Jom Shopping Persediaan Raya di PGMall

Pejam celik pejam celik. Sekejap sahaja masa berlalu. Tidak lama lagi kita semua bakal menyambut Hari Raya. Apabila dalam tempoh PKP pergerakan semua menjadi terbatas. Namun bagi saya raya tetap raya. Haruslah kita beria membuat persiapan juga.

Hmmm..

Dalam senarai ada macam-macam nak beli ni. Antaranya seperti:-
  • Balang biskut raya
  • Langsir ruang tamu
  • Baju kurung Yara
  • Baju melayu suami
  • Bahan buat biskut raya
Paling seronok apabila kita dapat membeli belah pelbagai barangan hanya dari satu platform sahaja. Bukan sahaja mudah, bahkan dengan pelbagai pilihan barangan yang ditawarkan memberi lebih keseronokan kerana dapat membuat perbandingan seterusnya dapat membuat pembelian terbaik.


Apabila saya diperkenalkan dengan PG Mall, sebuah platform membeli-belah antara no. 1 Malaysia menjadikan saya begitu teruja. Bayangkan ada pelbagai jenis pilihan barangan yang kita boleh dapatkan dari satu laman web sahaja.

PG Mall yang mula diperkenalkan pada tahun 2017 merupakan satu-satunya platform membeli-belah lokal di Malaysia. Platform yang mesra pengguna ini bukan sahaja ada banyak pilihan barangan bahkan lebih menarik terdapat begitu banyak promosi hebat yang ditawarkan. PG Mall juga telah disenaraikan sebagai top 3 platform 'marketplace' atas talian yang kerap dikunjungi di Malaysia oleh iPriceinsight seperti yang direkodkan didalam laporan Q1 2020.

Apatah sekarang kita dalam persediaan nak menyambut Hari Raya. Jomlah kita rebut promosi hebat-hebat yang ada ditawarkan di sini. Gerenti berbaloi-baloi!


Kempen MyRaya

Kempen ini bermula dari 8 Mei sehingga 31 Mei 2020. Apa yang menarik untuk pembeli baru (new shopper), dengan pembelian minimun sebanyak RM40 akan mendapat potongan sebanyak RM15. Wah banyak betul tu diskaun yang diberikan.

Manakala untuk pembeli biasa PG Mall (existing customer) diskaun RM10 diberikan bagi setiap pembelian minimum RM60. Dan diskaun 15% capped at RM50  jika berbelanja minimun RM250. Tawaran diskaun ini boleh dimuat turun dari laman web  PG Mall, kuantiti adalah terhad jadi sila dapatkan sekarang juga. Walaubagaimanapun ianya adalah tertakluk kepada terma dan syarat.



Promosi Dari Rakan Koloborasi PGMall

Ada lagi tambahan berita baik buat mereka yang membeli-belah di PG Mall. Korang boleh rebut promosi hebat dan menarik daripada rakan-rakan kaloborasi PG Mall, antaranya seperti  Maybank QRPay, Touch 'n Go ewallet, Celcom dan Air Asia Big Loyalty.


  • Maybank QRPay

Promosi ini bermula dari 4 Mei sehingga 26 Jun 2020, di mana ditawarkan dua kali penggunaan sepanjang promosi kempen ini. Sebanyak 20% diskaun diberikan sehingga RM20 dengan minimun perbelanjaan RM30.


  • Touch 'n Go ewallet

Sehingga RM40 cashback e-voucher diberikan pada setiap bulan. Hanya 1 cashback/minggu dengan minimun perbelanjaan sebanyak RM10. Promsoi ini adalah sehingga  28 Jun 2020.


  • Celcom exclusive

Diskaun sebanyak 20% sehingga RM20. Ianya terhad kepada 1 kali untuk 1 pelanggan sahaja. Promosi ini juga terhad untuk 500 transaksi setiap bulan.

  • Air Asia Big Loyalty

Nikmati 2x BIG points apabila berbelanja di PGMall. Untuk pengetahuan semua BIG points boleh digunakan/ditebus untuk perbelanjaan di PGMall juga. Promosi ini adalah bermula dari 1 sehingga 31 Mei 2020.



#PGMall
#onlineshopping
#shopping
#ecommerceplatform
#Raya #RayaCampaign
#PGMallSeller
#PGMallMerchant

Jom Shopping Persediaan Raya di PGMall Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on May 08, 2020 Rating: 5

9 comments:

  1. Apalagi, jangan tunggu lama-lama, nanti lama-lama sudah mau raya hahaha...Sis dah soping dah masa kempen raya tu, jom lee kita sekali soping heheheh

    ReplyDelete
  2. tak perlu merayau kat luar rumah. semua di hujung jari - pgmall, kan.
    now is trending pgmall ni. semua dok shopping sini :)

    ReplyDelete
  3. meriah betul raya kali ni, platform shopping online banyak pilihannnn terimakasih pgmall

    ReplyDelete
  4. Belum berpeluang nk tgk platform PGMall ni. Nampak gayanya Ayu dah standby
    nk beli macam2 tu...

    ReplyDelete
  5. belum lagi buka pgmall.. tak sempat. but disebabkan now postage kan makin slow. kita pun behenti shoping online. duk tunggu yang order tak sampai2 lagi

    ReplyDelete
  6. Wahh..platform baru utk shopping raya. Boleh klik2 je la..tak payah nak reramai kat kedai.

    ReplyDelete
  7. banyak kali juga dengar ttg pgmall. takleh jadi ni kena terjah juga nak tengok2. thans info

    ReplyDelete
  8. Pgmall ni pun boleh tahan bagus juga barang2 dia.. Mcm2 ada harga2 pun berpatutan.

    ReplyDelete
  9. Sekarang sangat mudah shopping kat online PGMall pun dah ada banyak pilihan kita pun dah terikut beli kat sini hehehe wakakakaka habis lah duit nak raya ni wakakakka...

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.