PROMOSI TAHUN BAHARU CINA DI RESTORAN CINA TUNG YUEN HOTEL GRAND BLUEWAVE SHAH ALAM

Tahun Baharu Cina 2020 juga dikenli sebagaiTahun Tikus akan bermula pada 25 Januari 2020 ini. Seperti kebiasaan ianya adalah masa untuk semua berkumpul bersama ahli keluarga dan sahabat handai. Pertemuan penuh kegembiraan ini akan lebih bermakna dengan adanya sesi makan tengahari atau makan malam bersama-sama. Dan antara lokasi yang saya boleh syorkan adalah Restoran Cina Tung Yuen, Aras 1 di Hotel Grand BlueWave Shah Alam untuk menikmati sesi makan besar yang amat menyeronokkan sempena Tahun Baharu Cina ini.

Beraneka masakan yang lazat sepanjang bulan Januari 2020 sehingga bulan Februari 2020 akan disediakan oleh chef khas dalam masakan cina yang diketuai oleh Chef Patrick Ng.

Yee Sang with Salmon Fish and Crispy Fish Skin

Seperti yang sedia maklum makan besar Tahun Baharu Cina tidak lengkap tanpa hidangan Yee Sang. Ianya merupakan hidangan tradisi yang menjadi simbol kepada nasib yang baik, kesihatan dan kekayaan. Jadi bila berada di sini jangan lupa untuk nikmati Auspicious Yee Sang Selection. Terdapat tiga pilhan Yee Sang yang boleh dicuba iaitu Yee Sang with Sliced Abalone and Salmon Fish, Crispy Fish Skin, Yee Sang with Salmon Fish and Crispy Fish Skin dan juga Vegetarian Yee Sang. Harganya
ditawarkan bermula serendah RM40.00+.

Vegetarian Yee Sang

Yee Sang with Sliced Abalone and Salmon Fish, Crispy Fish Skin

Selain itu, kita juga boleh menikmati makan besar bersama ahli keluarga sempena perayaan yang penuh makna ini dengan memilih set Deluxe Prosperity Treasure Pot Packagae – Prosperity Deluxe “Lo Hei Poon Choy” Special. Untuk set ini, kita akan dapat merasai menu-menu lazat seperti Yee Sang with Salmon Fish and Crispy Fish Skin, Double Boiled Chicken Soup with Madagascar Coconut and Black Garlic, Halal Deluxe “Lo Hei Poon Choy”, Baked Fish Fillet with Salted Egg Yolk and Milk, Stir Fried Hong Kong Seasonal Vegetable with Whole Garlic, Eight Treasure, Dried Oyster, Fragrant Rice in Lotus Leaf dan Mixed Fruit Platter. Set ini ditawarkan dengan harga RM1188.00+ setiap set.


Satu lagi set yang ditawarkan sempena Tahun Baharu Cina kali ini Auspicious Good Luck Set Menu. Set ini mempunyai lapan jenis hidangan termasuklah Yee Sang with Salmon Fish and Crispy Fish Skin, Double Boiled Chicken Soup with Madagascar Coconut and Black Garlic, Crispy Boneless Chicken with Roast Sesame Paste, Fried White Shell Prawn with Mayonaise, Steam Red Garoupa with Black Ear Fungus and Premium Oyster Sauce, Braised Black Mushroom, Baby Abalone and Fish Maw with Brocolli, Black Pepper Fried Rice with Chicken dan Chilled Sea Coconut with Sea Bird Nest (Seaweed Jelly) and Lemon. Auspicious Good Luck Set Menu ini berharga RM1288.00+.

Black Pepper Fried Rice with Chicken  

 Baked Fish Fillet with Salted Egg Yolk and Milk

 Double Boiled Chicken Soup with Madagascar Coconut and Black Garlic

 Fried White Shell Prawn with Mayonaise 

 Steam Red Garoupa with Black Ear Fungus and Premium Oyster Sauce

Sea Coconut with Sea Bird Nest (Seaweed Jelly) and Lemon

Menu promosi Tahun Baharu Cina yang amat menyelerakan ini boleh didapati di Restoran Cina Tung Yuen, Aras 1 bermula 15 Januari 2020 sehingga 15 Februari 2020 dari jam 11.30 pagi sehingga 2.30 petang bagi sesi makan tengahari manakala untuk sesi makan malam, ia bermula dari jam 6.30 malam sehingga 10.30 malam. Sila hubungi Telepemasaran di talian 03-55111833 sambungan 2723, 2724, 2606 atau email ke telemarketing@bluewavehotels.com.

Layari laman sesawang di www.bluewavehotels.com untuk maklumat lanjut.
PROMOSI TAHUN BAHARU CINA DI RESTORAN CINA TUNG YUEN HOTEL GRAND BLUEWAVE SHAH ALAM Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on January 12, 2020 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.