Kempen "Sensitive To Your Needs" Antabax

Rasanya semua orang jelas, kulit yang sensitif biasanya mudah rengsa kerana ianya nipis dan bertekstur halus. Apabila terdedah dengan cuaca panas dan udara yang telah tercemar, kulit menjadi extra sensitif. Ada sesetengah orang yang mengalami kulit sensitif turut alergik dengan sesetengah makanan.Silap makan badan akan menjadi gatal.

Menyedari tentang masalah yang sering dihadapi oleh mereka yang menhadapi masalah kulit sensitif, Antabax telah memperkenalkan siri penjagaan badan mereka yang terbaru iaitu Antabax Sensitive. Apa yang menarik selain daripada pH seimbang 5.5 sahaja, ianya juga bebas alkali, memberi aroma yang menenangkan, lembut dan paling penting memberi perlindungan antibakteria sehingga 99.9%

Antabax Sensitive ini juga kaya dengan vitamin dan pelembap semulajadi. Yang mana ianya dapat mengembalikan tahap kelembapan semulajadi kulit dan meminimumkan kerengsaan kulit yang disebabkan oleh masalah kekeringan. Bahkan menjadikan kulit kita lebih sihat dan licin.

"Kami telah mengemaskini label pada produk serta memberi peluang kepada pengguna melalui program "one for one exchange" kami yang kini telah berlangsung sehingga September."
Mandy Lee, Pengurs Kanan Produk LAm Soon Edible Oils Sdn Bhd

Di majlis pelancaran Antabax Sensitive ini juga saya berkesempatan mendengar sendiri penerangan serba ringkas mengenai kulit sensitif daripada Dr. Sharon Gopalan dari Procare Dermatology. Terutama apa yang boleh dan tidak boleh dilakukan jika kita mengalami masalah kulit sensitif. Selain itu saya juga teruja mendengar perkongsian daripada Mia Ibrahim seorang wartawan sukan yang mempunyai masalah kulit sensitif. Bagaimana pengalaman beliau menghadapi dan mengatasi masalah kulit itu sehingga hari ini.



Kempen "Sensitive To Your Needs" Antabax Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on August 27, 2019 Rating: 5

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.