KLEENEX® MENJADIKAN KELEMBUTAN CARA HIDUP RAKYAT MALAYSIA-Bersama Kita Kongsikan

Salam Hari Malaysia uolls...

Kongsi Kelembutan dan raikan Hari Malaysia dengan membawakan sentuhan kasih sayang dan lembut kepada setiap orang



Dalam hidup bermasayarakat, keharmonian dapat diwujudkan dengan adanya sikap prihatin, sentuhan kasih-sayang dan lembut antara satu sama lain. Biarpun ada perbezaan samada jantina, agama, bangsa, keturunan, fizikal, taraf kehidupan dan sebagainya. Dengan adanya kempen Kongsi Kelembutan dan Raikan Hari Malaysia Bersama Kleenex", apabila kita menyertainya secara tidak langsung kita sama-sama berganding Bahu untuk menggerakkan perubahan dan mencapai 10,000 post di Facebook untuk membantu lebih ramai anak yatim mendapat rumah perlindungan yang sempurna melalui OrphanCARE.


Kita harus mengambil peluang ini untuk tidak mewujudkan perbezaan dalam kehidupan orang di sekeliling anda, serta mereka yang kurang bernasib baik. Bahkan pakar psikologi turut mengiktiraf bahawa perkara kecil adalah penting, daripada perlakuan kecil antara orang tersayang seperti membuat secawan teh untuk satu sama lain hingga kepada bercakap dengan lebih bersopan santun dan berbudi bahasa kepada satu sama. Perlakuan yang mudah dan positif merupakan kunci membina dan menjalani hidup yang lebih bahagia, dan para penyelidik mengakui bahawa seorang individu mempunyai kuasa untuk mempengaruhi perasaan orang lain, justeru itu satu perlakuan kelembutan boleh mewujudkan perbezaan yang besar dalam kehidupan orang lain.                                                   

Tiada yang dapat digambarkan ikatan yang terjalin, dua saudara berbeza usia..
Biarpun sekecil yang tidak mengerti apa-apa, namun keprihatinan saudaranya yang terchenta..
Melalui sentuhan, kelembutan dan kasih-sayang ikhlas..

Biarpun kecil, tapi ianya memberi impak yang besar pada yang menerima :)

  • Ayu Rafikah anaknda Akid Zulqarnain ternyata jiwanya lembut serta sarat kasih-sayang. Biarpun dengan hanya sentuhan ikhlas meninggalkan 1001 ingatan, foto inis eakan berbicara tentang dua saudara biarpun berlainan usia, namun setiap tatacara dan budi-bicara si kecil tetap memahami dan menghargainya 

Untuk menyertai, anda cuma perlu ‘Like’ halaman Facebook Kleenex® Malaysia, cari post peraduan “Share The Softness”, dan mula berkongsi kelembutan. Tag pasangan, kawan, ahli keluarga atau jiran anda dalam bahagian komen post peraduan tersebut dan beritahu mereka betapa anda menyayangi mereka. Sertakan juga #kleenexsoftness!

Mesej yang paling menonjolkan kasih sayang akan memenangi Pek Kleenex® Softness eksklusif edisi terhad dan hadiah seperti kamera Polaroid, beg jenama Longchamp, rantai tangan Thomas Sabo dan banyak lagi!


Tidak lupa pada mereka yang kurang bernasib baik, setiap post Share the Softness di Facebook serta setiap pembelian rangkaian produk CSR Kleenex® secara tidak langsung kita akan mendrma sebanyak RM0.50 kepada OrphanCARE; caranya cuma SMS kod unik yang terdapat pada produk Kleenex®.

Untuk maklumat lanjut tentang bagaimana hendak Berkongsi Kelembutan, uolls boleh kunjungi halaman Facebook Kleenex® (www.facebook.com/Kleenex.Malaysia). Manakala mengenai Kleenex®, sila hubungi talian Kimberly-Clark Consumer Care di 1-800-82-1188 (bebas tol) pada hari bekerja dari jam 9 pagi hingga 5 petang.

So, apa lagi uolls jom join peraduan ini sambil beramal  :)


Mengenai Kleenex®

Kleenex®, tisu muka No. 1 di dunia menawarkan kelembutan terunggul yang membersihkan semua jenis kulit dengan lembut. Setiap helaian diperbuat daripada 100 serat dara berkualiti yang tidak meninggalkan sebarang sisa bagi mengurangkan rengsaan kulit. Ini bukan sahaja memastikan kulit yang bersih, tetapi juga jagaan yang lembut dan kebersihan terunggul untuk anda seisi keluarga. Tisu  Kleenex® boleh didapati dalam dua jenis, iaitu tisu muka dan tisu mandi dan dalam pelbagai bentuk bungkusan yang menarik dan memudahkan, terkenal dengan kelembutan, kekuatan dan daya serapannya yang ideal.  
      
KLEENEX® MENJADIKAN KELEMBUTAN CARA HIDUP RAKYAT MALAYSIA-Bersama Kita Kongsikan Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on September 16, 2014 Rating: 5

2 comments:

  1. so far lom ada rezeki dgn contest under kimberly clark. moga2 ada rezeki this time :) amiin

    ReplyDelete
  2. Produk yang bagus dan bermanfaat

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.