandar Baru Bangi. Lokasinya agak berdekatan juga dengan kampus UKM. Terus saya ke sana dengan harapan telefon bimbit adik ipar saya boleh dibaiki dengan kadar segera.


Yesza! Nasib baik hanya kerosakan kecil. Bayangkan telefon bimbit adik ipar saya dapat dibaiki dalam tempoh 30 minit sahaja. Cepat, praktikal dan efisien!


MRFIX Gadget cawangan Bandar Baru Bangi ini lokasinya agak strategik. Terletak di barisan deretan kedai berdekatan dengan kawasan perumahan. Banyak parkir dan restoran  juga. Dan MRFIX Gadget Bandar Baru Bangi merupakan cawangan pertama mereka yang dibuka di kawasan Lembah Klang.


Kedai MRFIX Gadget ini adalah dibawah 100% milik bumiputera yang menawarkan servis membaiki laptop, komputer serta telefon pada kadar yang segera dan caj yang cukup berpatutan. Ini kerana technician MRFIX Gadget adalah terdiri daripada mereka yang cukup berkemahiran serta berpengalaman.


Pemeriksaan komputer dan telefon bimbit adalah PERCUMA. Dan MRFIX Gadget sendiri merupakan  Authorised Original OEM Parts Malaysia. Segala alat gantian yang digunakan adalah memang ori.


Apa yang lagi menarik, MRFIX Gadget Bandar Baru Bangi boleh membaiki telefon bimbit samada dari Apple mahupun Android. Begitu juga dengan laptop. Penyelenggaraan dan pembaikan telefon dan laptop minor akan dilakukan di hadapan pelanggan terus (face2face). Jadi jika ada sebarang pertanyaan ataupun kemusykilan, pelanggan boleh tanyakan direct terus kepada technichian.



Antara servis yang ditawarkan di MRFIX Gadget Bandar Baru Bangiseperti:-
✅ LCD replacement;
✅ Battery replacement;
✅ Masalah charging port;
✅ Masalah speaker;
✅ Masalah software/ firmware;
✅ Masalah GPS/antena;
✅ Masalah kamera belakang;
✅ Masalah kamera hadapan;
✅ Masalah fingerprint;
✅ Masalah device selalu off/on;
dan banyak lagi.

Untuk kerosakan tertentu (major) pembaikan mungkin mengambil masa 1 hingga 2 hari. bergantung kepada jenis masalah dan alat gantian yang sedia ada di kedai. Untuk info semua,  MRFIX Gadget mempunyai Special Lab Repair Motherboard.

MRFIX Gadget Bandar Baru Bangi juga ada menawarkan aksesori telefon seperti casing, kabel telefon dan screen protector. Namun begitu pilihan adalah agak terhad. Disediakan juga ruang menunggu yang cukup selesa. Jadi tidak ada masalah jika datang ke sini bersama keluarga,


Untuk info tentang MRFIX Bangi boleh rujuk pada info dibawah:-

MRFIX GADGET (Seksyen 7 Bangi) - Smartphone Repair Face2Face
No. 50 Jalan 7/7A,
Bandar Baru Bangi,
43650 Bangi, Selangor
Buka Setiap Hari : 10:00 pagi - 9:00 malam
Whatsapp @ Call 0189886531

Media sosial:

Jadinya pada mereka yang tinggal berdekatan Bangi jika ada masalah dengan telefon bimbit atau komputer bolehlah ke MRFIX Gadget Bangi.

MRFIX Gadget Bandar Baru Bangi Menawarkan Servis Terbaik Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on February 22, 2023 Rating: 5

6 comments:

  1. tak jauh sangat dengan rumah boleh la singgah. fon lagi satu meragam pulak

    ReplyDelete
  2. Dah take note on their contact, in case nak repair gadget boleh terus ke sana

    ReplyDelete
  3. cant wait to visit this store for all my gadget needs! love the price too

    ReplyDelete
  4. Wah. Dia mai Seksyen 7 tak ajak. Nie tempat kawan2 saya hantar enset diorang gak nie

    ReplyDelete
  5. Thanks for sharing this, I've saved it so in case I need the gadget service, I know where I can send to. Easy to refer then. Cheers Siennylovesdrawing

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.