Flagship Store Ceres Gold Kini Telah Dibuka

Syarikat jeweller tersohor Ceres Jewels bersama Ceres Gold secara rasminya telah membuka "Flagship Store" terbaru mereka di Persiaran Hampshire. Lokasi yang begitu strategik berdekatan dengan KLCC dan bersebelahan dengan Hotel Corus Kuala Lumpur.


Barangan kemas di Ceres Gold sememangnya menjadi kegilaan kerabat diraja, para VIP dan selebriti negara. Masyarakat Malaysia pada hari ini semakin bijak menilai kepentingan membeli emas sebagai pelaburan. Ini kerana emas bukan sahaja dijadikan perhiasan diri bahkan merupakan pelaburan terbaik pada masa akan datang dan juga ketika memerlukan.


Apatah lagi trend peningkatan harga emas yang semakin meningkat saban tahun memberi keyakinan terhadap pelaburan barangan emas.Untuk info, emas sebenarnya adalah pelindung nilau terhadap inflasi.





Malaysia adalah negara tebaik bagi mendapatkan emas. Ini memandangkan tiada cukai akan dikenakan jika pembelian barangan emas berbanding negara yang lain.


Emas di Ceres Gold sememangnya sangat esklusif dengan rekaannya yang segar dan terkini. Selain daripada mutu keunggulan barangan emas yang diperkenalkan terdapat juga beberapa kelebihan lain yang telah diringkaskan seperti dibawah:-

  • Di Ceres Gold kita boleh membeli emas 916 dengan rekabentuk Itali yang esklusif serta unik.
  • Rekaan di Ceres Gold adalah limited edition.
  • Setiap pelanggan boleh meneyertai peraduan 'Win 1kg gold bar' dengan setiap pembelian 6gm emas . Peraduan ini adalah sehingga April 2024.
  • Diskaun barangan kemas yang cukup menarik.
  • Disediakan makanan serta minuman ringgan untuk pelanggan
  • Boleh menikmati fasiliti one-stop-center barang kemas dan batu permata dengan rekaan esklusif.
  • Disediakan parkir kereta percuma dan mencukupi
  • Ruang pameran yang cukup esklusif, luas dan selesa.

Bersempena dengan perasmian 'flagship store; Ceres Gold telah bekerjasama dengan pereka fesyen terkenal Bon Zainal dalam memperagakan koleksi lebaran bersama barangan kemas Ceres Gold. Serius! Memang cantik-cantik dan penampilan lebih berseri bersama Ceres Gold ternyata aura lebih menyerlah luar biasa.






Moga terus sukses Ceres Gold! 

Flagship Store Ceres Gold Kini Telah Dibuka Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on February 27, 2023 Rating: 5

1 comment:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.