Sucree Amor Menawarkan Pemanis Mulut Premium Harga Marhaen Esklusif di Aeon

Sucree Amor Menawarkan Pemanis Mulut Premium Harga Marhaen Esklusif di Aeon- Sucree Amor adalah perkataan Perancis yang membawa maksud pencuci mulut dengan "kemesraan kemanisan". Dengan menggunakan bahan yang berkualiti dan teknik penyediaan terbaik maka terhasillah pemanis mulut premium dengan rasa yang cukup enak.


Dengan gabungan rasa dan tekstur yang tepat, Sucree Amor pastinya menjadi pilihan untuk kita dapatkan pelbagai jenis pemanis mulut dan pastri seperti macaron, puding, kek dan pelbagai lagi.

Produk dari Sucree Amor boleh didapatkan daripada mana-mana AEON seluruh Malaysia. Jadi tidak ada masalah jika anda tinggal di kawasan pantai timur, selatan dan sebagaaianya.. Hanya terjah sahaja AEON untuk mendapatkannya.

Seperti kedai bakeri yang lain, kek di Sucree Amor juga boleh ditempah terlebih awal. Ini untuk memastikan pelanggan boleh dapatkan kek yang mereka inginkan sebelum majlis. 

Paling penting harga pemanis mulut yang ditawarkan di Sucree Amor cukup berpatutan, orang kata harga marhaen yang mampu dibeli oleh semua orang.


Antara pencuci mulut dari Sucree Amor yang boleh dicuba seperti:-

1) Pencuci mulut Jepun

2) Kek


3) Puding

4) Macaron

5) Mochi
6) Brownies
7) Jeli
8) Wafel

9) Pancake

Review Saya
Melihat pada persembahan pemanis mulut yang ditawarkan memang sangat menarik dan mempunyai kelas tersendiri. Dari segi tekstur memang sangat lembut, imbang dengan kemanisan yang sesuai dengan citarasa masyarakat Asia.

Sangat rekomen  untuk anda semua mencuba macaron dari Sucree Amor. Bukan sahaja ranggup di luar, lembut didalam bahkan penawaran kepelbagaian inti, tidak terlalu manisi serta warna-warni macaron yang cantik menjadikan pencuci mulut ini sukar untuk dilepaskan.

Begitu juga dengan mochi yang sangat lembut, filing memang mewah dan ada pelbagai perisa. Saya juga sangat sukakan kek dan puding dari Sucree Amor. Tektur lembut, berkrim dan peling penting bahan yang digunakan memang premium.


Jangan lupa untuk singgah Aeon dan rasai sendiri pencuci mulut dari Sucree Amor!

Sucree Amor Menawarkan Pemanis Mulut Premium Harga Marhaen Esklusif di Aeon Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on May 17, 2024 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.