Set Produk HEADS BABY BY FIDA RAMLI Menjadikan Rambut Anak Saya Lebih Sihat dan Cantik

Set Produk HEADS BABY BY FIDA RAMLI Menjadikan Rambut Anak Saya Lebih Sihat dan Cantik- Memiliki rambut yang sihat dan cantik memang menjadi impian semua orang termasuklah kanak-kanak. Apatah lagi rambut anak yang masih lembut dan halus. Seharusnya kita perlu memberi extra lebih perhatian serta penjagaan.


Apabila saya diperkenalkan dengan produk HEADS BABY BY FIDA RAMLI, apa yang terlintas di fikiran ketika itu adalah "WOW".  Didatangkan didalam botol yang sangat cantik dan esklusif. Paling penting ianya sangat praktikal, hanya tekan sahaja di bahagian atas botol.

Charms dengan 2 abjad F dan R yang membawa maksud Fida Ramli. Aksesori yang menyerlah keunikan set HEADS BABY BY FIDA RAMLI  ini.

Untuk penjagaan rambut yang terbaik kita dapatkan 4 produk HEADS BABY BY FIDA RAMLI yang didatangkan didalam satu set iaitu:-
  • Top to Toe Shampoo & Wash
  • Nourishing Conditioner
  • Tonic Essence
  • Serum Booster
Langkah 1 : Bersihkan Rambut  Menggunakan Top to Toe Shampoo & Wash


Hanya tekan sedikit syampu ke telapak tangan seterusnya cuci bersih keseluruhan rambut anak. Pastikan rambut memang basah ketika menggunakannya. 


Paling terbaik cuci rambut hujung ke hujung, harus kena pada kulit kepala. Ini karana syampu ini juga formulasinya dapat memberi kelembapan kulit kepala sehingga 72 jam lamanya. Selepas cuci pastikan kita bilas rambut anak dengan air sehingga benar-benar bersih.


Haruman syampu HEADS BABY BY FIDA RAMLI  memang best dan sangat menyegarkan.


Langkah 2 : Nourishing Conditioner


Perapi rambut bukan sahaja dapat menjadikan rambut lembut beralun bahkan dengan perapi dari HEADS BABY BY FIDA RAMLI dapat menjadikan rambut anak anda kuat dan sihat.


Picit amaun yang yang diperlukan. Sapu rata pada rambut anak.


Begitu juga dengan perapi yang mempunyai haruman cukup menenangkan. Banyak kali juga anak saya menyebut "Sangat wangi mummy".. "Wanginyaaa".. "Bestla baunyaaa"

Langkah 3 : Tonic Essence


Penggunaan tonik dalam penjagaan rambut memang bagus. Ianya dapat membantu pertumbuhan rambut baharu serta menguatkan akar rambut. Cara penggunaan Tonic Essence paling terbaik adalah dengan memastikan tonik ini disembur sehingga kulit kepala.


Yara memang akan rambutnya setelah disemburkan dengan Tonic Essence. Rasa lembut dan lebih ringgan. Apabila rambut disikat memang lancar tidak tersekat mahupun kusut.


Langkah 3 : Serum Booster

Tekstur minyak serum yang menjadikan rambut bersinar dan berseri-seri. Hanya letak sedikit pada telapak tangan dan sapu rata pada keseluruhan rambut anak. Penggunaan serum yang konsisten dapat mengatasi masalah rambut bercabang dan membantu mengurangkan masalah keguguran rambut.


Memang semua orang impikan untuk mendapatkan rambut yang cantik dan sihat. Alangkah baik sekiranya dapat menjaga rambut anak kita sejak kecil, pasti rambut mereka akan kekal cantik sehinggalah menginjak ke usia remaja dan seterusnya alam dewasa. 


Nah! Melalui penggunaan set penjagaan HEADS BABY BY FIDA RAMLI saya dapat mendidik Yara dari kecil tentang rutin terbaik penjagaan rambut yang bermula daripada mencuci, merapi, memelihara dan mencantikkannya.

Ini adalah kerana rambut adalah mahkota. Tua dan muda haruslah sentiasa menghargainya. Dan Yara memang sangat teruja setiap kali mandi kerana dapat menggunakan set produk penjagaan rambut HEADS BABY BY FIDA RAMLI .

Untuk keterangan lanjut dan pembelian, boleh lawati laman web ini: https://byfidaramli.com/

Set Produk HEADS BABY BY FIDA RAMLI Menjadikan Rambut Anak Saya Lebih Sihat dan Cantik Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on June 13, 2022 Rating: 5

10 comments:

  1. Nampak best je produk ni. Segar. Kena jaga rambut elok-elok dari awal. Kan madam?

    ReplyDelete
  2. Alahai modelnya comel. Comel nie banyak demand tak? Tapi seriously, botol-botolnya comel sungguh ye.

    ReplyDelete
  3. bagusbila ada shampoo khas untuk kanak2 baru rasa lebih selamat untuk anak2

    ReplyDelete
  4. wah terbaiklah, lengkap dalam satu set utk penjagaan rambut. makin sihat lah rambut mereka :)

    ReplyDelete
  5. Nampak menarik pulak produk HEADS BABY BY FIDA RAMLI, Bolehlah nanti saya pun nak cuba pada saya sendiri dan anak2.

    ReplyDelete
  6. Sis pakai yang dewasa.. tak tau pulak ada untuk kekanak.. paling suka bag dia tiap kali beli hehehehe..

    ReplyDelete
  7. Wahhh Yara lepas ni boleh jadi KOL dah pandai bergaya dan buat review produk penjagaan rambut... Bgus nama produk ni cantik..

    ReplyDelete
  8. Wah this is an awesome haircare range for the children, i m sure your daughter loves it

    ReplyDelete
  9. Good to know that this haircare product is good for your little ones.

    ReplyDelete
  10. i heard so many great reviews about this brand. wow cant believe they even have a range for children too!

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.