Gajah Baring dan Oless Pelembap Bibir Yang Selamat Untuk Seisi Keluarga

Gajah Baring BALSAMO! Pertama kali saya mendengar tentang produk ini. Tetapi setelah direkomenkan oleh rakan baik saya untuk mencuba, haruslah saya tidak menolaknya. Apa yang menarik produk ini menggunakan bawang putih sebagai ramuan utamanya. Dan kita sendiri sedia maklum tentang kebaikan bawang putih itu terutama dari sudut kesihatan dalaman dan luaran. Cara penggunaan juga sangat mudah, hanya sapukan dibahagian yang diperlukan. Dan urut secara perlahan-lahan.

Garlic balm ni memang sesua untuk semua jenis peringkat umur Hatta, dari bayi lagi kita dah boleh gunakannya. Ianya produk semulajadi yang boleh digunakan pada bila-bila masa sahaja (sekiranya perlulah contoh kembung perut dan sebagainya). Didatangkan dalam bentuk botol memang sangat praktikal untuk dibawa ke mana sahaja. Dan bila kita bau balm ini memang 'pure' bawang putih yang tiada campuran bahan kimia mahupun essential oil.

Untuk setiap pembelian terawal Gajah Baring BALSAMO akan diberikan termometer secara PERCUMA. Dan sekarang ditawarkan harga promosi iaitu RM29.90 sahaja.

Satu lagi produk yang korang boleh cuba adalah OLESS. Ianya adalah pelembap bibir homemade yang dihasilkan daripada pewarna dan perisa makanan. Bahan-bahan yang digunakan didalam Oless adalah seperti extra virgin oil, vitamin E dan perisa strawberi.

Ianya juga selamat digunakan untuk semua peringkat umur. Bagi mereka yang mengalami masalah di bibir seperti kering, merekah dan kehitaman bolehlah mencuba Oless, pelembap bibir yang tidak mempunyai sebarang ramuan merbahaya. Harganya adalah RM10 sahaja.

Untuk keterangan lanjut dan bagaimana caranya nak mendapatan produk ini boleh layari:-

https://garlicbalmbalsamo.blogspot.com/
https://www.instagram.com/gajahbaring_hq/
https://www.facebook.com/gajahbaringHQ

Gajah Baring dan Oless Pelembap Bibir Yang Selamat Untuk Seisi Keluarga Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on June 11, 2019 Rating: 5

1 comment:

  1. saya ada masalah bibir kering...boleh la try oless nanti

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.