Lumi 22 Supreme Essence Mengembalikan Keremajaan Kulit Anda

Lumi 22 Supreme Essence Mengembalikan Keremajaan Kulit Anda-Sudah menjadi lumrah wanita memang sukakan yang cantik dan nampak muda. Namun dari segi kecantikan wajah ianya adalah sangat subjektif,. Biasanya kita akan kaitkan pada istilah sedap mata memandang, kulit yang lebih berseri-seri dan tampil muda adalah tarikan utama. Dan jika mahukan wajah kita lebih anjal, berseri-seri, menyerlah dari dalam bolehlah mencuba suplemen kesihatan Lumi 22 Supreme Essence yang membantu mengembalikan keremajaan kulit.


Untuk info Lumi 22 Supreme Essence ini juga bagus untuk kesihatan terutama bagi mengelakkan kita daripada menghadapi masalah berkaitan hati. Lumi adalah singkatan kepada nama LUMINIOUS. Manakala 22 membawa maksud  Double Action Whitening, Double Action Firming.

Lumi 22 Supreme Essence mempunyai 3X kebaikan didalam 2 fator berikut:-

Menegangkan kulit iaitu,
  • Bertindak sebagai pelindung kalogen
  • Meningkatkan pengeluaran kalogen (sehingga 34% daripada dalam badan untuk tenpoh 8 minggu)
  • Penggantian kalogen
Mencerahkan wajah dengan adanya 3 formulasi ini.
  • SkinAx (Ekstrak French Melon (SOD), French Grapes, Zinc dan vitamin C)
  • Cerepon-F, meningkatkan pencerahan wajah 5%
  • L-Cysteine meningkatkan pengeluaran glutathione 

Antara formulasi yang terdapat didalam Lumi 22 Supreme Essence adalah SOD, Glutathione, vitamin dan mineral, apple stem cells, kalogen, L-Cysteine, Astaxanthin dan pelbagai lagi.

Ianya mempunyai 4 manfaat iaitu:-
  • Detoksifikasi Sel (Cell Detoxification)
  • Pemulihan Sel (Cell Restoration)
  • Pertahanan Sel (Cell Defense)
  • Keremajaan Sel (Cell Rejuvenation)

Cara pengambilan sangat mudah. Iaitu hanya 1 sachet setiap hari diambil pada waktu pagi. Paling berkesan cara menikmatinya adalah dengan meletakkan  serbuk Lumi 22 Supreme Essence dibawah lidah. Cara ini dikatakan lebih berkesan dan efektif. tetapi jika anda ingin melihat perubahan dalam masa singkat boleh menggandakan pengambilan Lumi 22 Supreme Essence iaitu 2 sachet setiap hari (pagi dan malam).

Manfaat didalam formulasi juga boleh membantu kita daripada masalah berkaitan dengan hati, mengkuhkan akar rambut, kuku dan mata.


Saya sudah mula mengamalkannya. Dan saya dapat melihat perubahan kulit wajah dengan pengambilan Lumi 22 Supreme Essence secara konsisten.

Terima kasih Lumi diatas jmeputan

Produk Lumi 22 Supreme Essence boleh didapati di rangkaian Health Lane, Klinik Ozhean, Prinzz Medical Clinic dan Nexus Clinic. Untuk keterangan lanjut boleh layari LUMI22 Supreme Essence 30's – BellTree Store

Lumi 22 Supreme Essence Mengembalikan Keremajaan Kulit Anda Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on January 11, 2023 Rating: 5

6 comments:

  1. Rawlins kena try nie sebab nak menua gracefully kan. Takkan tak nak sama2 helok cam Ayu kelak kalau lepak Starbix lagi 20 tahun kan

    ReplyDelete
  2. Wahhh ada produk baru. Bertambah berseri lah kak ayu nanti. Selamat mengamalkannya tau. Nanti bleh share pengalaman selepas sebulan. Saya nak muda jugaaaaaaa.

    ReplyDelete
  3. seems like this product brings so many amazing benefits to the skin!

    ReplyDelete
  4. Gonna check out this product with so many skin benefits, thanks for sharing this. Cheers Siennylovesdrawing

    ReplyDelete
  5. Creative betul, LUMI untuk dua dua !! bagus kan produk ni untuk kembalikan keremajaan kulit and love the concept produk ni bah! Target untuk cantik start dari CELL..

    ReplyDelete
  6. that is your bsauty secret! I wanna consume Lumi 22 Supreme Essence to stay young too!

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.