Pembukaan Outlet Ainz & Tulpe Yang Ketiga Di Mid Valley Megamall


Satu lagi kejayaan dibuka untuk Ainz & Tulpe (A&T) kerana ia terus mencipta sejarah di Malaysia dengan pembukaan outlet ketiganya! Terletak di Mid Valley Megamall Lot G-034 berkeluasan 2,455 kaki persegi yang dibuka secara rasmi pada 9 Disember  2022.


Sehingga kini, Malaysia adalah satu-satunya negara di Asia Tenggara dengan paling banyak outlet A&T dibuka. Pembukaan A&T ini membuktikan bahawa kosmetik Jepun ini diterima baik oleh peminat produk kecantikan di Malaysia. 


Dengan dua lagi outletnya yang terletak di Pavilion Bukit Jalil dan Sunway Pyramid turut menerima sambutan dan sokongan yang menggalakkan, A&T kini berada di landasan yang betul untuk menjadikan produk kecantikan buatan Jepun lebih mudah didapatkan oleh semua orang di negara ini.


Selain daripada menawarkan produk kecantikan buatan Jepun premium dengan harga yang berpatutan, A&T percaya dalam menyerlahkan kecantikan dalaman setiap orang perlu juga sebenarnya menyerlahkannya di luar dengan bantuan lebih 4,000 produk A&T daripada 250 jenama. 





Peminat J-Beauty pasti teruja dengan produk-produk yang ditawarkan di A&T dari penjagaan kulit, solekan kosmetik dan aksesori fesyen.

Ini adalah cawangan ketiga A&T yang dilancarkan di luar Jepun dan kami amat gembira dan berbangga dapat berkongsi produk kami dengan peminat kami di negara yang begitu indah. Selain daripada membawa masuk sebahagian besar produk premium kami, kami juga telah banyak memikirkan reka bentuk dan aliran kedai kami untuk meniru kedai Jepun kami dalam usaha untuk memberi pembeli pengalaman penuh membeli-belah di Jepun. Outlet baru di Mid Valley ini tidak terkecuali! Oleh itu, kami berharap pelanggan setia dan baharu kami akan menikmati kepelbagaian produk kecantikan premium kami dan dengan semua sokongan luar biasa yang diterima setakat ini, kami berharap ini akan membuka laluan kepada pembukaan kedai pada masa hadapan di negara lain

 kata Seiji Kato, Ketua Pegawai Operasi AMC Retail Malaysia.


Dari kiri: Mr. Seiji Kato (加藤誠司), AMC Retail Malaysia, Chief Operating Office, Mr. Takashi Shibuya (渋谷高史), Marubeni Malaysia, Managing Director , Mr. Kazuhiro Takeuchi (武内一洋),AMC Corporation, Director Ms. Eiko Shirai (白井英子), AMC Corporation, Director, Ms. Rieko Kimei (木明理絵子),AMC Retail Malaysia, Chief Executive Officer dan Ms. Kaori Ishikawa (石川香織), AMC Corporation, Director


Kato menambah bahawa matlamat jenama itu adalah untuk membantu pelanggan mereka menyedari kecantikan sebenar mereka dari dalam. A&T ialah ruang inklusif untuk semua orang menemui semula kecantikan dalaman melalui rangkaian produk yang luas dan dengan bantuan kakitangan yang mesra. A&T berbangga kerana mempunyai staff outlet dedeikasi yang dapat bersedia membantu peminat kecantikan untuk mengetahui tentang pelbagai produk untuk pelbagai jenis kulit dan produk yang dibuat dengan formula unik.

Sebagai menghargai pelanggan setia dan baharu, promosi eksklusif tersedia untuk ahli di aplikasi keahlian Ainz & Tulpe. Ahli A&T boleh menikmati promosi eksklusif dalam kedai. Untuk menjadi ahli, hanya muat turun aplikasi melalui Gedung Google Play, Apple App Store atau Huawei AppGallery.

Singgah mana-mana cawangan A&T sekarang untuk menikmati pengalaman membeli-belah produk kecantikan Jepun!

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang A&T sila, layari https://ainz-tulpe.com.my/ atau ikuti mereka di Facebook atau Instagram.

#ATMidValley #AinzTulpeMY #ATimetoDiscover


Pembukaan Outlet Ainz & Tulpe Yang Ketiga Di Mid Valley Megamall Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on December 18, 2022 Rating: 5

2 comments:

  1. i suka product made in jepun...so far sgt2 serasi dgn make-up brand Kose (beli kat watsons)

    ReplyDelete
  2. ingat produk melayu tadi..sebab nampak ada Ain ahakss

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.