Nutri Brown Rice® Prebiotic Drink Pilihan Terbaik Untuk Memberi Rasa Lebih Kekenyangan dan Kecemerlangan Kesihatan


Nasi memang menjadi makanan ruji masyarakat Malaysia. Namun seperti yang kita ketahui pengambilan nasi pada kadar berlebihan boleh menyebabkan masalah obesiti. Jadi kita perlu memilih pemakanan yang terbaik bukan sahaja boleh memberi rasa kekenyangan, mengawal berat badan dan pada masa yang sama ianya berkhasiat.


Dan saya telah diperkenalkan dengan Nutri Brown Rice® Prebiotic Drink. Ada 5 jenis perisa ke semunaya yang boleh dicuba. Kita boleh pilih mengikut kesukaan dan dinikmati samada ketika waktu sarapan ataupun disaat ketika benar-benar kelaparan.

Antara kebaikan Nutri Brown Rice® Prebiotic Drink ianya tinggi dengan serat (whole grain) dan kaya dengan vitamin serta mineral semulajadi. Bukan itu sahaja minuman ini juga mempunyai rasa yang enak dan dapat memberikan rasa kekenyangan yang lama. Sememangnya pilihan terbaik untuk kita yang sentiasa sibuk dengan urusan harian sampai adakalanya lupa tentang waktu makan.

Paling penting Nutri Brown Rice® Prebiotic Drink ini tiada perisa tiruan, gula dan bebas glutan. Bagus untuk semua golongan tidak kira wanita mahupun lelaki. Oh ya! Ianya juga mengandungi prebiotik dengan  bakteria baik yang sangat membantu dalam penghadaman.

Minuman ini sesuai juga pada mereka yang pencinta sayuran (vegan). Setiap kotak mempunyai 8 sachet :-)

Antara 5 produk Nutri Brown Rice® Prebiotic Drink yang boleh dicuba seperti:-

Nutri Brown Rice® Prebiotic Drink (original bersama gula perang + prebiotik)

Nutri Brown Rice® Prebiotic Drink (oat with soy lecithin))

Nutri Brown Rice® Prebiotic Drink (purple sweet potato + prebiotik)

Nutri Brown Rice® Prebiotic Drinke (coklat)

Nutri Brown Rice® Prebiotic Drink (original - tiada tambahan gula)


Secara personal saya sudah mencuba minuman Nutribrown Rice berperisa original. Walaupun tidak mmpunyai sebarang rasa tetapi ianya tetap boleh dinikmati seperti biasa. Apa yang penting, saya tidak perlu mengambil hidangan berat di waktu pagi dan hanya menikmati secangkir Nutri Brown Rice® Prebiotic Drink sudah menyokong kehidupan seharian saya yang aktif.

Untuk keterangan lanjut mengenai produk :

Nutri Brown Rice® Prebiotic Drink Pilihan Terbaik Untuk Memberi Rasa Lebih Kekenyangan dan Kecemerlangan Kesihatan Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on December 27, 2022 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.