Sekali Sekala Makan Dekat Meat Cartel

Lama dah teringin nak cuba hidangan di Meat Cartel setelah melihat salah satu cawangannya di Kota Damansara. Kebetulan masa mencari kedai makan di SACC Mall ternampak restoran Meat Cartel di situ. Walaupun dah masuk waktu makan tengahari tapi suasana di kedai memang lengang. Apa lagi terus ajak Amani cuba makanan di sini.

Nampak kat menu macam minuman cocktail. Sampai sekali air minuman Haus Boom rupanya. Macam yang strawberry tu dalam menu dinamakan Love Potion. Tapi untuk 1 gelas ni harganya RM12. Beli kat kedai cam 7Eleven macam tak sampai RM5 pun. Tapi okla.. takdelah rasa menyesal sangat. Kreatif juga cara hidangan minuman macam tu.

Hidangan Smashed Burger wajib cuba kalau ke Meat Cartel  Tapi sebenarnya ada banyak jenis smashed burger yang ditawarkan. Dan yang ini rasanya 'basic' jer tapi memang rasanya dah perfect!

Mac Cheese Chicken. Pun sedap  Keju memang berlambakan. Orang yang suka keju pasti memang tak menyesal pilih menu ini . Makan panas-panas dan ada isi ayam didalamnya  Kalau korang nak daging boleh juga, harga mahal sedikit dari yang ayam.

Abis dalam RM61 juga untuk makan berdua. Tapi sedaplah. Cuma agak mewah harga untuk 2 rakyat marhaen nakan, hehehe. Unless memang kita order mcm grilled meat.. tu berbaloilah Tapi zaman sekarang masak sendiri pun mahal, huhu.

Repeat balik Meat Cartel? Why not. Nak try juga set daging mcm lamb shank tu.. Nampak sedap betholl ❤️
Sekali Sekala Makan Dekat Meat Cartel Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on January 23, 2022 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.