Crystal Skin | Suplemen Kulit Yang Menjadikan Diri Punyai Aura, Berpersonaliti dan Tampil Berseri-seri

Crystal Skin | Suplemen Kulit Yang Menjadikan Diri Punyai Aura, Berpersonaliti dan Tampil Berseri-seri- Dalam hidup kita selain mempunyai keinginan untuk memiliki kehidupan yang sejahtera, punyai aura serta personaliti hebat juga menjadi salah satu impian. Apatah lagi dengan semakin meningkatnya usia, gaya hidup juga berubah masa ke semasa dan pada masa yang sama kulit juga memerlukan sokongan daripada bahan makanan yang berkhasiat. Nah! Antara produk suplemen untuk kulit yang boleh saya rekomen tentunya Crystal Skin.

Untuk pengetahuan semua, Crystal Skin suplemen kulit ini juga sesuai untuk semua lapisan masyarakat. Boleh diamalkan samada lelaki mahupun perempuan. Tidak ada masalah.


Kenapa Saya Memilih Crystal Skin?

Keadaan cuaca di Malaysia yang tidak menentu menjadikan kulit saya agak kering dan kusam. Yup! Ini salah satu faktor mengapa saya ingin mencuba produk Crystal Skin. Apatah lagi apabila saya membaca dan mengikuti sendiri kisah pengasas Crystal Skin sebagai pengguna produk ini dan kita akan nampak perubahannya yang ketara. Dari lelaki kurang berbisa dan kini penampilannya luar biasa. 


Hakikatnya tiada yang mustahil menjadi lebih berseri-seri selepas mengamalkan suplemen kulit Crystal Skin. Ini memandangkan Crystal Skin diformulasi dari bahan-bahan utama seperti Tomato Kristal, Habatus Sauda, Collagen, Ekstrak Biji Anggur, Vitamin C dan Jus Blackcurrant ternayata setiap satu mempunyai manfaatnya yang tersendiri. Lebih menyakinkan ianya telah diuji secara klinikal dan didapati sangat berkesan dan selamat (Boleh rujuk pada surat klasifikasi dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)). Formulasinya daripada bahan semulajadi yang berkhasiat telah dihasilkan di kilang bertaraf GMP, HACCP dan ISO 22000. 


Pengasas Crystal Skin


Kenalkan pengasas, Airiey Sayuti seorang yang bersemangat tinggi dan sentiasa percaya untuk  berketerampilan hebat dan anggun perlu sentiasa lebih yakin dan bersemangat. Pernah melalui zaman yang sukar ketika remaja di mana beliau memiliki berat badan yang keterlaluan (obesiti), rona kulit yang gelap dan juga berjerawat. Keadaan ini menyebabkan beliau lebih suka bersendiri, menjadi pendiam dan keadaan lebih teruk apabila sering dipersendakan disebabkan fizikal dan keadaan dirinya.


Pelbagai jenis supleman kesihatan dan produk penjagaan kulit tempatan dari jenama popular telah dicuba. Namun tidak juga mendatangkan hasil yang memberangsangkan. Bahkan Airiey juga telah mengamalkan gaya hidup yang sihat seperti bersenam dan pelbagai lagi. Namun beliau tetap kecewa apabila segala ikhtiar yang telah diusahakan tidak mendatangkan kesan yang memberangsangkan. Atas segala kesukaran yang dialami memberi inspirasi buat  Airiey untuk menghasilkan produk yang benar-benar terbukti dapat berfungsi dengan berkesan dan selamat. Maka lahirlah Crystal Skin.



Bahan Utama Crystal Skin


Ringkasan kebaikan untuk setiap bahan utama Crystal Skin adalah seperti berikut:-

Tomato Kristal berfungsi sebagai  anti-oksidan terkuat, mengurangkan jeragat serta dapat melindungi kulit dari kerosakan sinar matahari. Tomato kristal dapat menghalang penghasilan melanin. Melanin adalah sejenis pigmen yang dapat membawa masalah jeragat bila berlebihan. Jadi apabila penghasilan melanin ini dihalang secara tidak langsung kulit kita pun jadi lebih cerah dan putih.

Habbatus Sauda bertindak sebagai anti-radang, mengurangkan jerawat serta dapat membunuh kuman.

Vitamin C ianya dapat melindungi sel dan memelihara kulit agar sihat serta cantik.

Kologen dapat menambah keanjalan kulit serta mengelakkan kedutan (awet muda)

Ekstrak Biji Anggur kaya dengan khasiat anti-oksidan, membunuh kuman dan membantu penyembuhan luka

Jus Blackcurrant  punyai anti-oksidan serta menguatkan sistem pertahanan badan

Memang terbaik! Ini keana formulasi bahan utamanya adalah daripada superfood yang terlah terbukti punyai pelbagai manfaat semulajadi.


Faedah CRYSTAL SKIN

Antara faedah yang boleh diperolehi selepas mengamalkan Crystal Skin adalah seperti berikut:-
  • Merawat masalah kulit
  • Mengurangkan jerawat
  • Mengurangkan parut
  • Mengecilkan pori
  • Memutihkan kulit
  • Mengurangkan muka berminyak
  • Kulit kurang kusam dan berseri-seri
  • Menambah kelembapan kulit



Oh ya! Bagi memastikan kesan terbaik selepas penggunaan Crystal Skin, korang boleh amalkan 3 langkah di bawah :-
  1. Elakkan minuman yang berkafein,beralkokol dan berkarbonat untuk mendapat keberkesan yang lebih baik.
  2. Minum 2 -3 liter air putih setiap hari utk mempercepatkan proses keberkesanan Crystal Skin.
  3. Amalkan gaya hidup sihat seperti tidak merokok, menjaga pemakanan, mengurangkan makanan berminyak dan bersenam dengan kerap.

Cara Mengambil Crystal Skin


Cara pengambilannya sangat mudah. Hanya minum 1 sachet Crystal Skin yang telah dicampurkan bersama 150ml air sebelum sarapan. Saya suka minum sejuk-sejuk. Rasa seperti minum air anggur, manis-manis masam. Memang sedap. Antara suplemen kesihatan yang bukan sahaja kaya dengan khasiat tetapi juga punyai rasa seperti air buahan.

Seperti yang disarankan, mengambil suplemen ini perlu juga disertai dengan minum air putih yang banyak. Ini juga kerana air putih memang bagus untuk tubuh badan.



Promosi Hebat Crystal Skin

Sekarang Crystal Skin sedang mengadakan promosi yang cukup menarik. Untung kalau korang dapat rebut peluang dengan tawaran yang diberikan.


Lebih banyak kotak yang dibeli, lebih penjimatan dirasai :-)

1 Kotak Harga Tawaran RM69   Harga Biasa RM89 (DISKAUN 23%)
2 Kotak Harga Tawaran RM132 Harga Biasa RM178 (DISKAUN 26%)
3 Kotak Harga Tawaran RM187 Harga Biasa RM267 (DISKAUN 30%)
4 Kotak Harga Tawaran RM230 Harga Biasa RM356 (DISKAUN 35%)


Berbaloikan harganya, hiks.


Testimoni Daripada Pengguna

Ramai pelanggan memberikan testimonial yang memberangsangkan. Kita boleh baca daripada perkongsian testimoni daripada pengguna setia Crystal Skin.

Bukan sahaja jerawat bahkan parut bekas  jerawat juga makin kurang dan ada yang langsung tidak kelihatan. Wajah semakin cantik dan berseri-seri.

Sekalipun jerawat yang dialami agak serius. Namun jika konsisten mengamalkna Crystal Skin ianya dapat mengatasi masalah yang dihadapi.

Kehebatan formulasi tomato kristal mampu memberikan pencerahan pada kulit secara semulajadi. Bukan itu sahaja bahkan kulit juga kelihatan lebih berseri-seri.


Jom Beli Crystal Skin



Dapatkan produk Crystal Skin di platform berikut ya :-)

Lazada: https://s.lazada.com.my/s.dKesX
Shopee: https://shp.ee/2abdbhn

Untuk keterangan lanjut mengenai produk boleh  layari:-
Tel: +60-11-62000032

Media Sosial Crystal Skin :-
FB: www.fb.com/rishbeautyhq
IG: www.instagram.com/rishbeautyhq
TikTok: www.tiktok.com/@rishbeautyhq

Crystal Skin memberi kebaikan,
Merawat kulit semulajadi dari dalam, 
Menjadikan kulit cantik dan menawan,
Diri tampil berpesonaliti dan berkeyakinan.

Crystal Skin | Suplemen Kulit Yang Menjadikan Diri Punyai Aura, Berpersonaliti dan Tampil Berseri-seri Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on August 21, 2021 Rating: 5

7 comments:

  1. Wahh produk baru ke ni kak. Saya suka makan tomato. Memang tahu manfaatnya utk kulit. Kalau ada minuman macam ni. Lg banyak khasiat kan kak. Rasa dia rasa tomato ke kak? Ke camana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia lebih rs blackcurrant tapi masam tomato tu ada juga hehehe

      Delete
  2. Nmapk macma sedap pulak air tu. Bahan-bahan yang dorang guna pun not bad jugak. Macam nak try jugak je ni. Panas-panas ni memang buat muka kering la.

    ReplyDelete
  3. Rawlins suka dengan rasanya. Manis-manis buah gitu. Nie pun tak habis sekotak, nampak la sikit kesan kat badan I yang dah berusia nie hehe

    ReplyDelete
  4. Nampak mulus je kulit kak ayu. Macam nak cuba lah sebab semenjak wfh kulit kusam jek...huhu

    ReplyDelete
  5. Kita suka jenis yang minuman gini, sebab cepat serap dan cepat keberkesanannya.. patutlah akak nampak lebih berseri ya... nanti boleh cubalah

    ReplyDelete
  6. This looks like a good suplemen to take. I like the ingredients in this product. Thank you for sharing.

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.