Shopping Barangan Runcit di Baloy Mart, Memang Berbaloi!

Baloy bunyi memang catchy, ianya adalah dari perkataan berbaloi sebenarnya. Apa yang menarik produk yang ditawarkan di sini memang dijual pada harga cukup berbaloi. Samada kita boleh mendapatkannya melalui 'walk-in' ke kedai ataupun menerusi platform membeli-belah mereah www.baloy.com.my . Memang semudah ABC, semuanya di hujung jari :-)

Dan saya berkesempatan ke pembukaan cawangan Baloy Member Mart ke-46 nya di Kota Damansara baru-baru ini. Memang best!

Mengenai Baloy
 Berasaskan format platform Online to Offline, Baloy menawarkan pelbagai barangan runcit harian dengan harga yang sangat rendah, menyaingi harga di pasaran. Dengan lebih 500 barangan dari jenama ternama seperti Nestle, Yeo’s, Jalen dan Adabi, Baloy mula beroperasi setahun yang lalu dan merancang untuk membuka 100 buah kedai menjelang Disember ini. Baloy Member Mart kini boleh ditemui di serata Perak, Selangor, Kuala Lumpur, Negeri Sembilan, Melaka dan Johor.

Baloy telah membina rantaian pengikut setia pembeli yang terdiri daripada kebanyakan ahli Baloy itu snediri. Syarikat ini beroperasi berdasarkan langganan, dengan dua jenis keahlian Biasa dan Emas. Selain dari pembelian terus di kedai, pengguna dan ahli boleh membeli barangan disesawang baloy.com.my dan seterusnya mengambil produk yang dibeli di Baloy Members Mart berhampiran.

Ahli biasa mempunyai kuota pembelian RM300, sementara ahli Emas menikmati kuota perbelanjaan RM500 seminggu di laman web Baloy atau di mana-mana 46 kedai fizikal mereka.
Baloy sedang berkembang dan saya percaya bahawa kita mempunyai formula yang tepat bagi memberi pengguna apa yang mereka perlukan - bahan runcit berkualiti dari jenama yang dipercayai, kemudahan dan harga terendah yang dijamin. 
Maklum balas dari pelanggan kami adalah bukti terbaik untuk prestasi kami. Dengan formula ini, saya percaya bahawa Baloy akan terus maju dan saya mengajak para pelabur untuk menjadi sebahagian daripada perjalanan menarik kami. 
Dan Lim, Pengarah Baloy.

Selain dalam proses kerjasama dengang beberapa syarikat dan badan swasta lain, Baloy turut memberi peluang kepada pelabur baru untuk menjadi sebahagian daripada pertumbuhan mereka yang menarik.
Turut hadir memeriahkan pelancaran Baloy Member Mart di Kota Damansara adalah penyanyi
dan DJ popular negara, Dina Nadzir.

Banyak Pilihan Barangan Runcit Pada Harga Menarik

Memang rambang mata membeli-belah di sini. Banyak betu produk barangan rumah yang saya boleh beli kerana harga yang ditawarkan agak murah yang ada ditawarkan di pasaran. Selain itu, perletakan produk sangat kemas dan tersusun. Memang sangat mudah untuk membuat carian barangan.

Kemas dan tersusun. Senang membuat carian.

Memang saya memborong kopi di sini. Sebab ada jenama yang saya gemar seperti Nestle, Sin Sing dan Hang Tua ada ditawarkan di Baloy Mart,

Murahkan! Harga biasa dalam RM12 lebih.

 Satu kotak hanya RM10 sahaja

Untuk tempoh terhad Coke 1.25 liter ditawarkan pada harga RM1.79 sebotol.

Macam-macam saya beli memang puas hati.

Dan saya tak sabar untuk shopping lagi di sini, 
pilihan terbaik untuk berbelanja barangan rumah seisi famili.

Keterangan lanjut boleh layari,

Laman web : baloy.com.my
Instagram: @baloymembermart
Facebook: @baloymembermart

#Baloy
#BaloyMemberMart 
#LowestPriceGuaranteed 
#MemangBerbaloi 
#GrandLaunch
Shopping Barangan Runcit di Baloy Mart, Memang Berbaloi! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on August 30, 2020 Rating: 5

12 comments:

  1. Selalu kedai2 yg murah macam ni, dekat penang susah betul nak ada... hmmm
    penang mmg selalu ketinggalan zaman

    ReplyDelete
  2. Kedai sebegini memang menjadi pilihan bagi B40 kerana mudah mendapat barang-barang murah. Sayang di Kedah tidak ada lagi cawangan .

    ReplyDelete
  3. menarik ni. selangor ada cawangan. nak jimat tu boleh sangat kan. berbelanja di baloy je.

    ReplyDelete
  4. First time I heard of Baloy Mart. Thank you for sharing and opening up my world.

    ReplyDelete
  5. First time dengar Baloy Mart ni tapi tak sabar nak pergi dan nak beli barangan keperluan harian disini. Harga yang ditawarkan juga nampak berbaloi untuk isi rumah

    ReplyDelete
  6. woow...1st time heard about this Baloy Mart, gonna shopping for groceries there soon, thanks for sharing this. cheers, siennylovesdrawing

    ReplyDelete
  7. senang kan boleh guna secara online. mungkin nanti blh di upgrade buat app pulak

    ReplyDelete
  8. nak kene tukar tempat shopping barang dapur ke sini pula lah. tengok harga yang ditawarkan berbaloi betul n murah pulak tu. boleh jimat!

    ReplyDelete
  9. memang berbaloy-baloy sungguh shopping barangan dapur di sini. okay nanti nak ajak ibu beli barang dapur kat sini lah.

    ReplyDelete
  10. Memang best lah, i m going back coz memang barang kat sana harga lebih murah and jimat.

    ReplyDelete
  11. first time dengar pasal baloy ni. nanti kalau ternampak boleh singgah :)

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.