Carput So Senang, Perkhdimatan Penggantian Bateri Kenderaan Hanya di Hujung Jari!

Carput So Senang,  Perkhidmatan Penggantian Bateri Kenderaan Hanya di Hujung Jari!- Korang permah tak dalam tengah kelam kabut nak pergi kerja atau ambil anak sekolah tiba-tiba kereta tak boleh hidup (start). Ataupun sekembali dari membeli-belah, letak barang masuk kereta. Cuba hidupkan enjin tetapi tidak berjaya. Sedih, takut, gabra semuanya ada. Apatah lagi kita seorang pemandu perempuan. 


Mujur saya diperkenalkan Carput apps yang dapat membantu saya menyelesaikan masalah bateri kenderaan pada bila-bila masa. Untuk pengetahuan semua Carput merupakan syarikat yang menawarkan bantuan menyelesaikan masalah kenderaan di waktu kecemasan atau ketika diperlukan. Ini termasuklah penghantaran serta penggantian bateri (bisnes utama),  Jumpstart bateri, menukar tayar (spare) kenderaan, penghantaran petrol kenderaan di waktu kecemasan dan juga servis towing kenderaan.


Harga penggantian baru bateri adalah selepas trade in bateri lama (jadi ianya lebih murah dan berbaloi). Tiada caj untuk pemasangan dan penghantaran. Yup! Ianya PERCUMA. Semestinya harga yang ditawarkan lebih murah jika dibandingkan dengan harga bateri baru apabila kita dapatkan dari bengkel dan pusat servis.

Respon Positif  Pelanggan Carput Apps
Kebanyakan pelanggan yang telah mendapatkan perkhidmatan Carput memang puas hati. Carput So Senang! Memang praktikal dan pantas. Bayangkan kita hanya tekan-tekan sahaja dari apps pihak mekanik dari Carput sampai bersama bateri kenderaan yang diperlukan.





 Kita boleh baca sendiri maklum balas pelanggan mereka daripada facebook dan google review, memang menyakinkan tau! 


Semuanya Mudah Di Hujung Jari
Memandangkan sekarang semuanya mudah dapat diselesaikan di hujung jari. Apa yang boleh korang lakukan hanya muat turun CarputApps.


Sehingga kini Carput menawarkan servis perkhidmatannya di lokasi seperti Lembah Klang. Johor Bahru, Penang, Ipoh, Melaka dan Seremban. Lebih menarik cara pembayaran juga sangat mudah samada pembayaran tunai (cash), kad kredit dan juga E-wallet (QRpay, Boost, GrabPay) .


Hotline : 1800180010
Website : https://carput.my
App : http://onelink.to/carput

Sosial Media:
Carput So Senang, Perkhdimatan Penggantian Bateri Kenderaan Hanya di Hujung Jari! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on August 17, 2021 Rating: 5

10 comments:

  1. Memang terbaik. Saya dah 3 kali guna servis Carput. Tiptop setiap kali.

    ReplyDelete
  2. Oh... this is good. I should download this apps and suggest it to some friends. Thank you for sharing.

    ReplyDelete
  3. Boleh la gunakan perkhidmatan ini kelak. Thanks for sharing about service ini sebab insyaAllah akan banyak yang memerlukannya kelak kan

    ReplyDelete
  4. Carput ni penyelamat ni. Marsha selalu kete mati bila keluar tgk-tgk bateri kong. Lepas ni kalau apa-apa boleh cuba Carput pula.

    ReplyDelete
  5. Waaaah Carput pula. Sebelum ni saya guna Bateriku.com. Nak download apps Carput juga lah. Bleh buat perbandingan harga. Tq share akak.

    ReplyDelete
  6. Ooo ni laaa kot yang kawan Sis guna masa kereta dia rosak tu.. Dengar macam Carput ni laa dia sebut.. bolehlah tengok lebih lanjut, senang kalau ada apa-apa nanti..

    ReplyDelete
  7. Bagus sharing ni, saya banyak ada pengalaman tersangkut tengah jalan pasal bateri kong. Selalu kita call mechanic tapi sekarang semuanya boleh pakai app je...

    ReplyDelete
  8. Menarik ni, bolah lah downloads apps Carput ni.kalau kereta rosak nanti senang

    ReplyDelete
  9. Bagus servis nih , diwaktu-waktu macam ni semuanya kalau boleh nak berurusan secara online jer . Paling penting tak buang masa nak mencari perkhidmatan seperti ini bila diperlukan. Nanti nak install apps dia juga.

    ReplyDelete
  10. nice. benda2 bacam ni jadi tanpa diduga. kalau perempuan mesti cuak. hehe senang boleh call terus.

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.