Hot Wheels® Track Builder System ™

Bulan Mac 2016 ini, Mattel telah memperkenalkan Hot Wheels® Track Builder System ™, iaitu
satu rangkaian terkini trek Hot Wheels® brserta aksesorinya bagi menggalakkan kanak-kanak lelaki terutamanya untuk bereksperimen dengan membina pembangunan trek kreatif. Rangkaian baru Hotwheels menawarkan satu trek utama yang membolehkan penyambungan kepada pelbagai trek dan konfigurasi. Secara tidak langsung aktiviti ini membolehkan kanak-kanak lelaki lebih kreatif dalam menggambarkan dunia pemotoran Hot Wheels® mereka sendiri .


"Di Hot Wheels®, kami sentiasa berinovasi untuk memberikan kualiti yang lebih baik terhadap permainan kanak-kanak di seluruh dunia. Diilhamkan dari kecintaan seorang anak lelaki menerusi uji kaji, kreativiti dan persaingan, semua edisi terbaru Hot Wheels® Track Builder System ™ menyediakan permainanan pemasangan yang lebih fleksibiliti, yang membolehkan kanak-kanak lelaki untuk mempamerkan imaginasi dan kreativiti mereka melalui pembinaan dunia mereka sendiri Hot Wheels®, "

The Hot Wheels® Track Builder System ™ mempunyai beberapa playsets dan aksesori yang termasuk Hot Wheels® Stunt Kit Play Set yang menawarkan  cara pemasangan 4-dalam-1 untuk bermain. Set ini membolehkan pelbagai konfigurasi seperti "Jump Challenge Long", yang "Criss-cross Cabaran ", yang mampu memberi " Cabaran menegak "dan" cabaran "Drop-Down. "

Kami percaya kepelbagaianHot Wheels® Track Builder System ™ serba baru dan lebih baik akan memberikan kanak-kanak lelaki dengan lebih banyak pengalaman dan kegembiraan melalui pencapaian yang lebih besar,membina laluan trek-trek hebat Hot Wheels®. 

Cik Petrina Kho, Pengurus Negara, Mattel Asia Tenggara.


Dari kiri ke kanan: Ms. Loo Hoey Theen, Senior Manager, Marketing, Sunway Pyramid, Ms.Christine Chan, Senior Brand Manager Mattel Southeast Asia - BOYS, Ms. Feina Leow, Marketing Manager, Toys ‘R’ Us, Malaysia melancarkan Hot Wheels® Track Builder System™.

Pengacara,pelakon dan penyanyi, Shafieq Shazwandi acara pelancaran Hot Wheels® Track Builder System™ di Sunway Pyramid.


Kanak-kanak comel ini sedang mencuba permainan  Hot Wheels® City Motorized Race.

The Hot Wheels® Track Builder System ™ termasuk "Hot Wheels® Track Builder ™ Starter Kit Playset ", menawarkan jumlah kepingan trek yang membolehkan kanak-kanak lelaki untuk berkreativiti dengan koleksi mereka. Pelbagai jenis trek boleh dihasilkan menerusi kombinasi yang yang begitu menyeronokkan!


Terbaik dari semua, pemegang utiliti boleh digunakan sebagai cangkuk untuk penurunan graviti atau untuk memegang semua komponen dalam kit tersebut.


Yang paling menarik ianya turut disertakan penyimpanan dan mudah dialihkan. The "Hot Wheels® Track Builder ™ Asisten Essential" adalah set asas yang perlu dimiliki terlebih dahulu. Seterusnya terdapat lima set aksi yang berbeza lain  boleh dipilih; "Spin Pelancaran", "Loop Pelancar", "Angkatlah & Pelancaran ™", "Turn Kicker" dan "2-Lane Pelancar". Di samping itu, terdapat lebih Hot Wheels® Track Builder Aksesori dan Hot Wheels Track (lurus) yang ada yang membolehkan penambahan trek agar lebih menarik.

Antara koleksi Hotwgeels yang boleh didapati sepanjang siri penjelajahan Hot Wheels® Track Builder System ™ seperti:-






Untuk promosi kali ini, Hot Wheels menawarkan :-
- Untuk pembelian 3 kereta basic Hot Wheels akan diberikan 1 lagi tambahan kereta secara percuma.

- Dengan pembelian sebanyak RM150 barangan Hot Wheels (termasuk salah satu set trek) membolehkan anda menerima 1 edisi terhad kotak penyimpanan kereta Hot Wheels(yang berharga RM99) dan juga 1 hadiah istimewa Kotak display Hot Wheels bagi mereka yang sudah mendaftar menjadi ahli Leo Club (kelab kanak-kanak) Sunway.

2 anak lelaki saya yang teruja menyusun kereta Hot Wheels mereka di kotak esklusif Hot Wheels.


Bersempena dengan pelancaran Hot Wheels® Track Builder System ™ ibu bapa, anak-anak
dan peminat Hot Wheels® boleh berseronok dan bereksperimen dengan Hot Wheels®Track set  terbaru di siri penjelajahan "Make It Epic"di pusat membeli seluruh Lembah Klang bermula dari 2 Mac 2016 sehingga 10 April 2016 diantara 10:00 pagi -10:00 malam.

jom..jom
Hot Wheels® Track Builder System ™ Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on March 05, 2016 Rating: 5

5 comments:

  1. love hotwheels, my son likes to play them

    ReplyDelete
  2. adik saya minat la ni, kat rumah belambak koleksi

    ReplyDelete
  3. alia-- wah blh tambah lagi koleksi ni :)

    ReplyDelete
  4. This particular papers fabulous, and My spouse and i enjoy each of the perform that you have placed into this. I’m sure that you will be making a really useful place. I has been additionally pleased. Good perform! family phone tracker

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.