Pek Anugerah Ramadan Hadiahkan Pada Yang Tersayang

Pek Anugerah Ramadan Hadiahkan Pada Yang Tersayang- Kesihatan adalah satu anugerah yang begitu besar nilainya. Selain kita perlu mengambil berat diet pemakanan yang diambil setiap hari, kita juga disarankan mengambil suplemen tambahan bagi meningkatkan imun badan.

Apatah di zaman endemik hari ini, kita masih belum menang menangani masalah Covid 19, jadi sangatlah penting untuk kita memberi extra perlindungan pada diri sendiri dan juga keluarga tercinta. Sebenarnya saya ingin kongsikan dengan pek kesihatan "Anugerah Ramadan" dari Pharmaniaga,

Apa yang menarik didalam pek Anugerah ramadan ini terdapat 2 pek besar Habbatussauda Baraka yang mengandungi 5 pek (1 pek = 24 kapsul soft gel). Diberikan juga 1 botol arnia madu kelulut secara PERCUMA.

Untuk pengetahuan semuaa madu kelulut ini sangat bagus meningkatkan imuniti dan memberi lebih tenaga setiap hari. Hanya 1 sudu kecil setiap hari dan digalakkan diambil pada waktu pagi.

Manakala Habbatussauda Baraka yang diambil 2 biji setiap hari bagus untuk proses penghadaman, membantu melancarkan perjalanan darah dan memberi lebih imun pada badan.


Nah ternyata,didalam Pek Anugerah Ramadan mengandungi anugerah alam semula jadi yang sememangnya diketahui ramai akan manfaat serta khasiatnya.

Sesuai untuk dikongsi dengan yang tersayang, Pek Anugerah Ramadan ini juga sangat disyorkan sebagai paket hadiah kepada keluarga, sanak-saudara dan juga sahabat handai yang jauh mahupun dekat di hati

Dapatkan Pek Anugerah Ramadan hari ini di www.royalepharma.com atau Farmasi Royale Pharma Bangi serta farmasi-farmasi berdekatan korang yerp
Pek Anugerah Ramadan Hadiahkan Pada Yang Tersayang Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on May 18, 2022 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.