Pasir Kucing Premium Berkualiti Tinggi Litiere Chat Pengalaman Keselesaan Optimum Kucing Anda

Jika Anda bosan dengan bau kurang menyenangkan dari kotak pembuangan kucing, saatnya beralih ke solusi yang lebih baik dan inovatif. Dengan Litiere Chat, anda tidak perlu lagi merasa ragu dan bimbang akan aroma yang mengganggu


Diformulasikan khusus untuk mengendalikan bau dengan efektif, Litiere Chat memberikan pengalaman pembuangan yang lebih bersih dan segar untuk kucing dan rumah.

Kepada pencinta kucing yang sentiasa mencari pasir kucing yang dapat memberi keselesaan bukan sahaja kepada kucing tetapi juga persekitaran rumah agar senantiasa mempunyai udara yang segar dan selesa, Litiere Chat dapat membantu menyelesaikan masalah anda. Selepas menggunakan Litiere Chat pasti anda tidak akan memilih pasir kucing yang lain.

Golden Valley Resources adalah syarikat bumiputra yang telah mengedar dan memperkenalkan produk terbaru Pasir Kucing Premium Berkualiti Tinggi Litiere Chat. Litiere Chat dalam bahasa Perancis bermaksud tempat pembuangan kucing. Dirumus khas dengan formulasi dan inovasi terkini yang direka untuk memberikan keselesaan optimum kepada kucing kesayangan. Kini anda dan kucing dapat hidup dengan lebih harmoni dan bahagia di bawah satu bumbung.


Litiere Chat istimewa kerana diformulasikan dengan baun aroma kopi yang menyegarkan. Ianya bukan sahaja memberikan persekitaran yang harum tetapi juga dapat menghidupkan bauan harmoni dalam rumah.Pasir kucing dengan aroma kopi Litiere Chat ini menawarkan beberapa manfaat antaranya, mengurangkan bau, pengalaman buang air lebih menyenangkan dan aromaterapi untuk keselesaan seisi rumah. Pasti kucing anda juga akan merasa teruja menikmati pembuangan dengan lebih selesa.

Mengandungi formula anti-bakteria yang dapat menjamin kesejahteraan kesihatan dan kebersihan kucing. Dengan hanya sesaat, Litiere Chat dapat menghentikan bau yang tidak diingini dengan segera dan dapat memberikan kelegaan bukan sahaja kepada kucing tetapi juga kepada semua penghuni rumah. Tiada lagi bau yang kurang menyenangkan dari kotak pembuangan kucing dan kini keluarga dan tetamu akan lebih selesa datang melawat ke rumah. Litiere Chat juga mempunyai penyerapan yang tinggi dan menjadikan pasir kucing tahan lebih lama dan mudah diurus.

Diedarkan oleh Golden Valley Resources, dan syarikat komited untuk menyediakan produk berkualiti tinggi kepada pelanggan. Dengan Litiere Chat,  kucing kesayangan akan menikmati pengalaman membuang air yang selesa dan bersih Litiere Chat tersedia dalam pek 10 liter yang mana harga yang ditawarkan adalah harga mampu milik dan setiap pek hanya bernilai RM13.00. Pek berbaloi ini bukan sahaja mudah untuk dibawa kemana-manatetapi ianya juga pek penjimatan yang amat ekonomi untuk semua.


Banyak aktiviti promosi yang akan dijalankan melalui media sosial antaranya pertandingan kucing, hadiah istimewa untuk kucing bertuah dan juga hadiah kepada pemilik kucing yang bertuah. Tidak lama lagiLitiere Chat akan memasuki pasaran Pasaraya besar dan kini anda lebih mudah untuk mendapatkan produk litiere Chat.

Syarikat juga akan memperkenalkan lebih banyak bauan mengikut kesesuaian antaranya bauhan Lavender, Lemon dan lain-lain bagus meluaskan lagi pasaran di dalam dan luar negara.
Kita juga dalam perancangan untuk mengeluarkan lebih banyak produk-produk untuk kegunaan kucing dan juga haiwan peliharaan yang lain. Kini kita dalam perbincangan terakhir dengan kilang dandiharap kita akan dapat merialisasaikan perancangan ini dalam masa yang terdekat
 kata En Noer Izham selaku Pengarah Pembangunan Perniagaan Golden Valley.

Litiere Chat juga boleh dibeli melalui online Shopee, Facebook, Instagram & Tiktok. Untuk maklumat lanjut dan pembelian, sila layari laman online dibawah.

Ig : litierechat
Fb : litierecat
Tiktok : litiere_chat

Pasir Kucing Premium Berkualiti Tinggi Litiere Chat Pengalaman Keselesaan Optimum Kucing Anda Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on May 03, 2024 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.