LEGO Malaysia Memperkenalkan Set 'Gift of Play' Bersempena Dengan Sambutan Tahun Baru Cina

Siapa sahaja tak teruja bila berada di dunia Lego! Bukan sahaja kanak-kanak bahkan golongan dewasa juga. Dan menariknya bersempena dengan sambutan Tahun Baru Cina tidak lama lagi LEGO Malaysia telah mengadakan Acara  LEGO Lunar New Year yang bertempat di Mid Valley Megamall dab The Mall Mid Valley Southkey Johor Bahru, Acara ini berlangsung hampir sebulan iaitu bermula dari 5 Januari sehingga 2 Februari 2020.

Terdapat pelbagai aktiviti menarik yang pastinya menjadi tarikan pengunjung. Antaranya seperti:-
  • Rot Building Competition
  • Drum Up the Lion
  • Creative LEGO Shadow Play
  • Give the Gift of Play
  • Wishing Tree

Jangan lepaskan peluang untuk dapatkan LEGO di sini kerana pelbagai tawaran menarik ditawarkan. Antaranya seperti:-
  • Pengunjung terawal yang membeli kedua-dua set LNY akan mendapat baucer LEGO bernilai RM28 dan tiga item hadiah dengan pembelian (GWP) edisi terhad (LEGO Angpow, LEGO Traditional Drum dan LEGO Candy Box)
  • Pembeli yang berbelanja min RM238 ke atas sebarang pembelian (tidak temasuk set LNY) boleh memilih salah satu daripada 3 item GWP edisi terhad (set LEGO Traditional Drum, LEGO Candy Box atau LEGO Year of the rat). 
Kedua set GWP LEGO Drum dan LEGO Candy Box ini hanyaboleh didapatkan secara esklusif di Mid Valley Megamall dan The Mall Mid Valley Southkey.

Sepanjang acara LEGO Lunar New Year, pengunjung juga boleh melihat pelbagai tarikan lego khas dibawakan oleh LEGO Malaysia.Antaranya seperti LEGO Entrance Arc, 12 patung Zodiac Minifigure (bersaiz sebenar hokeh!), Lion Dance Jump Stage, LEGO Diodrama dan pelbagai lagi.

LEGO Entrance Arc

Salah satu patung tung Zodiac Minifigure.

Set LEGO Lion Dance

Ianya menggambarkan suasana Pesta Musim Bunga yang menampilkan 5 patung singa kecil yang dihias indah dengan satu pentas pemain gendang. Saya juga suka dengan pintu gerbang tokong yang bercorak tradisional. Ada 8 patung mini termasuk penari singa yang memakai kostum tikus. Harga yang dijual untuk set ini adalah RM349.90
.
Set Chinese New Year Temple Fair.

Menggambarkan pekan yang meraikan sambutan Tahun Baru Cina dengan meriah. Kelihatan gerai-gerai jualan dan Pesta Tokong. Set ini juga didatangkan dengan 14 patung mini dan harga yang ditawarkan adalah RM499.90.

Set LEGO Lunar New Year ini boleh didapati di semua gedung LEGO, Toy "R" Us dan kedai-kedai yang mengambil bahagian.

 Antara tetamu VIP yang hadir dan meraikan acara LEGO Lunar New Year.

 Jangan lupa untuk sertai pertandingan LEGO di sini ya. Ada banyak hadiah menarik ditawarkan.

Oh ya! Kalau korang datang ke sini dan bergambar dengan mana-mana LEGO, korang berpeluang mendapat voucher RM10. Syaratnya hanyalah muat naik gambar korang di sosial media dengan hashtag #LEGOCNY2020. Tunjukkan gambar yang telah dimuatnaik kepada petugas untuk menebus baucer tersebut. Dan  ianya terhad untuk 50 pelanggan setiap hari.

Keterangan lanjut boleh layari:-

LEGO Malaysia Memperkenalkan Set 'Gift of Play' Bersempena Dengan Sambutan Tahun Baru Cina Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on January 07, 2020 Rating: 5

1 comment:

  1. Allahu sangat lah best. jangan kata anak2, kita yg ibu ni pun tergoda tengok ^_^

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.