Cellcode Produk Hasil Penyelidikan Bumiputera | Suplemen Terbaik Untuk Kesihatan Luar dan Dalaman


Cellcode Produk Hasil Penyelidikan Bumiputera | Suplemen Terbaik Untuk Kesihatan Luar dan Dalaman- Rasanya semua orang inginkan hidup sihat dan cergas sepanjang hari. Apatah lagi sekarang ini, terlalu banyak penyakit, kuman dan virus sentiasa menjadi topik bualan dikalangan masyarakat. Salah satu untuk menjalani gaya hidup yang sihat adalah melalui suplemen ataupun makanan tambahan yang baik untuk kesihatan.

Namun begitu, perlu diingatkan tidak semua produk yang berada di pasaran benar-benar selamat pengambilannya. Ini terutama ubatan yang sememang target untuk mendapatkan hasil segera sehingga memberi mudarat terhadap tahap kesihatan dan keselamatan tubuh badan bagi jangka panjang.


Cellcode Suplemen Terbaik Untuk Kesihatan
Untuk pengetahaun semua Cellcode suplemen kesihatan yang diformulasi daripada Floretin-G, Vitexin, Ferulic Acid dan vitamin C. Ianya hasil kajian dan penyelidikan selama 10 tahun daripada penyelidik berwibawa Mardi Malaysia. Cellcode juga telah mendapat kelulusan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dibawah kategori ubat traditional. Waima CellCode juga mempunyai sijil halal Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) dan sijil MAL daripada KKM.
Antara kebaikan khasiat Cellcode adalah melindungi diri daripada radikal bebas yang boleh mempercepatkan proses penuaan, dan melindungi diri daripada penyakit kardiovaskular seperti jantung dan strok. CellCode juga dapat:-


  • Membantu menurunkan Kadar kolestrol jahat Low-density lipoprotein (LDL),
  • Peningkatan aliran darah arteri koronari
  • Menyokong fungsi sihat dan menguatkan otot jantung
  • Meningkatkan kecergasan dan tenaga
  • Membantu mengurangkan keradangan
  • Membantu untuk meningkatkan sistem imuniti tubuh


Proses awal penuaan juga berpunca daripada radikal bebas yang akan menunjukkan tanda seperti kulit kelihatan kering, pecah-pecah, bersisik, kasar dan disertai dengan kedutan serta timbulnya jeragat di bahagian wajah. Manfaat Cellcode yang diperolehi untuk kulit seperti:-


  • Melambatkan proses penuaan dengan menentang radikal bebas
  • Cerahkan tompok hitam, pigmentasi dan jeragat
  • Meningkatkan ketegangan dan keanjalan dan kelembapan pada kulit
  • Melindungi kulit daripada sinaran UV yang berbahaya
  • Mengurangkan kedutan dan garis-garis halus



Kesimpulannya Cellcode dapat memberi manfaat kesihatan dalaman dan juga luaran.


Pelancaran Cellcode 2020


Pelancaran Cellcode telah disempurnakan oleh Yang Berbahagia Tan Sri Noh Bin Hj Omar, Pengerusi Perbadanan Usahawan Nasional berhad (PUNB) bertempat di Sime Darby Convention Centre pada 6 Ogos 2020 (Khamis).


Antara didalam ucapan Tan Sri yang menarik minat saya tentang Cellcode ini adalah beliau sendiri merupakan pengguna produk Cellcode ini sejak 2-3 tahun yang lepas. Beliau juga sangat berpuas hati dengan keberkesanan produk tersebut terutama dari sudut kesihatan luar dan dalaman. Selain itu, Tan Sri juga sangat teruja dengan penglibatan syarikat bumiputera yang bersama-sama menyokong usaha Mardi dalam mengkomersilkan produk penyelidikan terbaik mereka. Projek pembangunan usahawan seperti ini juga mendapat sokongan penuh dari pihak PUNB Malaysia.

Menurut Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) Align Creative Sdn. Bhd., Saudara Mohd Faizul Khalid, semua produk ini akan dipasarkan di Malaysia secara eksklusif oleh syarikatnya, iaitu Align Creative Sdn. Bhd. Syarikatnya juga merancang untuk menembusi pasaran luar seperti Indonesia.




Jadi jom sama-sama cantik luar dan dalam. Maintain tahap kesihatan dengan cemerlang bersama Cellcode.


Produk CellCode ini boleh didapati secara dalam talian, iaitu di:-
Website: www.cellcode.com.my
Facebook & Instagram: cellcode.my

Cellcode Produk Hasil Penyelidikan Bumiputera | Suplemen Terbaik Untuk Kesihatan Luar dan Dalaman Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on August 07, 2020 Rating: 5

15 comments:

  1. Yang tengah carik supplemen untk kesihatan dalaman dan jugak luaran boleh la try usha poduk ni ..

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah, bagus juga ada supplemen keluaran bumiputera macam ni..jom support sama2!

    ReplyDelete
  3. This product sounds good. Boley juga lah try nanti. Thank you for sharing your review with me.

    ReplyDelete
  4. Tadi tengok berita. YB Tan Sri Noh Omar tu kulit dia cantik plak kita tengok. Rasa nak cuba plak produk ni. Serius kulit dia nampak bersih dan segar.

    ReplyDelete
  5. Bagusnya ada banyak khasiat dalam satu botol kecil. Sekarang memang penting kan tingkatkan imun tubuh kita

    ReplyDelete
  6. wow hebat cellcode ni sampai 10 tahun tahun kajian sebelum release ke pengguna. mesti banyak khasiat boleh dapat bila amal minum setiap hari

    ReplyDelete
  7. Bagus amalkan minuman suplement ni.. Sihat dalam dan luar. Banyak khasiat dia. Lelaki permluan boleh ambil.. Terbaik

    ReplyDelete
  8. Nampak muda founder. Biasa perempuan yg keluarkan produk. Zmaan skrg laki pon nak cantik luar n dalam

    ReplyDelete
  9. Cantik luar dan dalam idaman ramai. Tak kiralah kau lelaki atau wanita. Kalau dulu, wanita je nak cantik sihat dalam dan luar kan

    ReplyDelete
  10. Boleh la sesiapa yang nak kulit cantik tu cuba supllemen ni... nak tengok perubahan Ayu pas ni... mesti berseri...

    ReplyDelete
  11. Kalau supplement dalam bentuk botol kaca gini, memang tau, mesti keberkesanan dan produknya bagus... boleh cuba ni nanti...

    ReplyDelete
  12. Menarik. Mesti harganya pun boleh tahan kan..
    Tapi untuk kesihatan tak perlu kira semua tu kan. .janji badan sihat

    ReplyDelete
  13. Firstly, tahniah untuk orang kita yang berjaya kaji selidik produk ni. Bumiputera tu...bangga ! hehe. Thanks for sharing.

    ReplyDelete
  14. kesihatan dalam juga penting sekarang ni.. biar cantik luar, tapi dalaman pun dititik beratkan juga.. ye tak

    ReplyDelete
  15. Bagus jgk kita mkn suplemen utk kesihatan mcm Cellcode ni utk kulit cantik and glowing

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.