AVON LIFE COLOUR | Haruman baru rekaan bersama Avon dan Kenzo Takada

Pancarkan kegembiraanmu pada dunia dengan Avon Life Colour, haruman seindah dirimu. Avon memperkenalkan haruman eksklusif buat gadis dan jejaka, dicipta bersama pereka terkemuka Kenzo Takada.
Haruman pelbagai-sensori ini menghidupkan personaliti penuh keriangan dan kegembiraan buat semua di sekelilingmu. Diinspirasikan oleh prisma, botol uniknya direka oleh Kenzo Takada bagaikan sejalur sinar cahaya yang memancar rona-rona prisma yang menakjubkan.
Dengan kejayaan dalam bidang fesyen dan haruman antarabangsa selama 40 tahun., Kenzo Takada dianggap merevolusi fesyen dan melangkau batasan kreativiti dengan palet rona-rona ria. Kolaborasi beliau bersama Avon telah melahirkan AVON LIFE COLOUR – haruman yang benar mencermin kreativiti dirinya.

AVON LIFE COLOUR FOR HER EAU DE PARFUM 50ml


Haruman sungguh menggembirakan ini menyerlah dengan positiviti dan memukau dengan kombinasi unik pir segar, raspberi, magnolia serta kehangatan orris dan kayuan cedar.



AVON LIFE COLOUR FOR HIM EAU DE TOILETTE 75ml


Gagah dan sofistikated, haruman moden maskulin ini mengetengahkan letusan prismatik kekal lama dari lemon, halia, magnolia, green Mate Absolute, vetiver dan oakmoss.

Avon Life Colour for Her EDP 50ml & For Him EDT 75ml dijual pada harga RM155.00 WM / RM178.25 EM boleh didapati dari Wakil Avon, Butik Kecantikan AVON, atau dari shop.avon.my. Untuk maklumat lanjut, hubungi talian bebas tol AVON di 1-800-18-AVON (2866).


AVON LIFE COLOUR | Haruman baru rekaan bersama Avon dan Kenzo Takada Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on August 18, 2019 Rating: 5

1 comment:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.