Minuman Ribena Pilihan Saya Ketika Berbuka Puasa Mahupun Di Waktu Sambutan Raya


Minuman Ribena merupakan minuman yang wajib ada samada di waktu berbuka mahupun ketika sambutan Hari Raya. Minuman sejuk yang paling digemari samada golongan dewasa mahupun kanak-kanak. 

Keenakan rasa buahan sebenar memang menyegarkan. Apatah lagi sekarang ini telah diperkenalkan dengan perisa terbaru iaitu Ribena Simply Strawberry. Memang sedap, rasa buah strawberi yang sebenar. Nak sediakan juga agak mudah. Hanya bancuh sahaja bersama air sejuk.


Minuman yang kaya dengan vitamin C ini perlu ada di setiap rumah. Saya sendiri sentiasa pastikan ada stok Ribena di rumah. Ini memudahkan kerja penyediaaan minuman jika ada tetamu datang. Dan anak-anak saya sendiri memang menggemari akan rasanya.

Keseronokan berganda, apabila anak-anak suka :-)

Untuk mendapatkan berita terkini daripada Ribena, sila kunjungi platform Facebook dan Instagram
mereka di @RibenaMalaysia.
Minuman Ribena Pilihan Saya Ketika Berbuka Puasa Mahupun Di Waktu Sambutan Raya Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on April 10, 2022 Rating: 5

3 comments:

  1. Balancing personal and professional commitments is crucial for overall well-being. Counselors help clients find ways to maintain a healthy equilibrium. Counselor for relationships

    ReplyDelete
  2. سقالات معدنية للبيع في مصر مما يسهم في توفير سقالات موثوقة وآمنة للمشاريع الكبيرة والصغيرة على حد سواء. إذا كنت بحاجة إلى شراء سقالات معدنية في مصر، يمكنك البحث عن موردين موثوقين واختيار الخيار الذي يناسب احتياجاتك وميزانيتك.

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.