Kumpulan Sans Therapeutics Berhad Mengambilalih X- Beauty & Aesthetic

Kumpulan Sans Therapeutics Berhad secara rasmi mengumumkan pengambilalihan X-Beauty & Aesthetic, pada majlis menandatangani perjanjian di Hotel Sheraton, 15 Disember 2022.


Pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif Sans Therapeutics Berhad, Dr Tan San Chin, turut mengumumkan penambahan perkhidmatan Sans Aesthetic Wellness, yang memfokuskan kepada estetika dan "keindahan kesejahteraan".

Sans Aesthetic Wellness Cheras

Beliau berkata selepas pengambilalihan itu, X-Beauty & Aesthetic secara rasmi akan dinamakan semula sebagai Sans Aesthetic Wellness dan turut mengambil alih enam cawangan yang terletak di Kota Damansara, Sri Petaling, Cheras, Puchong dan Nusa Bestari, Skudai.
 
Sans Aesthetic Wellness Kota Damansara

Berikutan itu, pelanggan sedia ada yang mendapatkan rawatan di cawangan Uptown Damansara dipindahkan ke cawangan Kota Damansara.

Kepada semua bekas ahli X-Beauty & Aesthetica, Dr Tan San Chin berjanji Sans Aesthetic Wellness akan meneruskan perkhidmatan seperti sebelumnya kepada pelanggan.

Sebagai sebuah syarikat yang bertanggungjawab dari segi sosial, Dr Tan San Chin berkata, pihak pengurusan akan terus mengekalkan integriti dan tanggungjawab agar menjadi penanda aras dalam industri rawatan kecantikan serta terus mengutamakan keselesaan pelanggan.

Dr Tan San Chin berharap pelanggan terus memberi kepercayaan kepada syarikat dalam urusan penyelesaian peralihan ini dan sentiasa memastikan pelanggan mendapat perkhidmatan yang terbaik.


Kata beliau, kepada mereka yang masih menjalani rawatan berterusan dengan X-Beauty & Aesthetic, beliau menggalakkan mereka mendaftar di cawangan terbabit dengan membawa resit asal bagi mendapatkan rundingan secara personal.
 
Dr Tan San Chin Founder and CEO of Sans Therapeutics Berhad

Dr Tan San Chin berkata, syarikat berusaha untuk mempromosikan konsep kecantikan dan kesejahteraan untuk memberi kesedaran kepada orang ramai mengenai keperluan kedua-dua aspek itu .
Sementara itu, kami juga mencari rakan kongsi perniagaan menerusi sistem francais untuk mengembangkan lagi rangkaian perniagaan ini di mana kami merancang untuk membuka lima lagi cawangan kedai.
Syarikat juga merancang untuk mengadakan penyenaraian awam dalam tempoh tiga tahun akan datang
katanya.


Sementara itu, Ketua Pegawai Eksekutif X-Beauty & Aesthetic, Datuk Jess, iaitu wakil dalam perjanjian peralihan itu, berkata, syarikat sedang melakukan penstrukturan semula organisasi selepas berhadapan dengan wabak Covic-19, dua tahun lalu.
Saya yakin Sans Therapeutics Berhad adalah kumpulan korporat yang memiliki reputasi dan berkemampuan menawarkan produk berkualiti serta perkhidmatan terbaik kepada pelanggan
Sekaligus pelanggan yakin mengenai pertumbuhan dan prospek kumpulan
 katanya.

Pada kesempatan ini, Sans Aesthetic Wellness turut melancarkan Lab Series, iaitu set baharu produk penjagaan kulit sehenti.

Siri Lab ini diperbuat daripada bahan semula jadi yang dibangunkan oleh pasukan yang mempunyai lebih 30 tahun kepakaran dalam menghasilkan produk penjagaan kulit menerusi penyelidikan dan pembangunan (R&D).

Produk terbaru di pasaran ini adalah penyelesaian terbaik untuk merawat kulit yang bermasalah agar sihat semula.

Bersempena dengan soft launching, korang boleh satu sesi pengenalan Sans Aesthetics Wellness diberikan secara PERCUMA boleh klik pada pautan https://bit.ly/sawfree


Segala pertanyaan boleh hubungi bahagian khidmat pelanggan : 0148088800

Jangan lupa untuk LIKE dan FOLLOW,


Kumpulan Sans Therapeutics Berhad Mengambilalih X- Beauty & Aesthetic Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on December 15, 2022 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.