Habib Meraikan Sambutan Merdeka Bersama Finalis Miss Universe Malaysia 2020

Habib Meraikan Sambutan Merdeka Bersama Finalis Miss Universe Malaysia 2020- HABIB jenama barangan kemas tempatan, meraikan sambutan merdeka (Hari Kebangsaan Malaysia yang ke-63) dengan menyediakan pelbagai aktiviti dan tawaran menarik. Sebagai syarikat tempatan yang bertapak sejak negara ini mencapai kemerdekaan, HABIB menyambut bulan patriotik ini dengan penuh rasa hormat dan kegembiraan.


Untuk pengetahuan semua sambutan Merdeka tahunan HABIB pada tahun ini adalah bertemakan #SokongLokal bagi menyokong bakat dan perniagaan tempatan. Melalui kempen #SokongLokal ini, HABIB telah menyokong beberapa perniagaan tempatan untuk merealisasikan potensi dan membantu mencapai impian usahawan ini. Dengan membantu rakyat Malaysia yang terlibat dalam perusahaan kecil dan sederhana, sekaligus dapat memacu ekonomi negara ke tahap yang lebih baik.


Kempen Merdeka tahun ini berkalaborasi bersama ratu cantik tempatan, para finalis Miss Universe Malaysia 2020 dan juga Shweta Sekhon iaitu Miss Universe Malaysia 2019. Sebagai penaja utama barangan kemas untuk pertandingan Miss Universe Malaysia 2020, HABIB telah mendapat sokongan dari para finalis untuk mempromosi #SokongLokal


Tahun ini merupakan tahun kedua kerjasama antara Habib dan Miss Universe Malaysia Organization (MUMO), sebagai penaja barangan kemas dan mahkota. Penglibatan HABIB dalam pertandingan Miss Universe Malaysia 2020 ini adalah salah satu tanda penghargaan kepada kecantikan dan bakat tempatan. Malam Gala Miss Universe Malaysia akan berlangsung pada 5 September 2020 dan buat pertama kalinya dalam sejarah, upacara pemahkotaan diadakan secara atas talian. Di mana siaran langsung secara terus dari www.missuniversemalaysia.com.my. Oh ya! Salah seorang finalis bakal dipilih sebagai Miss Habib melalui undian di media sosial HABIB.

Tunjang ekonomi ketika krisis yang tidak dijangka ialah dengan mengurangkan aliran wang keluar dan ini boleh dicapai dengan menyokong perusahaan dan perniagaan tempatan.
Dato’ Sri Meer Habib, Pengerusi Eksekutif Kumpulan Habib


Inisiatif Istimewa Dari HABIB
Selain itu, HABIB turut melaksanakan beberapa inisiatif untuk membantu dan menyokong perniagaan tempatan, khususnya perusahaan kecil dan sederhana:


1. #HabibStandsWithYou
  • #HabibStandsWithYou adalah inisiatif Kumpulan HABIB untuk membantu perniagaan kecil. Habib Learning, anak syarikat Habib Group berperanan menyampaikan pengetahuan dan berkongsi kepakaran mereka tentang skil-skil perniagaan

  • Temubual dan Diskusi Panel – Usahawan berpengalaman seperti Pengerusi Eksekutif Kumpulan Habib, Dato’ Sri Meer Habib akan terlibat dalam beberapa sesi di Instagram dan Facebook Live.
  • Kursus Latihan Percuma – Habib Learning menyediakan kursus secara percuma kepada perusahaan kecil dan sederhana. Antara latihan yang ditawarkan antaranya seperti khidmat pelanggan, kepimpinan, teknik jualan dan sebagainya.

2. Inisiatif Biskut
HABIB membeli produk dari peniaga biskut tempatan, khususnya mereka yang terjejas seamasa pandemik Covid-19 secara pukal. Semua pelanggan Habib akan menerima sebalang biskut dengan setiap pembelian barang kemas sepanjang bulan Ogos.


3. Syiling Emas edisi terhad Merdeka

Sempena bulan kemerdekaan, HABIB mengeluarkan syiling emas edisi terhad seberat 0.2 gram, yang direka khas oleh pereka barangan kemas HABIB.

Habib dan ratu-ratu cantik Malaysia mengajak semua rakyat Malaysia untuk #SokongLokal #HabibStandsWithYou #KitaJagaKita dalam sambuan Kempen Merdeka Habib 2020.

Jom sama-sama kita memeriahkannya!

Habib Meraikan Sambutan Merdeka Bersama Finalis Miss Universe Malaysia 2020 Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on August 18, 2020 Rating: 5

22 comments:

  1. Bagus habib ni bantu mereka yg usaha busines kecil..

    ReplyDelete
  2. Wow.....cantik2 contestant Miss World tahun Ini. Semoga berjaya.

    ReplyDelete
  3. Wow they are so beautiful!! This indeed one good brand to get gold

    ReplyDelete
  4. cantikla syiling emas tu. nampak limited sgt. apa2 pun tahniah pada para finalis

    ReplyDelete
  5. teringin nak jadi finalis juga tapi tak cukup tinggi :(

    ReplyDelete
  6. Brand HABIB tidak asing di negara kita amnya Malaysia dan menjadi tumpuan kaum wanita, hairan gak time PKPP ramai yang serbu kedai emas haha

    ReplyDelete
  7. wahhhh banyaknya inisiatif yang bagus untuk bantu business tempatan yang terjejas dek kerana covid-19. Terbaik lah Habib Jewels!

    ReplyDelete
  8. Bagusnya HABIB buat inisiatif macam ni.Membantu peniaga kecil. Semoga HABIB terus maju

    ReplyDelete
  9. Wahh, bagusnya ada brand yang besar lokal macam ni support wakil Malaysia ke event besar macam ni kan.

    ReplyDelete
  10. lawanyaa semua termasuklah yang berkilat-kilat tu coin khas sempena merdeka ...yang suka simpan emas jadikan koleksi wajib beli sebagai pelaburan ....

    ReplyDelete
  11. laaa ye ke pemahkotaan tahun nie dilakukan atas talian. baru tahu. bestnya jadi duta habis ya. beruntung sungguh !!!!

    ReplyDelete
  12. Haritu kawan ada masuk post, dia dah dapatkan syling merdeka tu...boleh buat investment masa akan datang kannn...

    ReplyDelete
  13. I m attracted to the special edition Merdeka gold coin, will check out at their outlet.

    ReplyDelete
  14. I like all the jewerly I see on Miss Universe Malaysia Finalists 2020. Nice job to HABIB

    ReplyDelete
  15. Satu inisiatif yang bagus oleh Habib! Tahniah. #SokongLokal patut disambut baik oleh kita semua. Harga emas sekarang tengah naik. Orang ramai menderu cari emas. Bagus untuk masa depan sebenarnya. Usaha Habib untuk membantu peniaga kecil patut dijadikan contoh oleh syarikat syarikat besar ternama Malaysia. Good job!

    ReplyDelete
  16. Wah cantik cantiknya semua Finalis Miss Universe Malaysia 2020 ni.
    By the way semua design design kat Habib memng cantik, trendy and up to date. iena suka design design habib

    ReplyDelete
  17. Syiling emas tu cantik dan menarik nak dapatkan juga lah sekarang ni melabur dengan emas sangat menjadi pilihan sebab harga boleh jadi tinggi bestnya...

    ReplyDelete
  18. Syiling emas tu cantik betul. Kalau jenis yg collector mesti laju dah pergi serbu Habib.

    ReplyDelete
  19. saya suka design habib.. cincin tunang dan nikah semua dari habib.. auwwww!!

    ReplyDelete
  20. hoyeh ! para model itu lawa-lawa dan tinggi belaka haha. BTW, cantik betullah design Habib ni, kalau have-have boleh je nak angkat satu. haha

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.