Marrybrown Memperkenalkan Menu Oishii Jepun


Marrybrown, rangkaian makanan segera Halal tempatan terbesar** kini membawa peminatnya pada hidangan  yang cukup istimewa  yang sememangnya 'something different' bersempena dengan kempen Around the World ' . Yup! Kali ini diinspirasikan dari negara matahari terbit, Jepun!- Jepun ialah destinasi keempat hidangan bertemakan Marrybrown's Around the World

Kenalkan menu terbaharu mereka Marrybrown Oishii Jepun. Menu ini telah dilancarkan pada 23 Jun 2022. 

**Untuk info, Marrybrown kini mempunyai 500 buah restoran di 16 buah negara di Malaysia.


Dato' Joshua Liew (center), Chief Executive Officer of Marrybrown merasmikan \Hidangan Marrybrown Oishii Japan


Menurut Dato' Joshua Liew, Ketua Pegawai Eksekutif Marrybrown;
Jepun mempunyai pelbagai jenis makanan lazat yang menyelerakan untuk memikat hati anda. Ciri-ciri makanan Jepun boleh dikatakan hampir serupa dengan masakan Malaysia, dimana kedua-duanya sedap, segar, lengkap dan unik bagi setiap hidangan. Itulah sebabnya rakyat Malaysia mudah menerima makanan Jepun dan berasa amat selesa dengan hidangan dari negara matahari terbit itu. Oleh yang demikian, kami tidak sabar untuk memperkenalkan menu Oishii Japan kami yang unik namun sesuai dengan citarasa rakyat Malaysia.


Uniknya Marrybrown Oishii Japan ini ianya didatangkan dengan sos Teriyaki yang rasanya manis-manis memikat dengan kepedasan wasabi. Ianya  "sesuatu yang berbeza" untuk rakyat Malaysia namun tetap memikat selera.

Selain itu keunikan Marrybrown Oishii kita boleh dilihat pada warna roti (bun) berwana merah jambu. Begitu juga dengan air minuman  yang diperkenalkan iaitu air Sakura Fizz. Yang mana ianya menggambarkan keindahan pokok bunga sakura.

Nah! Peminat MB boleh membayangkan diri mereka berada di ladang bunga Sakura ataupun di bandar  Tokyo yang meriah apabila menikmati hidangan yang punyai rasa teriyaki wasabi yang unik, begitu juga dengan roti Oishii Burger berwarna merah jambu serta ketika menghirup minuman Sakura Fizz.


Menu OISHII JAPAN 
Ada 4 Set Menu OISHII JAPAN di Marrybrown :

2-pcs Oishii Chicken (Combo)

🌸 Kombo 2 Ketul Ayam Oishii
2 ketul Marrybrown’s Crispy Chicken di hidangkan bersama potato wedges dan air Sakura Fizz. Dan juga sos teriyaki + wasabi.


Oishii Rice Bowl

🌸Kombo Oishii Rice Bowl
Peminat nasi. Korang boleh pilih set ini.
Set ini didatangkan bersama potongan Marrybrown’s Crispy Chicken diselaputi sos teriyaki Wasabi, nasi dan air Sakura Fizz


Oishii Box Meal

🌸 Marrybrown’s Oishii Box Meal
Kalau teringin nak cuna burger dan ayam, Boleh ambil set ini yang didatangkan bersama Oishii Burger, 1 ketul Marrybrown’s Crispy Chicken , Potato Wedges dan air Sakura Fizz


Oishii Burger (Combo)

🌸Kombo Burger Marrybrown Oishii
Set burger Oishii bersama Potato Wedges dan air Sakura Fizz. Ahem. Roti (bun) warna merah jambu yang sangat comel.

Untuk Rice Bowl harga bermula dari RM12.90 yang mana ayam disaluti dengan sos teriyaki wasabi diinikmati bersama nasi dan juga sedikit sayuran. Begitu juga dengan kombo 2 ketul Ayam Oishii bersama potato wedges dan ais Sakura Fizz, harga yang ditawarkan bermula dari RM20.50.

Jemu dengan ayam, bolehlah mencuba Burger Oishii, patoto wedges dan Sakura Fizz, pada harga ditawarkan bermula dari RM15.30.

Jika keliru hendak mencub ayang mana satu, saya syorkan anda mencuba Marrybrown's Oishii Mox Meal yang didatangkan bersama Oishii Burger, 1 ketul Ayam Oishii, potato wedges dan air minuman Sakura Fizz yang ditawarkan pada harga bermula RM23.90.


Kehadiran Karektor Anime Memeriahkan Waktu Pelancaran



Gawr Gura


Traveller From Genshin Impact



Untuk maklumat lanjut mengenai menu terbaru Marrybrown, hidangan Around the World, applikasi MB, promosi dan perkhidmatan penghantaran boleh layari:-

Laman web     : https://marrybrown.com
Facebook        : MarrybrownMalaysia
Instagram       : @Marrybrownmy
Youtube          : MarrybrownTV

美味しくて満足
Oishikute manzoku
(read: sedap dan puas hati)

Marrybrown Memperkenalkan Menu Oishii Jepun Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on June 30, 2022 Rating: 5

1 comment:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.