Ejen2u : Platform Sistem Pengurusan Ejen Paling Komprehensif


Ejen2u : Platform Sistem Pengurusan Ejen Paling Komprehensif | Ejen2u merupakan satu platform pengurusan ejen untuk sesuatu jenama produk dengan lebih cekap, sistematik dan efisien. Sistem pengurusan ejen yang dibangunkan bagi membantu founder/pemilik permiagaan untuk menjana lebih banyak pendapatan serta pulangan menerusi bantuan sistem ejen yang cukup komprehensif.

Ejen2u mula dibangunkan pada 23 September 2019 dengan 3 orang pengasas bersama iaitu Taufiq Zakir, Sheikh Ezaiddin  dan Imran Hadi.


Menurut salah seorang pengasas Ejen2u, Sheikh Ezaiddin untuk membangun sebuah sistem pengurusan ejen sebenarnya sangat mahal kosnya. Ada yang boleh mencecah kepada harga RM50,000. Tetapi melalui denegan ejen2u, langganan bulanan untuk sistem ini bermula hanya pada harga RM700 sahaja. Dan ejen2u juga hanya memberi peluang kepada syarikat yang mensasarkan jualan RM360k.

Sehingga kini ejen2u mempunyai lebih 200 klien dengan lebih 200,000 ejen. Manakala sehingga kini ejen2u memiliki 48 staff dan 6 daripadanya adalah dari Indonesia.


Kenapa memilih ejen2u?
  • Brand promise - akan sentiasa memberi sokongan kepada syarikat yang meneyrtai ejen2u
  • Affordable (sangat berpatutan) - jika diikutkan harga untuk satu sistem adalam RM50k tetapi dengan ejen2u hanya bermula serendah RM700 (langganan sebulan).
  • Data integriti - sentiasa update dan memilih yang terbaik untuk pelanggannya. Buat masa sekarang ejen2u menggunakan amazon service (kerana percaya pada jaminan keselamatan yang tinggi).


Stafdi ejen2u semuanya berpangalaman dan terlatih. Ini terutama dalam menguruskan sistem ejen yang semakin hari semakin kompleks dengan pembangunan sistem yang semakin besar. Ini memandangkan dunia ejen perlu ada sosial network.

Setiap agen juga diberikan dengan income protection plan. Ini bagi memastikan kebajikan agen terjaga jika berlaku sesuatu yang tidak dijangka. Contohnya seperti Covid dan sebagainya.

Melihat sendiri kepada laman web ejen2u, memang sangat telus. Kita boleh lihat sendiri jumlah pendapatan, berapa ejen yang aktif dan sebagainya.


Sistem Lengkap Tersedia dalam Platform
Kualiti Database
Kualiti Database Bisnes

Kunci kepada kemajuan bisnes

Pengiraan Komisyen
Pengiraan Untuk Komisyen dan Reward

Kunci kepada kemajuan bisnes

Laporan Jelas
Laporan Jelas & Lengkap

Laporan yang tepat dan cepat

pantau prestasi
Pantau Prestasi Jualan

Pantau stokis dan pelbagai level

komunikasi efektif
Komunikasi Secara Efektif

Antara HQ, Stokis, Ejen dan Dropship

pemantauan
Pemantauan Pesanan Produk Yang Sistematik

Pengurusan pesanan yang mudah




Pengiraan Komisen dan Reward Secara Automasi

Bagi memastikan ejen yang membuat jualan terbaik diberikan ganjaran sewajarnya. Selain itu sistem ini juga bagi mengelakkan 'human error'.
  • Pengiraan automatik komisyen
  • Paparan Pengiraan
  • Penyata Pendapatan Ejen
  • Susur Galur komisyen

Antara jenama yang pernah menggunakan perkhidmatan ejen2u seperti Oh Most Wanted, Al-Fateh, Kekasih, Chocodap's, CMW Cookies Most Wanted dan pelbagai lagi.

Keterangan lanjut boleh layari ejen2u :-)

Ejen2u : Platform Sistem Pengurusan Ejen Paling Komprehensif Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on April 02, 2022 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.