Yobick Nenas Kini di Pasaran | Emma MAembong Dilantik Menjadi Duta Terbaru Jenama Yobick


Wah! Yobick telah memperkenalkan varian yang terbaru di pasaran iaitu Yobick Pineapple. Ini merupakan varian keempat di bawal label Yobick di pasaran Malaysia. Apa yang menarik, di hari pelancaran juga Yobick telah memperkenalkan duta terbaru mereka iaitu Emma Maembong.

Untuk pengetahuan semua, Yobick mula memasuki pasaran Malaysia pada Mei 2018 dengan memperkenalkan Yobick perisa original. Dan tidak dinafikan biarpun baru di pasaran namun jenama ini telah mendapat perhatian terutama masyarakat Malaysia yang menjaga kesihatan.

Dan pada awal tahun 2019, Yobick Lite+ telah diperkenalkan yang mana ianya mengandungi tambahan kalogen sesuai untuk mereka yang bukan sahaja ingin menjaga kesihatan bahkan kecantikan juga. Seterusnya Yobick Sakura dengan suntikan rasa bunga sakura (cukup popular di Jepun).

Dan kini, Yobick nenas varian terbaru yang diperkenalkan. Sepertimana yang kita ketahui buah nenas sendiri mempunyai khasiat yang begitu tinggi bersama kombinasi air yogurt yang khasiatnnya juga tidak boleh dipertikai lagi.

Minuman Yobick juga bukan hanya boleh didapati dalam saiz 310ml sahaja bahkan sekarang didatangkan dalam saiz 700ml juga. Jadi korang boleh beli stok besar untuk minuman di rumah dan saiz kecil untuk di bawa berjalan ke mana sahaja.

Jom try Yobick Nenas hari ni :-)

Yobick Nenas Kini di Pasaran | Emma MAembong Dilantik Menjadi Duta Terbaru Jenama Yobick Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on January 08, 2020 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.