Meriahkan Raya Anda Bersama Shopee



Setelah hampir sebulan berpuasa, ramai yang tidak sabar untukmenyambut Hari Raya Aidilfitri bersama keluarga dan rakan-rakan. Ada yang bersiap-sedia untuk pulang ke kampung dan ada juga yang sibuk menyiapkan rumah bagi menyambut orang tersayang.

Demi membantu rakyat Malaysia membeli-belah untukpersiapan Hari Raya pada saat-saat akhir, Raya Bersama Shopee kini menawarkan harga terendah dan promosi terbaik. Selain itu, rakyat Malaysia dapat menikmati tawaran berikut semasa Raya Bersama Shopee yang sedang berlangsung hingga 5 Mei 2022:


Penghantaran Percuma Perbelanjaan Minimum RM5

Terlupa beli kayu manis atau bunga lawang untuk masakanrendang? Jangan risau kerana ia boleh didapati di Shopee dan anda boleh menikmati penghantaran percuma denganperbelanjaan minimum hanya RM5. Tuntut baucar penghantaranpercuma dan gunakannya sebelum mendaftar keluar untukpembelian anda.


100% Pulangan Tunai Syiling Raya

Selain memberi kemudahan, Shopee menawarkan penjimatantambahan melalui Pulangan Tunai Syiling Shopee. Tanpasebarang perbelanjaan minimum, anda akan menerima 100% Pulangan Tunai Syiling (terhad pada RM5) untuk pembeliananda apabila anda menuntut dan menggunakan baucar 100% Pulangan Tunai Syiling. Dapatkan Pulangan Tunai Syiling untukpembelian biskut Raya di saat akhir.


Hadiah Mingguan Motosikal

Ia masih belum terlambat untuk Putar & Menang bagimengumpul tiket emas setiap hari untuk memenangi motosikalVespa Sprint S 150 dan Jongkong Emas sebagai hadiah saguhati. Jangan lepaskan peluang untuk mengumpul tiket emas tambahanbagi mendapatkan peluang yang lebih baik untuk menang!

SimplySiti

Sudahkah anda mendapatkan SimplySiti Pearl Collection? Iamerupakan koleksi terbaharu jenama tersebut yang dilancarkansempena Hari Raya Aidilfitri. Jika belum, layarihttps://shopee.com.my/simplysiti bagi mengetahui lebih lanjut.



Sorotan Shopee Mall, dengan Pulangan Tunai SyilingShopee 25% setiap hari

Dapatkan produk-produk yang dijamin 100% tulen daripadarangkaian jenama yang luas di Shopee Mall, dengan tawaran dan diskaun yang diperbaharui setiap hari. Nikmati hari diskaun25%, Pulangan Tunai Syiling Shopee 25% dan baucar 25% untuk pelbagai jenama serta banyak lagi! Raikan Raya Bersama Shopee dengan potongan harga hebat daripada 40% daripadajenama kegemaran anda seperti vivo, Watsons, Laneige, Levi’s dan banyak lagi!



Anda juga boleh menikmati tawaran hebat daripada jenama di Shopee Mall seperti Caltex, Dr. Cardin, Gaabor, Grafen, Kitchenz, Logitech, Maserati, MY Mentholatum, MYDIN, Polo Hill, Tealive dan Vinda.

#ShopeeGivesBack

Sempena perayaan Hari Raya, #ShopeeGivesBack dan Shopee Supermarket bekerjasama demi berkhidmat kepada golonganyang kurang berkemampuan. Mereka bersama-sama menjemputsemua rakyat Malaysia untuk menghulurkan tangan kepada yang memerlukan.



Beli Care Box pilihan anda untuk didermakan kepada NGO terpilih. Bagi setiap Care Box yang dibeli, Shopee Supermarket turut akan menderma RM4. Hulurkan sumbangan anda di sini - https://shopee.com.my/m/supermarket-raya-specials.



Tawaran menarik daripada ShopeePay dan ShopeeFood

Pada Hari Raya ini, jimatkan perbelanjaan minyak dan dapatkanganjaran apabila anda membayar menggunakan ShopeePay. Dapatkan pulangan tunai RM5 dengan perbelanjaan minimum RM25 di mana-mana stesen Caltex. Tambahan pula, dapatkanlebih banyak lagi dengan ShopeePay dengan memanfaatkanbaucar ShopeePay 1 SEN daripada pelbagai kedai!



Adakah anda bakal berkumpul bersama seisi keluarga sertarakan-rakan pada Hari Raya ini? Meriahkan perayaan denganmakanan lazat daripada ShopeeFood. Pilih daripada pelbagaimakanan istimewa di platform tersebut dan nikmatipenghantaran percuma sepanjang hari! Untuk tawaran yang lebih menarik, beli ShopeeFood Savings Pass pada 1 Sen bagimendapatkan lebih banyak diskaun!



Bagi maklumat lanjut mengenai Raya Bersama Shopee, layarihttps://shopee.com.my/m/raya-sale.



Tertakluk pada terma dan syarat.
Meriahkan Raya Anda Bersama Shopee Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on May 03, 2022 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.