Jom Ke Fan Festival 828 Dare To Be realme (UPDATED: ON THE LIVE STREAM)

UPDATED:
Dear all,
Thanks for the registration but we regret to inform you that realme 828 Fans Festival will be celebrated entirely on the live stream. This is due to the registration limit being exceeded as well as the SOPs set by the government.
The safety of our fans, celebrities, brand partners, and crews are always our main priority hence we would be celebrating realme 828 Fans Festival together with everyone on our official Facebook page via live stream.
Truly sorry for the inconvenience caused and stay safe everyone.

Dare to be real me (read:realme)

Real jangan tak real..


Saya nak kongsikan satu berita yang best untuk korang semua. Iyer!! realme Malaysia bakal menganjurkan ..

Fan Festival 828 Dare To Be realme 
Lokasi: realme Design Video, Sungai Penchala KL
Tarikh : 28 - 30 Ogos 2020


Untuk pengetahuan semua, festival yang dianjurkan oleh realme ini juga bersempena dengan kempen "Everything can be realme" di seluruh dunia yang mengajak anak-anak muda untuk lebih berani ke hadapan mengekpresikan personaliti mereka mengikut gaya trendsetter yang digemari. Menjadi diri sendiri bertepatan dengan jenama to be 'realme'.


Bersempena dengan festival ini juga turut dilancarkan telefon bimbit realme C12 dengan Tri-Kamera dan bateri 6000mAh yang ditawarkan pada harga RM529 sahaja. Memang berbaloi gaisss!!

Selain daripada goodies bags, voucher tunai, voucher rebat, kupon makanan percuma dan banyak lagi. Turut disediakan pelbagai aktiviti menarik antaranya seperti goodies  DIY eggette workshop, selfie check-in, wonderful wallet RM1 dan TikTok Challenge. Oh ya pelbagai hadiah best boleh korang menangi juga tau.


Ini adalah Art Challenge. Menghasilkan sesuatu yang cukup abstrak pada manequin menggunakan warna cat. Simple dan astetik.

Punyai makna tersendiri, menyerlah potensi dalam diri.

Seperti yang diwar-warkan, sepanjang festival kita boleh sertai pelbagai aktiviti yang disediakan oleh rakan kerjasama realme. Antaranya seperti:-

Kredit gambar: Cik Lily Putih

 LAZADA. Menawarkan wonderful wallet RM1. Dan kita berpeluang untuk spin bagi merebut hadiah 'instant; yang ditawarka seperti telefon bimbit realme dan voucher LAZADA.


Sempena realme 828 Fans Festival Lazada turut mengadakan jualan potongan sehingga 33% untuk relefon realme 6, realme Buds Air, realme X2 Pro, realme C11, realme 5i, realme 6 Pro, realme X3 SuperZoom, realme Buds 2, realme Band, realme Watch dan realme Powerbank 2. Jualan ini berlangsung pada 28 Ogos 2020.

Manakala untuk SHOPEE, kita boleh menikmati diskaun sehingga 24% hanya pada 28 Ogos juga untuk telefon realme 6i, realme Buds 2, realme Band, realme Watch, realme Buds Air, realme Buds Air Neo, realme Buds Q, realme Powerbank 2, realme Buds Wireless dan realme Powerbank 30W.

Kredit gambar: Cik Lily Putih
LANEIGE juga menyediakan penebusan sample produk mereka di sini. Korang boleh mencuba produk-produk hebat LANEIGE juga tau!

Kredit gambar: Cik Lily Putih

Promosi istimewa khas dari kumpulan Sunway. Terutama yang ingin bercuti ke taman tema ini bolehlah ke booth ini. Disediakan juga pelabagai aktivtii yang boleh disertai juga.

Kredit gambar: Cik Lily Putih

Nak menang telefon bimbit realme? Bolehlah sertai cabaran TikTok. Memang fun sangat, menari ikut tempo!

Kredit gambar: Cik Lily Putih

Turut diadakan cabaran menikmati ayam dari Nene Chicken yang disertai oleh KOL's yang hadir. Memang sedap tau Nene Chicken korang kena cuba terutama ayam spicy mereka.

Kredit gambar: Cik Lily Putih

Di sini juga ada cabaran yang mana korang boleh hias (bertemakan malaysia dan kemerdekaan) di cawan minuman dan berpeluang memenangi bekalan minuman selama sebulan dari bawangchaji.my

Dan ada banyak lagi aktiviti dari rakan kongsia yang lain :-)

Hokeh! Yang ni best. Korang juga boleh temui artis Malaysia seperti Bungaisme, Sophia Liana, Noki ft Loca B, Yonnyboi, IamNeeta, SOG dan ramai lagi. Boleh layan lagu-lagu terbaik daripada mereka.

Dan nak datang jangan lupa klik, pautan pendaftaran : https://forms.gle/8xvBk45yvETwt2Yp7

Sila daftar sebelum 27 Ogos 2020 tau untuk ke realme Fan Festival 2020.

Jumpa di sana nanti :-)
Jom Ke Fan Festival 828 Dare To Be realme (UPDATED: ON THE LIVE STREAM) Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on August 26, 2020 Rating: 5

13 comments:

  1. Wah banyaknya aktiviti dekat festival realme. Siap boleh menang handphone lagi. Best ti.

    ReplyDelete
  2. Memang happening semalam kan dan ramai kawan2 bloggers yang hadir ... terbaik realme buat event mcm ni...

    ReplyDelete
  3. seronoknya banyak aktiviti menarik kat festival realme ni..kalau dekat confirm dah ciktom pergi nak menang hadiah best2.

    ReplyDelete
  4. atie suka buat tiktok!bestnya klu dapat join,tapi kl :(

    ReplyDelete
  5. wow thats cool. the event is such a blast. would love to visit there soon

    ReplyDelete
  6. Seronoknya kak ayu! Banyak eh aktiviti dia. Cx tengok akak dan team blogger share story, kemain meriah lagi. Tahniah realme !

    ReplyDelete
  7. Wah... Seronoknya! Banyak aktiviti menarik kat festival ni. Sempat lagi ni join kannn...

    ReplyDelete
  8. Best gila.. Macam2 aktiviti ada.. Siap ada voucher dan hadiah lain. Menarik.. Dh ade telefon baru lagi erk

    ReplyDelete
  9. so many fun activities kat Fan Festival 828 Dare To Be realme. Sure a lot ppl wana join

    ReplyDelete
  10. Wow..menari ikut tempo. Menarik betul ! Happening betul nampaknya. RealMe tak pernah mengecewakan

    ReplyDelete
  11. tak sabarnya nak datang ke 828 fans festival nie. banyak aktiviti dan hadiah menarik utk pengunjung

    ReplyDelete
  12. wah menarik betul ni.. bagus betul realme ni sentiasa raikan peminat..pandai jaga peminat kan..wokay nanti nk pergi la

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.