AGROFARM Menawarkan Produk Herba dan Alam Semulajadi

Saya memang mengamalkan pengambilan produk-produk herba sebagai salah satu suplemen kesihatan. Ini kerana bagi saya produk seperti ini mempunyai khasiatnya yang tersendiri. Apatah lagi ianya diformulasi dari bahan-bahan alam semulajadi.


AGROFARM antara jenama yang menawarkan produk-produk dan suplemen dari alam semulajadi. Saya sendiri sudah menjadi penggunanya. Yup! Memang puas hati. Antara visi syarikat itu sendiri iaitu:-

To leave behind beyond our life on earth, Ecolife Integrated Technology (ELIT) and Permaculture infrastructures globally. By building ELIT systems throughout the world we will help preserve this good earth and save the global environment, combat climate change and ensure a sustainable future for our grandchildren and help preserve our 21st century civilization.

Secara ringkas teknologi integrasi ECOLIFE



Penanaman tumbuhan dan kolam dijaga rapi dan bersih oleh pihak AGROFARM sendiri. Ini bagi memastikan produk yang dihasilkan bernar-benar berkualiti.

PRODUK-PRODUK AGROFARM


Kajian mendapati Madu Kelulut mempunyai anti oksida yang tinggi serta kaya dengan antibiotik semulajadi. Rasanya manis dan sedikit masam serta tidak terlalu pekat- RM120 (600ml) RM 65 (300ml)


Kajian mendapati Madu Apis Mellifera mempunyai anti oksida yang tinggi serta kaya dengan antibiotik semulajadi. Rasanya manis sesuai dijadikan sebagai pengganti gula dalam minuman harian- RM120 (600ml) RM 65 (300 ml)

Saya dah cuba produk ini. Memang pekat betul madunya. Terasa rasa benar-benar asli dari segi rasa dan kepekatannya. Memang bagus terutama dalam menggantikan bahan bergula kita guna madu ini. Lebih sihat dan semulajadi.

Minyak Kelapa Dara Habbatus Sauda’ diperbuat daripada kelapa terpilih yang diproses secara fermentasi. Mengandungi asid laurik yang tinggi dan ditambah dengan kebaikan Habbatus Sauda’
-RM53 (150 ml)

Manakala Minyak Kelapa Dara diperbuat daripada kelapa terpilih berkualiti tinggi yang diproses secara fermentasi. Mengandungi asid laurik. Sesuai untuk diminum, mdisapu pada kulit, rambut dan seluruh tubuh. Membantu meningkatkan kesejahteraan tubuh badan -RM45 (150 ml).

Memang ahak jernih minyak ini. Dan sepertimana yang kita ketahui minyak kelapa 

Saya memang gunakan pada kaki Yara. Kebetulan beliau memang mempunyai masalah kulit kering. Jadi kulit kakinya kerap menggelupas. Dengan penggunaan produk ini memang nampak kulitnya tidak lagi kering dan paling penting beliau tidak lagi kuat menggaru.

Semburan herba pudina semulajadi ini dapat membantu mengatasi ekzema, kulit gatal, alahan kulit, mencegah serangan nyamuk dan serangga dan banyak lagi kegunaan. - RM66 (100 ml)

UNTUK KETERANGAN LANJUT DAN PEMBELIAN:


URB AN ECOLI FE AGROFARM
https://bit.ly/3cbrDlI

BOLEH HUBUNGI
019-718 3581

Y OUTUB E
https://bit.ly/3ggwrHu


AGROFARM Menawarkan Produk Herba dan Alam Semulajadi Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on August 18, 2021 Rating: 5

12 comments:

  1. wahh menarik ye produk herba herba ni rupanya :)

    ReplyDelete
  2. macam mana nk dapatkan produk details, komadu

    ReplyDelete
  3. Rawlins terpikat betul dengan minyak dara tu. Boleh gak sapu malam sebelum tidur kat muka dan badan agar kulit lembap kan.

    ReplyDelete
  4. pernah dengar juga produk dari agro farm ni, rasa macam pernah beli minyak tu tapi produk dia memang bagus :)

    ReplyDelete
  5. Bagus ye kak produk dia. Kte paling tertarik dengan madu tu

    ReplyDelete
  6. Produk berasaskan herba dan botani sememangnya menjadi pilihan kami sekeluarga. Kita beruntung berada di bumi Malaysia. Kaya dengan hasil alam. Tanah subur. Jadi, kita harus support petani dan pekebun. Rindu travel kak, sebab bila travel, rasa suka ke farm. Beli madu, beli ulam. Hahaha.

    ReplyDelete
  7. Comelnye botol madu dia. Senang nak bawak dalam handbag. Menarik lak tengok packaging dia

    ReplyDelete
  8. Banyak-banyak madu, madu kelulut dr Agrofarm ni Sis boleh telan hahaha.. jujur cakap.. sebelum ni kalau suruh makan madi, memang tak boleh masuk.. nanti nak repeat lagi kalau habis.. baguskan..

    ReplyDelete
  9. Tak pernah cuba lagi koleksi produk herba dari Agrofarm ni. Hati teruja nak cuba madu kelulut sebagai penganti pemanis dalam minuman. Semoga semakin banyaklah produk Agrofarm dapat masuk ke pasaraya besar.

    ReplyDelete
  10. Macam best je madu kelulut tu. Ada juga beli madu kelulut. Tapi manis betul. Tak boleh nak telan. Produk yang berasaskan herba ni memang bagus

    ReplyDelete
  11. Thanks for sharing this review, i like natural products. Will check out this honey.

    ReplyDelete
  12. Produk herba dari semula jadi emang selalu jadi pilihan terbaik sik ya.

    Saya sejak pandemi Covid-19, jadi rutin minum madu tiap hari. Belinya juga yang produk herba. dari pedagang madunya saya belajar, kenapa ada madu cair dan ada madu pekat? kalau madu pekat itu alami karena kandungan airnya lebih sedikit. itu lebih berkualitas.

    Minyak kelapa habatussaudanya bagus jga untuk kulit si kecil ya akak? Saya juga pake minyak kelapa untuk jadi vitamin rambut selepas shampooing.

    Salam kenal Catatan Traveler dari Indonesia

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.