Minuman Kesihatan Mixberry Yogurt Membantu Mencantikkan Badan Secara Semulajadi

Siapa yang tidak mahu kelihatan cantik, muda dan badan kekal kelihatan langsing. Biarpun dimakan usia tetap tampil bertenaga, sihat dan menarik. Peningkatan usia? Hanyalah peningkatan pada nombor semata-mata.


Selain daripada gaya hidup yang sihat dan berfikiran positif. Kita juga boleh amalkan pemakanan yang boleh membantu memelihara kecantikan badan secara semulajadi. Bagi saya sendiri, saya cukup memilih suplemen dan makanan yang diambil. Bukan sahaja faktor khasiat dipertekankan rasanya rasanya juga perlulah enak dimakan.

Ini kerana kebanyakan suplemen sihat hari ini didatangkan dengan rasa dan bauan yang cukup  meloyakan. Orang kata terpaksa minum sebab nak cantik. Tidak kisahlah bagaimana rasanya.  Seperti ubat tradisonal selepas berpantang walaupun kaya dengan pelbagai manfaat tetapi memang minta nyawa jika ditelan.

Minuman Kesihatan Mixberry Yogurt

Apabila saya diperkenalkan minuman kesihatan Mixberry Yogurt, saya terus tertarik. Ini kerana saya memang peminat minuman yogurt! Apatah lagi didatangkan bersama rasa campuran buah beri seperti strawberi, ceri, anggur dan pelbagai lagi. Pastinya memberi rasa enak dan kesegaran apabila dinikmati.


Seperti yang kita maklum kumpulan buah beri antara kategori superfood yang banyak manfaatnya. Ianya kaya dengan antioksidan dan fitoflavinoid. Bukan itu sahaja, buah beri ini juga mempunyai sumber kalium dan vitamin C yang tinggi.

Tidak hairanlah mengapa buah beri sering dijadikan sebagai pilihan utama para doktor dan pakar pemakanan kerana khasiatnya yang banyak dan juga kehebatannya dalam mengurangkan risiko penyakit jantung, barah selain bersifat anti-radang.Apatah lagi kandungan kuantiti antosianin yang tinggi dan ini sangat menyokong sintesis kolagen didalam kulit. Sekaligus dapat mengurangkan masalah jerawat , membantu membersihkan pori dan boleh merawat masalah enzema.

Cara Pengambilan Mixberry Yogurt

Kebaikannya beri memang banyak tetapi untuk menikmatinya setiap hari dengan lebih praktikal kita boleh terus menikmai minuman kesihatan Mixberry Yogurt. Hanya bancuh dan siap untuk dinikmati. Semudah ABC...


Cara pengambilannya sangat mudah.Hanya ikuti arahan yang diberikan seperti di bawah.

🥄1 scoop bersama 150ml air sejuk
🥄🥄kali sehari.pagi dan malam. sebelum sarapan,dan sebelum tidur.


Testimoni pengguna

Ramai sebenarnya yang telah mengamalkan minuman kesihatan Mixberry Yogurt ini. Dan kebanyakan daripada mereka memang s ecara konsisten  berterusan menikmati minuman ini setiap hari. Antara testimoni daripada pengguna-pengguna Mixberry Yogurt boleh kita baca sendiri di bawah. Ternyata semuanya berpuas hati dengan kesan selepas mengamalkan minuman kesihatan ini. Begitu banyak perubahan dan kebaikan yang dialami.
Mixberry Yogurt membantu masalah penghadaman


Membuat kit acepat kenyang jadi membantu proses penurunan berat badan.


Liang pori semakin mengecil

Kulit lebih cerah dan berseri-seri


Secara ringkas, antara kelebihan serta manfaat yang kita perolehi setelah menikmati minuman Mixberry Yogurt adalah seperti berikut:-

🌸Memutihkan kulit
🌸Bagus untuk mata
🌸Menyihatkan kuku
🌸menyuburkan akar rambut
🌸Menambahkan  tenaga
🌸Mengurangkan rasa lesu
🌸mengurangkan selera makan
🌸melangsingkan badan



Nah! Begitu kebaikan yang diperolehi dari hanya menikmati minuman kesihatan Mixberry Yogurt.

Promosi istimewa daripada Master Leader Area Selangor Mixberry Yogurt @amoi89_

Salah seorang pengguna, kenudian menjadi agen dan kini telah menjadi Master Leader Area Selangor Mixberry Yogurt iaitu @amoi89_ memang mempunyai impian untuk berkongsi kebaikan minuman ini dengan lebih ramai orang lagi. Saya sendiri apabila melihat personaliti pemilik akaun IG ini biarpun sudah berusia 42 tahun tapi wajahnya tetap nampak muda dan berseri-seri. Seorang ibu yang memiliki 3 cahayamata ini, sekali pandang kita ingatkan anak dara. Rupanya sudah lama berumahtangga,

Rahsianya? Tentulah dengan mengamalkan minuman kesihatan Mixberry Yogurt setiap hari. Sekarang ini, @amoi89_ ada menawarkan pakej pembelian yang cukup menarik serta berbaloi. Boleh rujuk pada harga di atas.

Selain itu, @amoi89_ juga menawarkan pelbagai hadiah menarik kepada setiap pembeli. Kiranya selagi stok masih ada, siapa cepat dia dapat,. Antara hadiah yang ditawarkan adalah seperti gambar di bawah :-)

Untuk pembelian 1 botol Mixberry Yogurt 


Untuk pembelian 2 botol Mixberry Yogurt 



Untuk pembelian 3 botol Mixberry Yogurt 

Dalam satu botol mengandungi 500g. Harga biasa RM80 untuk satu botol. PERCUMA untuk  penghantaran bagi Semenanjung Malaysia. Manakala untuk Sabah dan Sarawak RM12 sahaja.

Untuk pembelian boleh hubungi:
IG : instagram.com/amoi89_
WA : 0137737330

Let's cantik bersama Mixberry Yogurt :-)
Minuman Kesihatan Mixberry Yogurt Membantu Mencantikkan Badan Secara Semulajadi Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on July 08, 2021 Rating: 5

12 comments:

  1. Cantik pulak warna buah beri tu. Dah la buah beri tu tinggi antioksida. Kalau i suka minuman yogurt, maybe suka jugak minuman ni.

    ReplyDelete
  2. nice juga kalau perisa strawberry macam ni. baru ada selera nak minum kan. berkhasiat plak tu

    ReplyDelete
  3. Wow!!!!!!! Looks like a good product. I'm sure it tasted good too, right? Thank you for sharing your review with me.

    ReplyDelete
  4. cantik pula tengok warna jus dia. banyak juga khasiat dalam minuman ni dan bagus juga untuk diamalkan..

    ReplyDelete
  5. Suka juga minuman berasaskan berry. Sedap dan refreshing. Lepas ni kak ayu kuwussss laaaaa. Minuman camni memang akan membantu melawas. Hehe

    ReplyDelete
  6. Terasa-rasa sedapnyaa laaa minuman tu..rasa buah sedap sikit jenis fiber gini, kalau jenis yangs erat tu adoiii.. nanti nak cubalah..

    ReplyDelete
  7. Ishh tertarik pulak dengan pakej hadiah yang ditawarkan. menariknya sebab kita dapat sihat dan hadiah pun dapat juga. Tak nak guna sendiri beri pada orang lain sebagai hadiah pun ok jugak kan. Suka minuman macam ni sebab biasanya ia sedap dan mengenyangkan. Barulah body pun mantap.

    ReplyDelete
  8. Mixberry Yogurt sounds so good to the body. nak try juga since its affordable and free postage

    ReplyDelete
  9. Mixberry ni mesti sedap kan....terliur plak tgok ayu consume ha...

    ReplyDelete
  10. sedapnya akak! salunya kalau yang berkaitan dengan yogurt memang sedap kalau khai pun tengok ada bahan yang campur flavour ni kadang memang amik terus

    ReplyDelete
  11. Woww nampak menarik la. rasa macam nak cuba juga. hee. dan packaging nampak sangat mahal :)

    ReplyDelete
  12. Is this available???

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.