Beli Cheesy Mozzarella Stix, Anda Boleh Menyertai Peraduan Go For Gold di Dominos

Bertempat di outlet Domino's Pizza yang terbaru (outlet yang ke 146) di USJ 1 telah dilancarkan hidangan terbaru dari Domino's iaitu Cheesy Mozzarella Stix! 

Menggunakan 100% keju mozarella di dalamnya bersama keju cheddar  yang dibakar sempurna memberikan rasa hebat tidak terkata. Hidangan ini akan mulai dijual 15 Februari 2016 pada harga pengenalan RM7.80.


 Bersama dengan pelancaran hidangan baru ini, Domino's juga ada menganjurkan Peraduan Go For Gold yang bakal bermula pada 15 Februari sehingga 27 March 2016. Harga pengenalan hanya serendah RM7.80 sahaja!!

 Apa yang menarik tentang peraduan ini ialah, setiap pelanggan yang membeli Cheesy Mozzarella Stix bolehlah mendaftarkan Order Id mereka di laman web www.dominos.com.my/goforgold. Ada beberapa soalan mudah yang perlu dijawab.

Setiap kali penerimaan peraduan didaftarkan, pelanggan yang menyertai akan menerima e-kupon pizza regular yang akan dimasukkan terus ke dalam akaun pelanggan. Untungkan!

Bertambah lagi untung jika pelanggan berjaya memenangi antara hadiah yang ditawarkan!

GP x 1 : Gold bar (50g)
2nd x 8 :Gold bar (5g)
3rd x 8 : Gold watch
4th x 8 : Pewangi (175ml)
Conso x 200 : Satu tahun pizza regular

Wowwww!!!

 Di perasmian outlet baru Dominos di USJ 1 ini juga bertambah meriah  dengan kehadiran lebih 50 orang anak yatim untuk sama-sama menikmati hidangan dari Domino's'. Antaranya seperti anak-anak dari Pertubuhan Rumah Amal Cahaya Tengku Ampuan Rahimah (RACTAR), Rumah KIDS dan Rumah Charis. Sememangnya terserlah keseronokan di wajah anak-anak syurga ini.

 Akhirnya Domino's USJ1 dibuka secara rasminya!

Dan saya cukup terhibur dengan persembahan "Lion Dance" yang penuh semangat ini...





 Comelnya....

 Team Domino's yang dedikasi sentiasa menjanjikan yang terbaik...

Hidangan berinovasi yang memenuhi citarasa pelanggan Domino's semestinya...

Memberi kepuasan yang tidak terhingga..
Pada setiap gigitan pizza yang begitu sempurna...

Sememangnya banyak promosi menarik, antaranya seperti combo 2 regular pizza ditawarkan pada harga RM30, manakala combo 2 large pizza hanyalah RM50. Bukan itu sahaja bahkan banyak lagi tawaran, dan kita boleh dapatkannya di www.dominos.com.my


Jom pizza!!!
Beli Cheesy Mozzarella Stix, Anda Boleh Menyertai Peraduan Go For Gold di Dominos Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on February 01, 2016 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.