#RedrawYourWorld Bersama Cartoon Network


Tahun 2022 akan diserikan dengan tayangan perdana spin-off siri asal Cartoon Network We Bare Bears  kepada siri We Baby Bears yang akan disiarkan setiap hujung minggu di Cartoon Network dan juga strim online di HBO GO. 


We Baby Bears mengisahkan tiga beruang comel yang belajar untuk lebih mengenali dan sayangi diri mereka serta mencari tempat yang sesuai untuk mereka habiskan masa bersama.


Bersempena dengan pengenalan siri tersebut, Cartoon Network telah melancarkan kempen #RedrawYourWorld Bersama Cartoon Network yang mana si manja anda boleh mengekpresikan menerusi imaginasi dunia yang mereka inginkan melalui hasil seni kreatif yang dihasilkan.


Di dunia yang penuh cabaran, berikan isnpirasi pada di manja anda untuk menjadi lebih kreatif, punyai impian, berimaginasi dan sukakan cabaran! Ini menerusi 3 kunci iaitu :-
  • Celebrate Uniqueness
  • Empower Little Actions
  • Inspire Storytelling

Hasil Imaginasi Ameer dan Yara
Dari sebuah kotak yang besar jadilah sebuah kapal terbang yang cute (bolehlah, hahahah). Sebenarnya apabila ditanya pada Ameer dan Yana, apa yang mereka inginkan..

Masing-masing dengan pantas menajwab..

Nak naik kapal terbang!!!

Mungkin disebabkan terlalu lama berada didalam tempoh PKP, tidak bercuti seperti tahun sebelum ini. Pastinya kedua adik beradik ini sangat merindui bercuti bersama keluarga dan paling penting momen ketika dapat menaiki kapal terbang :-)


Ada pelangi, bintang-bintang dan juga lakaran wajah Ameer dan Yara,


Budak cheeky ni..geram mummy dia tengok tau!


Hasil kotak kapal terbang sebelum diwarnakan!


Bila tanya Yara kenapa lukis STAR?

Yara jawab : Sebab STAR cantik!! Dan STAR ada banyak sangat.

Bila tanya Ameer kenapa pilih rainbow?

Ameer jawab : RAINBOW... ada 7 warna dan semuanya warna feveret Ameer. And Ameer suka raibow


So, korang boleh juga join kempen ni... kongsikan hasil imaginasi si manja di sosial media dan jangan lupa letakkan bersama hashtag #RedrawYourWorld dan #CartoonNetwork serta jangan lupa untuk tag @CartoonNetworkAsia okieee.

#RedrawYourWorld Bersama Cartoon Network Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on January 20, 2022 Rating: 5

7 comments:

  1. Alalala comelnya Ameer buat tu. Nak sangat tu naik kapal terbang mummy....cartoon we bear bears ni Dania siap ada bear dia lagi. Tiga2 bear...hehe. Kiranya ni we bear bears masa kecik la ni...comel!!!

    ReplyDelete
  2. Aduhai. Beginilah zaman kita membesar dulu kan - semua benda boleh jadi kenderaan, rumah dan space ship. Teruskan berimaginasi ye anak-anak!

    ReplyDelete
  3. Seronoknya! Boleh explore creativity anak2 and creativity mak nye sekali šŸ˜ bare bears saya dgn anak saya pun suka tgk ❤️

    ReplyDelete
  4. Hehe. Kita pun suka negok kartun. Sonok tgk depa berimaginasi ye. Mesti gigih maknya tolong buatkan kapal terbang kan. air Asia ke MAS tu? Hehe

    ReplyDelete
  5. Kita suka kartun We Bare Bear tu. Comel sangat!!

    ReplyDelete
  6. Teringat memori zaman kanak-kanak dulu, siap camping di luar rumah guna daun pisang sebagai atap. haha. Good job mam !

    ReplyDelete
  7. Kecik-kecik dulu pun ai suka lukis star sebab senang nak lukis.

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.