Jam Tangan Kanak-Kanak Menarik dan Cantik Khas Untuk Ameer

Jam Tangan Kanak-Kanak Menarik dan Cantik Khas Untuk Ameer- Saya memang sering mengingatkan kepada anak tentang kepentingan masa. Salah satu cara mendidik anak dengan pengurusan masa adalah dengan memberikan mereka jam tangan. Nah! Sebab itulah saya telah menghadiahkan Ameer seutas tangan yang sangat comel bersempena dengan hari jadinya yang ke-7 tahun baru-baru ini.

Dan saya telah memilih jam tangan dari facebook.com/wode.bb. Memang rambang mata hendak memilih jam kanak-kanak dari sini. Ini kerana rekaan yang ditawarkan semua cantik dan menarik. Apatah lagi didatangkan didalam bekas tin yang comel menjadikan jam tangan ini lebih tampil esklusif.

Bukan itu sahaja kita juga boleh membuat 'special request' untuk menulis nama anak di tali jam tangan. Jadinya ia tampil lebih istimewa dengan sentuhan personal. Koleksi peribadi yang mempunyai nama sendiri pastinya sesuatu yang lebih dekat dengan hati.

Antara ciri-ciri lain jam kanak-kanak ini adalah seperti ianya mempunyai micro light (lampu), alarm, 1/100-second stop watch, water resistant dan ianya adalah jam digital. Jadi untuk anak-anak di peringkat pra sekolah berumur dari 5 tahun sehingga sekolah rendah atas iaitu 12 tahun memang sesuai sangat menggunakan jam tangan jenis ini.

Cantikkan design yang Ameer pilih. Sememangnya Ameer memang peminat permainan atas talian 'Among Us'. Bila ada design ini memang saya tahu Ameer akan teruja apabila dapat memilikinya. 

Korang boleh lihat sendiri rekaan jam tangan yang ditawarkan dari facebook.com/wode.bb memang semuanya cantik-cantik. Memang rambang mata hendak memilihnya tau!

Antara rekaan jam dari facebook.com/wode.bb,










Sebenarnya ada banyak lagi koleksi jam kanak-kanak dari facebook.com/wode.bb yang memang cantik dan kita sendiri boleh pilih samada untuk anak lelaki mahupun perempuan.


Untuk promosi harga untuk satu jam cantik ini hanyalah RM79 sahaja (harga asal RM119). Didatangkan bersama bekas tin yang comel memang sesuai dijadikan sebagai hadiah untuk yang tersayang. Pemberian bermakna ini juga sebenarnya dapat memotivasikan anak agar mereka boleh belajar menguruskan masa dengan bijak!


Untuk sebarang pertanyaan dan pembelian boleh whatsapp ke talian 0176449299. Boleh juga dihubungi menerusi laman media sosial https://www.facebook.com/wode.bb/. Ataupun korang boleh buat pembelian terus di platform membeli belah atas talian Shopee!!

Psst! Korang jenama jam ini juga ada membuat partnership bersama dengan www.belispree.com untuk proses printing. Sekiranya korang ada design sendiri atau nak buat apa-apa sahaja pengubahsuaian (diaorang boleh buat custom G-Shock) boleh juga request dari www.belispree.com

Jam Tangan Kanak-Kanak Menarik dan Cantik Khas Untuk Ameer Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on August 05, 2021 Rating: 5

15 comments:

  1. Cute nya tali jam. Siap boleh request letak Nama yang best tu. Kebetulan anak nak jam. Boleh lah tengok-tengok website dia nanti. Thanks for sharing.

    ReplyDelete
  2. Alahaiii comei2 je jam dia. Kalau bg gan aeysha nak tak dia pakai..hehehe.
    Boleh jd kan hadiah jugak ni

    ReplyDelete
  3. Ok I dah nampak....ada jam BTS you. Hehe....seronok la mereka ni sebab jam ada nama sendiri. Boleh elakkan tertukar jam kat sekolah.

    ReplyDelete
  4. Comelnya yang Transformers tu. Agak-agak kalau Rawlins pakai, nampak remaja tak? hehe

    ReplyDelete
  5. Bestnya jam boleh customize letak nama ek. Senang kalau adik beradik kuat berebut ni.. haha

    ReplyDelete
  6. Alahai comelnya! Banyak please pilihan favorite anak-anak Nina. Confirm depa suka siap ada nama lagi. Nak usha!

    ReplyDelete
  7. Menariknya jam tangan ameer ni...karakter among us tu. Nanti nak usha juga buat anak-anak marsha

    ReplyDelete
  8. cantik semua watches untuk yang little ones! I also ordered for my kids already, nice!

    ReplyDelete
  9. Comel jam tangan dia. Anak saya suka yang dinosaur tu. Siap bubuh nama lago tu. Rasa nak beli dua set utk Adam dan Alif. Tq share akak.

    ReplyDelete
  10. cantiknya jam tu! kalau dapat time umur amir ni akak insyallah sampai ke besar dia ingat. khai dulu dapat hadiah jam masa pmr sampai sekarang pakai walaupun calar balar sebab sentimental value dia tu.

    ReplyDelete
  11. Wow this watch is so nice and unique, plus the price pun sangat affordable.

    ReplyDelete
  12. Wah, siap ada bekas lagi tu... design pun menarik, sesuai untuk anak-anak... bolehlah mereka pilih mengikut citarasa mereka sendiri kan... anak suka, ibu gembira agitchewwww... nanti nak recce untuk anak4 pulalah... di samping bagi hadiah, boleh juga secara tak langsung ingatkan mereka tentang kepentingan menjaga masa kan...

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.