GoJo Asia E-Hailing Terbaru di Malaysia Melancarkan Kempen ‘Merdeka Spirit Unites Malaysian Despites Social Distancing’

GoJo ASIA merupakan syarikat E-Hailing terbaru di Malaysia telah melancarkan kempen ‘Merdeka Spirit Unites Malaysian Despites Social Distancing’ di Kelab Royal Selangor, Dataran Merdeka. Kempen ini adalah bertujuan untuk sama-sama memeriahkan sambutan kemerdekaan sekaligus memupuk semangat kebangsaan di kalangan masyarakat Malaysia.
Dengan tema #MalaysiaPrihatin, antara kempen yang dilaksanakan oleh GoJo ASIA adalah dengan mengedarkan face mask dan juga jalur gemilang kepada pemandu dan juga orang awam.

Ringkasan Mengenai GoJo ASIA

GoJo ringkasan daripada dua perkataan iaitu Good Journey. Sebuah syarikat e-hailing dengan misi untuk menjadikan pengangkutan e-hailing sebagai mod pengangkutan yang berpatutan, selesa, selamat dan dapat diakses oleh semua golongan. Di dalam pasukan GoJo sendiri adalah terdiri daripada individu yang bersemangat, bermotivasi demi kemajuan masyarakat setempat.

Perjalanan yang sempurna bermula pemandu yang kompeten, oleh yang demikian GoJo begitu komited untuk memastikan semua pemandunya sentiasa berada didalam keadaan sihat dan bersiap sedia. Atas itu GoJo telah memperkenalkan sistem MarketPlace yang membolehkan pemandu memilih tempahan yang diinginkan sesuai dengan jadual mereka.

GoJo juga mengambil berat terhadap kebajikan pemandunya. Dan pada 8 Ogos 2020 GoJo telah memperkenalkan ‘Funder’s Fund’ satu inisiatif pembahagian keuntungan 12 bulan yang memberikan sebahagian keuntungan kepada pemandu GOJO yang layak.

Jika dilihat pada penubuhannya, sememangnya GoJo sangat baru, namun sehingga kini GoJo sudah memiliki lebih kurang 3,000 pemandu. Peningkatannya ternyata sangat mendadak. GoJo juga menawarkan RM250 kredit PERCUMA sehingga hujung tahun kepada pemandu GoJo yang telah berdaftar dan tiada potongan komisyen selama 2 bulan sehingga bulan Oktober tahun ini.

Kempen ‘Merdeka Spirit Unites Malaysian Despites Social Distancing'
Komitmen GOJO terhadap penumpang juga diambil kira merangkumi Privasi Data, Bantuan Kecemasan, Pemeriksaan Latar Belakang Pemandu dan Protokol Keselamatan Covid-19.
Encik Pradeep, Ketua Pegawai Operasi (COO) mengatakan bahawa GoJo begitu komited untuk memastikan bahawa semua SOP dipatuhi dengan ketat.

Kami memahami bahawa keselamatan dan kesihatan penumpang dan pemandu kami adalah penting dan kita semua perlu memainkan peranan bagi memutuskan rantaian jangkitan Covid-19

Di majlis pelancaran kempen ini juga GoJo telah memberi penghargaan kepada pemandu mereka yang telah mematuhi peraturan Perintah Kawalan Pergerakan Pemulihan (PKPP) serta prosedur operasi standard (SOP) yang ditetapkan oleh kerajaan.



Untuk pengetahuan semua GoJo juga akan melancarkan teknologi inovatif pengenalan wajah bagi memastikan pematuhan sepenuhnya terhadap keselamatan kesihatan awam pada setiap perjalanan.

Oh ya! Segala keuntungan adalah milik pemandu. Ini adalah salah satu usaha GoJo Asia membantu pemandu menangani pandemik global ini. Dan inisiatif sangat menarik!

Keterangan lanjut boleh layari:-
GoJo Asia E-Hailing Terbaru di Malaysia Melancarkan Kempen ‘Merdeka Spirit Unites Malaysian Despites Social Distancing’ Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on August 31, 2020 Rating: 5

16 comments:

  1. i have no comment about this issue, personally as taxi's driver kids.. we are a bit suffering :(

    ReplyDelete
  2. mudahan ini jugak boleh membantu mengurangkan kes yg meningkat sekarang ni. serius risau. wah mask jalur gemilang ni ada jugak mencari haritu sebab nampak dalam TV.hehe

    ReplyDelete
  3. bagus gojo ni sebab pentingkan kesihatan dulu sebelum bg keje. takde la main rembat je kan.

    ReplyDelete
  4. Good thing Gojo is doing. Thank you for sharing this story with me.

    ReplyDelete
  5. such a good awareness campaign. first time dengar gojo. next ride boleh cuba

    ReplyDelete
  6. Ehailing baru, kena install nanti mana tahu lagi murah dari yang biasa. Kita kena try!

    ReplyDelete
  7. First time dengar about GoJo ni. Thanks for sharing ya, boleh cuba try test this ehailing after this.

    ReplyDelete
  8. Ini baru 1st time TB dengar pasal Gojo ni.. ala-ala grab dan mycar ke ni? bagusnya kalau semakin banyak kemudahan macam ni kan

    ReplyDelete
  9. Banyak dh sekarng ye ehailing.. Nanti nak tgk gojo ni pulak.. Kira dia macam grab la kan. Bgus semua keuntungan dpt drkt diaorg

    ReplyDelete
  10. Waaa dah ada rider tu komen atas nunn untuk update details dia hehehehe..
    Lepas ni kalau ke KL, dr klia boleh cuba GOJO pulak..

    ReplyDelete
  11. Bagus inisiatif GoJo ni sebab semua keuntungan milik pemandu. Boleh Qiss war-warkan kat kawan-kawan pasal GoJo ni. Dapat juga dorang survive masa pandemik ni.

    ReplyDelete
  12. Yana harap kat kluang ada lah gojo. Nak try juga . Sebab dah lama stuck dengan abang grab . Naik kete pun macam lady boss sebab dapat kete helok selalu. So nak try something different

    ReplyDelete
  13. Nice to have GoJo as a competitor of Gxxx. Hope their service better than G hahaha

    ReplyDelete
  14. Bagus kalau ada lebih banyak pilihan untuk kita yang perlukan service e-hailing.

    ReplyDelete
  15. oh wow. baru tau pasal ni. thanks for sharing kak. good info

    ReplyDelete
  16. "Gojo Asia, the latest e-hailing service in Malaysia, offers convenient transportation solutions. Should Get We Embracing innovation, Gojo Asia is set to make commuting more efficient and accessible for Malaysians."

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.