Promosi Syawal HABIB Mengajak Pengguna Melabur

Promosi Syawal HABIB Mengajak Pengguna Melabur -Hi korang! Syarikat pengeluar barangan kemas tempatan jenama Habib memandang serius dengan keadaan ekonomi yang melanda bukan hanya Malaysia tapi turut memberi impak di peringkat global. Hal ini juga menyaksikan peningkatan harga emas yang kini berada di tahap tertinggi dalam sejarah pada paras RM 270 segram. Namun, Habib ingin berkongsi pandangan dari sisi yang berbeza dengan orang ramai untuk melihat kenaikan harga emas ini sebagai satu waktu yang sesuai untuk menjual beli emas.

Saban hari, harga emas yang dijangka semakin meningkat untuk tempoh yang agak lama membuatkan setiap pembelian emas kini merupakan satu pelaburan yang bijak kerana harga emas lebih stabil berbanding nilai matawang dunia. Bagi memudahkan para pelanggan, di Habib kami menawarkan pembelian semula dengan harga yang berpatutan buat para pelanggan kami yang ingin menukar barangan kemas lama kepada yang baharu.
Kata Dato’ Sri Meer Habib, Pengerusi Eksekutif Kumpulan Habib.

Di samping itu, sempena Promosi Syawal yang berlangsung sepanjang Kempen Rantaian Kasih di
musim perayaan Aidilfitri ini, Habib menawarkan duit syiling emas seberat 0.2-gram dengan rekaan ekslusif hanya semasa perayaan ini pada harga RM 118 sahaja. Orang ramai boleh membuat kelainan
dengan menggantikan pemberian duit raya dengan duit syiling emas dari Habib pada raya tahun ini.

Selain itu, bagi memeriahkan lagi sambutan raya pada tahun ini meskipun disambut dengan norma
baharu, Habib menawarkan potongan harga sehingga 70% untuk barangan kemas berlian dan batu
permata yang terpilih. Tambahan pula, potongan harga RM 10 untuk segram emas dan setiap pembelian bernilai RM 8,000 ke atas dalam satu resit akan mendapat jam tangan Ice Watch Ice
Steel.



Oleh itu, korang jangan terlepas peluang untuk menikmati Promosi Syawal yang berlangsung
dari sekarang sehingga 22 Jun 2020 di seluruh bilik pameran Habib di seluruh Malaysia. Untuk keterangan lanjut sila hubungi talian hotline HABIB di 019-2222916.
Promosi Syawal HABIB Mengajak Pengguna Melabur Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on June 06, 2020 Rating: 5

1 comment:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.