Mee Kari Opah Laku Keras Terjual 15,000 Kotak Dalam Masa 1 Jam


Alaaaa. Baru nak cuba Mee Kari Opah tapi dah sold out. Seriusla! Habis terjual 15,000 kotak dalam masa 1 jam sahaja hanya menerusi platform Tiktok. Satu kejayaan yang cukup membanggakan dari usahawan tempatan Arwaa Food Enterprise.
@arwaafood.hq 😱😱 15,000 kotak Mee Kari Opah terjual dalam masa satu jam 😱😱 ‼️Sambutan yg diluar jangkaan kami ketika melalukan live di Tiktok dua hari lalu ‼️ bagus sangat tau sedap #1#1rumah1arwaafoodm#meekariopahm#mukbanga#arwaafoodhqa#arwaafood#m#mukbangasmra#asmreatinga#asmrmukbangf#foodlovera#asmrfoodF#Foodstagrami#instafoodf#fypf#fypã‚·T#TakeBestShotf#fypagef#fypagef#fypã‚·゚virala#arwaaf#fypdonggggggggf#fypdongggggggf#fypppppppppppppppppppppppf#fyppf#fypgaknif#fypsoundsf#fyviral #viralvideo #viraltiktok #virall #mytiktokstory #mytiktok #ardellaryana #nadzmiadhwa @nadzmiadhwa @ArdellAryana ♬ Tasbih Dzikir - IFTAH QULUBANA
Kena cuba juga dapatkan Mee Kari Opah dari plaform Tiktok, Lazada dan Shopee. Ramai yang dah cuba berikan yang cukup positif dan puas hari. Bayangkan Mee Kari Opah ini adalah mee tarik yang berkhasiat bersama makanan sunnah seperti kurma, kismis dan saffron sebagai bahan asas. Tanpa menggunakan lilin, borik acid dan lain-lain,


Sepertimana tagline yang dibawa HALAL ITU MESTI, SEDAP ITU PASTI.  Di mana menerusi R&D selama 6 bulan membolehkanArwaa food mensajikan “KEIKHLASAN” dalam resepi mee kari opah. Kita sebagai pelanggan akan dapat menikmati rasa mee kari yang sebenar tetapi dalam bentuk mee segera yang jauh lebih mudah dan cepat. Sinonim dengan peredaran zaman yang serba pantas ni. Inilah citarasa asli air tangan “opah” tetapi dalam bentuk mee segera.


Mee Kari Opah sebenarnya sudah berada setahun di pasaran. Namun respon daripada pelanggan memang cukup luar biasa. Dengan hanya menggunakan platform media sosial mampu menarik hampir 40juta rakyat Malaysia. Ternyata media sosial mempu merealisasikan LOW COST TETAPI HIGH RETURN. Ini kerana masyarakat dunia semuanya percaya segala maklumat dan info boleh dicapai hanya di hujung jari.


Lebih menarik lagi penglibatan pasangan suami isteri selebriti Nadzmi Adhwa dan Ardell yang juga merupakan pengarah urusan Arwaa Food Enterprise membantu dalam mempromosikan Mee Kari Opah terutama kepada peminat-peminat setia mereka. 


Menurut Adhwa sendiri, penglibatan beliau dan isteri didalam produk perniagaan makanan antara lain disebabkan oleh sokongan keluarga. Kehadiran keluarga memberikan beliau kekuatan dan keazaman agar dapat memberikan yang terbaik buat yang tersayang.

Permulaannya kami dapat ajakkan dari 2 orang sahabat kami iaitu hadi dan hafiz untuk menerokai bidang perniagaan baru iaitu produk makanan mee segera. Setelah berhempas pulas memikirkan idea dari segi konsep dan rasa yang ingin diketengahkan. Maka terhasillah mee kari opah. Sedap dan mudah. 

Perancangan Arwaa Food Enterprise untuk meluaskan lagi pasaran Mee Kari Opah pada 2023 untuk memperkenalkan 5-6 rasa mee tarik bukan sahaja mee kari tetapi ada beberapa rasa lagi yang mana masih menggunakan konsep asal Arwaa Food iaitu “RASA ASLI” seperti masak sendiri. J


Mee Kari Opah Laku Keras Terjual 15,000 Kotak Dalam Masa 1 Jam Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on December 16, 2022 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.