Koleksi Terbaru dari Bob Rock Clothing (BRC) Jahitan Lebih Cantik, Fabrik Lebih Menarik

Koleksi Terbaru dari Bob Rock Clothing (BRC) Jahitan Lebih Cantik, Fabrik Lebih Menarik- Sering juga saya diajukan dengan pertanyaan, mana nak cari pakaian saiz besar lelaki di sekitar Lembah Klang? Walaupun begitu banyak jenama dan kedai baju saiz besar lelaki di pasaran namun yang paling saya rekomen tentulah Bob Rock Clothing (BRC).


Untuk info Bob Rock Clothing (BRC) merupakan jenama tempatan yang menawarkan pelbagai rekaan  pakaian saiz besar lelaki yang direka khas sesuai dengan bentuk badan masyarakat Asia. Jenama ini sudah bertahun berada di pasaran dan sudah mempunyai pengikutnya yang tersendiri.

Apa yang menarik, biarpun sudah cukup dikenali sebagai jenama Plus Size Fashion, Bob Rock Clothing (BRC) sentiasa meningkatkan kualiti pakaian agar jenama yang dibina terus utuh seiring dengan memenuhi kepuasan pelanggan.

Untuk koleksi terbaru pemilihan fabrik lebih teliti yang mana sangat sesuai dengan keadaan cuaca panas dan lembap di Malaysia. Ini bagi memastikan pengguna pakaian (BRC) benar-benar selesa dengan koleksi terbaru yang diperkenalkan. Selain itu, Jahitan yang lebih kemas, tersusun dan sekata – dalam dan luar jahitan.

Jahitan lebih kemas

Kolar yang dijahit begitu kukuh, tidak mempunyai lipatan serta hujung kolar yang bertemu. Menjadikan pemakai lebih berketerampilan, segak dan kemas.

Bahagian kolar

Koleksi Terbaru Bob Rock Clothing (BRC) 
Antara koleksi terbaru Bob Rock Clothing (BRC) yang korang boleh dapatkan adalah Plus Size MC Shirt Short Sleeve, Plus Size Alex Shirt Short Sleeve, Plus Size Stripe Shirt Short Sleeve, Plus Size Marble Shirt Short Sleeve, Plus Size Kurta Eusof Short Sleeve dan Plus Size Oxford Office Exclusive Long Sleeve.

Plus Size Marble Shirt Short Sleeve

Laman web :-
https://www.bobrock.com.my/products/plus-size-shirt-stripe-plus-size-relax-fit-cotton-satin-short-sleeve-shirt

TikTok: https://vt.tiktok.com/ZSNphYDWK/
Shopee: https://shope.ee/3AhhIT4c33

Plus Size Stripe Shirt Short Sleeve

Laman web :-

Plus Size Check Shirt Shirt Billy


Selesa Dengan Koleksi Oxford Office Exclusive Long Sleeve
Untuk kali ini saya telah mencuba koleksi pakaian ke pejabat iaitu Oxford Office Exclusive Long Sleeve. Dengan potongan A (A-cut), ianya terletak cantik di bahu dan selesa di perut. Bahkan pemakai memang akan kelihatan nampak lebih kurus dari saiz badan mereka yang comel.


Fabrik adalah dari Oxford Cotton dengan di bahagian poket dihjit kemas dengan perkataan ‘BOBROCK’. Dengan higher thread count,fabrik memang sejuk dan selesa sentiasa untuk semua keadaan cuaca bahkan dapat memberi keselesaan kepada pemakai tidak kira waktu panas atau sejuk. Terdapat 6 pilihan warna menarik iaitu Maroon, Black, White, Deni Grey, Denim Brown dan Sky Blue


Harga dari RM149 ke RM169 ditawarkan untuk saiz XL sehingga 6XL. Jadi pada mereka yang berbadan besar tidak ada masalah untuk dapatkan kemeja lenggan panjang di sini.


Memang sangat selesa, biarpun memakainya sepanjang hari. Koleksi Oxford Office Exclusive Long Sleeve ini bukan sahaja boleh dijadikan pakaian ke pejabat bahkan boleh juga digayakan sebagai pakaian kasual.



Seronok berbelanja di Bob Rock Clothing (BRC). Staff di sini memang mesra pelanggan dan rajin melayan. Dengan pelbagai koleksi fesyen pakaian saiz besar lelaki berkualiti yang menambat hati. Sememangnya sangat berbaloi membeli.

Apa yang pasti koleksi terbaru dari Bob Rock Clothing (BRC) jahitan lebih halus dan cantik. Bahkan fabrik juga sangat teliti dipilih agar memberi rasa selesa dan rekaan juga esklusif serta menarik,

Untuk info lanjut, boleh layari:
https://www.bobrock.com.my/
Koleksi Terbaru dari Bob Rock Clothing (BRC) Jahitan Lebih Cantik, Fabrik Lebih Menarik Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on December 25, 2023 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.