VIP Pass-Pass Percutian yang Anda Perlukan

Antara perkara saya ingin lakukan setelah PKP berakhir nanti adalah pergi bercuti bersama keluarga. Rasanya sudah hampir 3 tahun lamanya lebih saya tidak ke mana-mana. Rasa tertekan juga dengan keadaan yang terpaksa kuarantin di rumah dalam usaha menyambut baik saranan Kerajaan untuk memutuskan rantaian Covid19.

Tantunya saya paling tidak sabar untuk membuat tempahan dan menginap di hotel-hotel mewah. Biarpun di dalam negara, namun kita mempunyai cukup banyak hotel hebat dengan fasiliti kelas terbaik dunia.

Jadi persoalannya, sekiranya PKP ini semua berakhir “Di manakah destinasi percutian yang pertama saya dan keluarga”. Wah!!!! Terujanya. Apapun saya akan dapatkan VIP Pass terlebih dahulu. Ini kerana VIP Pass menawarkan tawaran diskaun sebanyak 81 peratus untuk penginapan di hotel terkemuka di Singapura dan Malaysia tau.


Apa Itu VIP Pass?


VIP Pass merupakan ahli kelab premium yang menawarkan pelbagai tawaran hebat dan menarik hanya esklusif untuk ahlinya. Ianya diusahakan di bawah syarikat VIP PASS PTE LTD yang telah berada di dalam industri perhotelan selama lebih dari 8 tahun. Sehingga kini syarikat VIP Pass Pte Ltd telah menguruskan pangsapuri, hotel dan menawarkan perkhidmatan perundingan hospitaliti.

Syarikat VIP Pass juga sentiasa memberi fokus untuk memenuhi keperluan dan kepuasan pelanggannya. Atas kecemerlangan Vip Pass secara konsisten telah melayakkan syarikat ini menerima Anugerah Golden Circle Agoda selama 2 tahun berturut-turut. Satu pencapaian yang hebat dan boleh dibanggakan.

 

Pakej Hebat dari VIP Pass

Pakej dari VIP Pass yang ditawarkan memang sangat berbaloi! Ini kerana pakej ini termasuk penginapan 6 malam di hotel-hotel terkemuka iaitu 137 hotels di Malaysia.

Antara hotel yang terlibat didalam pakej ini adalah seperti Westin, Dorsett, Premier Medini, Alia, Vivo Suite, Berjaya Times Square, Pacific Regency, Ibis, Concorde, Fraser Residence, Ascott, Sunway Hotels, Impiana Hotel, Hilton, Bayview, Travelodge, Genting, Swiss Garden Hotel dan pelbagai hotel yang hebat lagi.

 

Vivo Hotel



Premier Medini


Alia Damnsara

 

Bahkan dengan pakej dari VIP Pass ini, kita boleh menginap di hotel selama enam malam berturut-turut ataupun digunakan secara berasingan untuk semalam di hotel yang beza. Selain itu, boleh juga digunakan untuk 6 bilik semalam terus untuk penginapan ahli keluarga yang ramai.


Tempoh Penebusan VIP Pass

Tawaran dari pakej VIP Pass juga boleh digunakan untuk tempoh 24 bulan iaitu selama dua tahun. Antara lain kelebihan pakej dari VIP Pass ini ialah ianya menawarkan jaminan pulangan wang semula kepada pelanggan yang tidak berkesempatan menggunakan promosi berkenaan selama dua tahun.

Contohnya sekiranya kita tidak berkesempatan menggunakan pada tahun 2021 disebabkan oleh kes pandemik Covid-19 yang masih tinggi, kita masih diberi peluang untuk menebusnya pada tahun 2022.

Sekiranya dalam tempoh dua tahun, masih tidak lagi boleh menginap mana-mana hotel yang diiginkan, pihak pengurusan VIP Pass memberi jaminan untuk memulangkan wang sepenuhnya kepada pelanggan. Ini kerana kepuasan pelanggan menjadi keutamaan.

Ramai sebenarnya yang telah membeli harga pakej yang ditawarkan oleh VIP Pass. Dan pelanggan yang telah membeli pakej ini telah berpeluang menginap di hotel-hotel hebat seperti yang mereka impikan. Ini kerana VIP Pass begitu komited memberi yang terbaik untuk semua pelanggannya.


Dapatkan VIP Pass Hari Ini Juga

Harga asal untuk pakej ini yang boleh didapatkan dari www.GetVipPass.com adalah RM600 untuk enam malam. Istimewa untuk tawaran dari VIP Pass kali ini harga pakej yang ditawarkan adalah RM399 sahaja


Dapatkan tawaran harga RM399 untuk penginapan cun 6 malam. Jangan lepas untuk rebut tawaran pakej dari VIP Pass yang cukup berbaloi ini ya! Lepas dan dapatkan VIP Pass, kitab oleh rancang percutian bersama keluarga selepas PKP nanti ðŸ˜Š


VIP Pass-Pass Percutian yang Anda Perlukan Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on July 01, 2021 Rating: 5

8 comments:

  1. Uii bestnya laaaa... harap boleh laa nanti lepas PKP merentas dan bercuti guna VIP pass ni kannn...

    ReplyDelete
  2. RM 399 kauuuu. Murah tu kak! Cuma itulah saya ni berkeluarga. Nak bawa semua, risau je COVID-19 ni. Geram betul la kes makin naik. VIP pass ni ada tarikh luput ke? Mereka kena fikir untuk extend tarikh luput kan kak. Mana lah tau next year pun tak habis COVID-19 kat Malaysia ni. Geram betol

    ReplyDelete
  3. wow its nice offers from VIP Pass app. I hope MCO lifted soon so we can staycation

    ReplyDelete
  4. Wah menarik nie VIP Pass untuk penginapan 6 malam. Lepas PKP ni boleh bercuti sakan dengan VIP Pass ni

    ReplyDelete
  5. Wahhh ada discount la dapatkan VIP pass ni skrg! Good one bah! Berbaloi utk beli skrg since valid for 24 months

    ReplyDelete
  6. Uiiii menariknya promo 6 malam RM399. Tu siap breakfast ke?

    ReplyDelete
  7. This is a great deal, I really miss travelling especially with family.

    ReplyDelete
  8. Kalau beli VIP pass rm399 Ni adakah boleh digunakan di mana2 hotel yg ada dlm senarai?
    Ada kena bayaran tambahan tak? Tax and service charge tu semua?

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.