Produk JEBAT Khas Untuk Kaum Lelaki Oleh JAMU TUN TEJA

Produk JEBAT Khas Untuk Kaum Lelaki Oleh JAMU TUN TEJA- JEBAT jamu yang diformulasi khas sebagai ENERGY BOOSTER buat lelaki, pertama kali diperkenalkan oleh Jamu Tun Teja. Apatah zaman sekarang bukan kaum perempuan sahaja perlukan jamu bahkan kaum lelaki juga pun perlukan juga. 


Percayalah untuk mengekalkan kecergasan, energetik dan rasa bersemangat sepanjang hari bukanlah satu perkara yang mudah ya. Melalui pengambilan JEBAT, badan tidak akan mudah rasa letih dan lesu. Bahkan kaum lelaki pasti akan terJEBAT apabila dapat melihat kesan terhadap kulit menjadi lebih sihat.


Seperti yang kita maklum Jamu Tun Teja diperkenalkan pada tahun 2017. Cukup dikenali sebagai produk berasaskan Herba Terbaik di Malaysia yang berpusat di Bukit Mertajam, Pulau Pinang. Pengasas Jamu Tun Teja diasaskan oleh Hazira Azihan bt. Abd Wahab dan Syukri Hassan selaku Presiden Jamu Tun Teja.

Tercetusnya idea untuk menghasilkan JEBAT ini sebab selalu tengok Syuk, merangkap suami keletihan kalau kerja berterusan. Macam mana nak maju dalam business kalau tak kental. I sendiri ialah consumer tegar Jamu Tun Teja, 24jam ibarat “nothing to me”. I boleh kerja beterusan tanpa sempadan tapi kalau Syuk tak boleh nak kejar energy bekerja I, macam mana ? Oleh itu, terhasilnya JEBAT by JTT ini.
H
JEBAT adalah Minuman Tenaga yang dicipta khas untuk kaum lelaki. JEBAT mengandungi bahan-bahan Herba semula jadi seperti Tongkat Ali, Ginseng, dan Madu Asli. Di samping itu, JEBAT mempunyai manfaat yang baik, bertindak sebagai memberi tenaga tambahan untuk lelaki, mengurangkan bintik hitam dan putih di muka, membantu mengurangkan kesan gelap akibat sinaran matahari pada kulit dan membantu pelancaran usus yang sihat.



Hazira juga memberitahu tentang keunikan produk JEBAT ini berbanding produk di pasaran ialah JEBAT mengandungi 3 bahan utama yang sangat bagus untuk lelaki. Kos pembuatan dan formulasi agak tinggi, namun JTT sangat berpegang teguh dengan quality over produk yang hanya berlandaskan konsep Hit & Run.

Dari segi konsep, JEBAT sangat berhubung kait dengan jiwa, semangat kepahlawanan Kemelayuan demi memartabatkan Sejarah Nusantara. Walaupun kos pemasaran pembuatan video dan grafik agak tinggi untuk syarikat SME seperti JTT yang baru menapak di industri ini, kami tidak gentar untuk melawan arus.
Dari awal tahun lepas lagi I dah terbayang nama produk JEBAT tu memang zasss! Kenapa bukan TUAH, sebab JEBAT ni macam bad boy sikit ada aura dan karakter yang gagah.

Cabaran yang dihadapi semasa melaksanakan produk Jebat, Lelaki susah nak setuju bab-bab supplement ni, kalau bab kari gulai lain la. Bab supplement, nak buat too delicious, it will end up as cordial taste, nak buat too medicinal taste, pahit segala herba. Kaum lelaki tak mungkin berpegang pada Beauty is Pain. Perempuan lain, Perempuan gigih. Jadi akhirnya, the taste is amazingly good! Dan bukan cordial taste. Lelaki yang consume JEBAT ni je akan tahu manfaat JEBAT ni. Every single ingredient akan bagi hints in one sip!
I berharap agar JEBAT akan hit pada kali ini! I nak JEBAT diletakkan di Harrods!

Selain JEBAT, JTT juga telah menghasilkan produk lain yang dibuat khas untuk wanita. Antara produk JTT adalah Jamu Tun Teja, Ginseng Herbal Soap, Feminine Herbal Wash, MEKAR, Sutera Lip Serum dan Lip Glass, RATU Hair Series dan LAUT Spa Series.



Untuk maklumat lebih lanjut, sila hubungi Ms Mira at +60175173053 atau e-mel kepada jamutuntejahq@gmail.com

Demi Tuhan Yang Satu,
Demi Tanah Yang Dipijak!

Jom TerJEBAT!

Produk 'Energy Booster' kebanggaan Malaysia
Produk JEBAT Khas Untuk Kaum Lelaki Oleh JAMU TUN TEJA Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on January 17, 2021 Rating: 5

21 comments:

  1. Bagus untuk ensuami ni. Pastu senang nak ambil setiap hari kan sebab dalam bentuk minuman pack. Biasa wanita je ada jamu, ni untuk lelaki pun ada.

    ReplyDelete
  2. Sounds like a good supplement for men and husband huh! Thanks for sharing. It is interesting that there is inclusion of kulit kayu manis.

    ReplyDelete
  3. Jejaka2 pun perlu jaga kesihatan diri. Boleh la nanti saya recommend produk ni pada kawan2 lelaki.

    ReplyDelete
  4. Boleh buat gift set ni. Yg penting sis gigih ke gagah? Haha.

    ReplyDelete
  5. hahaha betul2 setuju sangat pasal pemilihan nama tu. Tambah pula Sharnaaz hidupkan watak Jebat ala macho dan bad boy. Boleh beli sebagai hadiah jugak ni

    ReplyDelete
  6. cantik packaging dia maskulin sangat. senang nak consume senang la untuk lelaki

    ReplyDelete
  7. Namanya yang gah insyaAllah memberi tuah kepada penjenamaannya. Dan sekarang semakin ramai lelaki yang mencari produk kesejahteraan diri

    ReplyDelete
  8. wah menarik ni, saya boleh cubalah. sekarang ni lelaki pun kena jaga kesihatan dalaman :)

    ReplyDelete
  9. bagusnya pengasas dia, tercipta JEBAT kerana nampak suami sendiri penat bekerja..boleh la rekemen dengan my husband and kawan2 lelaki yang lain ni..

    ReplyDelete
  10. Agak-agak kalau makan ni bersilap tak Laki den hahahaha.. tapi bagus ni sebab ianya boleh naikkan semangat dan aura kenantanan tu.. Laki den hari-hari bekerja, takde PKP huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai semua. Boleh Whatsapp Ina untuk grab JEBAT & produk Jamu Tun Teja yang lain

      FREE COD sekitar MELAKA
      FREE POSTAGE seluruh Malaysia
      FREE CONSULTATION
      FREE GIFT

      http://www.wassap.my/60194408145/JEBAT

      Delete
  11. Jarang ada jamu utk lelaki, memang bagus org lelaki amalkan jamu ni utk kesihatan luaran dan dalaman

    ReplyDelete
  12. This looks like such a beneficial and good product for men

    ReplyDelete
  13. wow namanyaaaa! hahaah tacood! tapi nama ni memang main peranan kan? sesuai dengan fungsinya . kite pun nak cari jebat lepas ni. cop ada had umur ke

    ReplyDelete
  14. baru sepadan ada tu teja ada jebat.. boleh dicuba satu masa nanti

    ReplyDelete
  15. atie pun ada baca pasa JEBAT ni, memang betul kata founder nya - orang lelaki payah sikit nak ber supplement bagai.. hee~ ntah apa yang ditakutkan sangat pun tak tau..

    ReplyDelete
  16. Menarik supplement ni.. Nama dia jer pun dah buat orang tertarik untuk cuba.. Makin banyak supplement utk kaum lelaki dah skrg.. 👍👍👍

    ReplyDelete
  17. Wah 1st time actually dengar brand ni tapi nampak meyakinkan..

    ReplyDelete
  18. Hai semua. Boleh Whatsapp Ina untuk grab JEBAT & produk Jamu Tun Teja yang lain

    FREE COD sekitar MELAKA
    FREE POSTAGE seluruh Malaysia
    FREE CONSULTATION
    FREE GIFT

    http://www.wassap.my/60194408145/JEBAT

    https://jamutunteja.biz/shop/014653

    ReplyDelete
  19. Numpang tanya; ada tak nombor pendaftaran MAL, KKM atau NOT?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam. I tolong jawabkan. Ref no. utk JEBAT is SN956/2020 for NOT. JEBAT under Bahagian Keselamatan & Kualiti Makanan (BKKM), so tiada number KKM.

      BKKM - Bahagian Keselamatan & Kualiti Makanan.

      Bila satu produk dihantar ke KKM, dorang check dulu on BPFK (Biro Kawalan Farmaseutikal Kebangsaan). Untuk produk yang yang ada klasifikasinya dari segi ingredients.

      Jika produk itu tidak termasuk dalam BPFK, ia pergi ke BKKM.

      Asasnya, produk yang ada herba yang lebih 20% bahan aktif dan kosmetik termasuk dalam BPFK dan ada MAL/NOT

      Produk yang lebih 80% ingredients dia food based, masuk ke BKKM. Dan tiada hologram mahupun MAL/NOT.

      Delete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.