Ong Sana Ong Sini pada Tahun Baru Cina ini bersama Tesco Super Brand Day di Shopee

Tesco Stores (Malaysia) Sdn Bhd kembali dengan lebih banyak tawaran istimewa pada Tahun Baru Cina (CNY) ini untuk Super Brand Day (SBD) di platform e-dagang Shopee. Dari 27 hingga 29 Januari, pasar raya besar tersebut akan menawarkan promosi hebat bagi rakyat Malaysia untuk pelbagai produk termasuk daripada kategori Kelengkapan Rumah dan Kediaman serta Kesihatan dan Kecantikan, di samping peraduan Belanja & Menang yang menarik untuk musim perayaan yang menjimatkan namun tetap meriah.

Di Tesco, kami percaya bahawa Setiap Bantuan Bermakna, terutamanya dalam waktu yang mencabar seperti ini. Di Tesco, kami sentiasa berusaha untuk memberi nilai yang lebih hebat kepada keperluan pelanggan kami melalui cara yang terbaik. Menerusi kerjasama SBD ini dengan Shopee, para pelanggan kini dapat membeli barangan keperluan harian dan juga barangan perayaan melalui rangkaian produk kami yang luas di platform Shopee.
kata Pengarah Bukan Makanan dan Pelbagai Saluran, Janice Chan.


Satu aspek mengenai SBD ini yang kami paling gemari ialah Tawaran Waktu Terhad, di mana para pengguna dapat menikmati penjimatan yang lebih lagi. Kami mencadangkan agar anda tetapkan peringatan untuk tawaran ini kerana anda pasti tidak mahu melepaskannya
tambah Chan.

Kedai rasmi Tesco di Shopee kini menawarkan lebih daripada 4,000 barangan. Antara produk yang popular termasuk hamper CNY 2021, minuman tin, lampin serta rangkaian Fred & Flo dari Tesco sendiri dan juga susu tepung. Perkakas dapur seperti Tesco Stainless Steel Steamer, ketuhar gelombang mikro dan periuk nasi juga boleh didapati; manakala barangan yang bersaiz lebih besar seperti kolam renang untuk kegunaan rumah dan meja jamuan juga dijual. Kedai tersebut turut mempunyai banyak produk Tesco Own Brand yang amat digemari, hasil kualiti yang baik yang dipadankan bersama harga berpatutan untuk pelanggan.

Tesco SBD juga akan menampilkan tawaran Ox-Some Huat Deals, dengan potongan harga hingga 35 peratus pada Barangan Runcit serta Kelengkapan Rumah dan Kediaman pada 27 Januari, diikuti potongan harga hingga 25 peratus pada produk-produk daripada kategori Bayi dan Mainan serta Kesihatan dan Kecantikan pada 28 Januari.

Pada 29 Januari, jualan Tesco CNY Fire-Cracking Sale akan diadakan dan membawa Ong Sana Ong Sini dengan potongan harga hingga 50 peratus pada barangan daripada kesemua kategori ini dan banyak lagi! Tarikh ini juga akan menyaksikan Tawaran Waktu Terhad disajikan di mana para pengguna dapat menikmati Tawaran Harga Terendah yang sungguh menarik dari pukul 12 tengah malam hingga 2 pagi, 12 tengah hari hingga 2 petang dan 8 malam hingga 12 tengah malam.

Bukan itu sahaja berita baik yang menanti para pembeli Tesco di Shopee. Dalam peraduan Belanja & Menang, pengguna yang berbelanja sebanyak RM188 dalam satu pembayaran semasa tempoh kempen ini berpeluang memenangi hadiah bernilai hingga RM4,000.

Tambahan pula, ciri baharu Group Buy membolehkan para pengguna membeli barangan terpilih dengan harga yang lebih rendah apabila mereka membeli secara bersama-sama dalam satu kumpulan. Selain itu, pulangan tunai syiling Shopee dan baucar diskaun Shopee turut dapat dinikmati pembeli.

Tesco SBD ini adalah sebahagian daripada Shopee 2.2 Jualan Tahun Baru Cina di mana pengguna yang mengunjungi platform tersebut bakal menikmati baucar diskaun 88 peratus setiap hari, penghantaran percuma dengan perbelanjaan minimum RM10 serta tawaran berharga hanya lapan sen. Kempen ini juga menyajikan hiburan kepada pengguna termasuk Shopee Fortune Box bernilai RM8,888 setiap hari dengan hadiah wang tunai untuk dimenangi.

Untuk menikmati tawaran eksklusif Tesco, layari https://shopee.com.my/tesco.fbs. Untuk pembayaran lebih lancar sepanjang SBD ini, tambah nilai dan bayar dengan ShopeePay.

Ong Sana Ong Sini pada Tahun Baru Cina ini bersama Tesco Super Brand Day di Shopee Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on January 25, 2021 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.