Kembali Langsing dan Berseri-seri, Sememangnya Impian Semua Wanita Hari Ini

Usai lepas berpantang, badan ada sikit laii bentuknya. Phhhhhfuhh, mengeluh tengok body sendiri…Dengan simpton muka kurang bermaya, sebab harus berjaga malam memang menjadikan penampilan diri kurang berseri-seri. Selebet gitew. Huhuhu..




So, bila dapat sekali-sekala memanjakan diri Pusat Kecantikan dan Perlansingan Badan memang buat saya hepi. Siyes, apatah lagi ianya di Mayfair Bodyline yang cukup ternama dan dikenali.Untuk pengetahuan uolls, “Mayfair Bodyline merupakan Pusat Perlansingan, Kecantikan dan Spa yang sudah berada dalam 29 tahun didalam industri ini. Direka khas sebagai “Pusat Sehenti” yang menawarkan servis menggunakan peralatan berteknologi tinggi serta mesra dan selesa persekitaran. Dioperasikan bersama pasukan pofesional mencakupi konsultan terlatih dah therapist yang dedikasi. Selain dari rawatan muka (facial) dan rawatan perlangsingan badan yang memuaskan, di Mayfair Bodyline juga memberi jaminan yang anda pasti seronok menikmati perkhidmatan dengan keputusan hasil rawatan yang menakjubkan.


Memiliki badan seperti Angie Lee memang telah diidami di hati, Huhuhu..
 Sampai sahaja di Mayfair Bodyline di Pavilion (ok, saya terjah yang di sini ya). Saya disambut oleh kosultan profesional dari outlet sini. Sebelum dibuat ujian lain, berat badan dan ketinggian perlu diambil dahulu. Ini adalah paling penting. Nak tahu BMI diri kan :=p


Sambil-sambil mendengar penerangan dari dari pihak Mayfair Bodyline saya dihidangkan dengan air teh bunga tanpa gula. Wah, minum panas-panas memang nikmat.


Sesi konsultansi bermula. Dengan menggunakan mesin berteknologi tinggi. Kita akan dapat lihat masalah kulit yang dihadapi oleh saya.



Peh! Memang ngeri. Ni simpton bila dah berumur, hahaha. Dan juga tak menjaga kulit badan dengan sewajarnya. Ok, saya belajar sesuatu hari ini...hikhik


 Hasilnya, beberapa masalah badan dikenalpasti. Punca dan kawasan lemak di badan berlebihan juga diketahui. Dan dari keputusan ini konsultan professional Mayfair Bodyline akan mengesyorkan kita jenis rawatan yang diperlukan oleh diri.



So, rawatan yang disyorkan kepada saya adalah:-
Slim Master
Rawatan intensif  “ultra-sound” yang membina “micro-bubbles” yang membantu memecahkan sel-sel lemak. Seterusnya ianya akan diserap ke system “lymphatic” dan system pembuangan dan seterusnya dihapuskan daripada badan. Selain itu ianya membantu stimulasi badan dengan meningkatkan enzim LPL yang menukarkan asid lemak kepada tenaga.

CLA Chili Slimming
Rawatan ini antara yang menjadi fevered dan popular di Mayfair. Dengan extrak pati dari biji cil, elemen aktif yang terdapat dalam capsicum membantu mengurangkan lemak di badan secara efektif.

Heat Circulation
Blanket panas yang mampu meredakan tegangan, memperbaiki kitaran darah dan mengurangkan “fluid retention”.

Perfect Herbal
Rawatan ini hanyalah untuk mereka yang mempunyai masalah kulit berminyak, kombinasi dan kulit berparut kesan daripada jerawat serta jeragat. Ianya memperbaiki kesan kulit muka yang berparut (kesan daripada jerawat). Bahan yang digunakan seperti “Burdock” yang memapu melembut secra dalam dan berkesan. Kelebihannya ianya “anti-mirobial”, “bacteriostatic” dan “anti-fungal”. Selain itu ianya juga mengandungi “Ykang Ylang” yang mana mampu melembut dan melicikan kulit. Bahan lain seperti Aloe Vera dan “Willow Extract” masing-masing memliki kelebihan dalam mempaiki dan mencantikkan kulit secara semulajadi.

Energy Point Treatment
Cara Tindakan:
Memperbaiki kitaran darah, “lymphatic circulation” dan juga mengurangkan “water retentions”.

Sementara menunggu therapist, boleh bersiap-siap tukar pakaian (pakaian khas diberikan), ke tandas jika perlu dan bersantai di sini. Memang sangat selesa uollls.

Kali ini saya diberikan secangkir kecil air bunga. Pehh harum dan segar!

Di bilik ini segala kelengkapan rawatan telah disediakan. Suhu bilik juga sangat nyaman. Memang Nampak katil kat situ memang rasa nak melenakan diri terus.



Kenalkan minyak terapi yang digunakan. Saya diberitahu “essence oil” ni dipebuat dari herba yang bermutu tinggi dari Spain.

 Oh ya, rawatan pertama saya hari ini “Slim Master Intensive ultra-sound” .
So, ini adalah mesin yang digunakan. Walaupun Nampak kompleks, namun menurut therapist saya ianya memang bagus dan memberi kesan yang menakjubkan setelah menggunakannya.

Sebelum proses “shapping” dilakukan. Therapist ada membuat sedikit urutan dikaki bagi melonggarkan bahagian yang mampu menyekat lemak dari berterusan berkumpul di satu tempat.

Kemudiannya menggunakan mesin canggih ini, Therapist telah membuat urutan di bahagian kawasan lemak yang paling banyak kelihatan. Macam kes saya tentulah di perut ya.


Semasa proses dijalankan, saya memang terasa berdengung. Menurut therapist, saya sahaja yang merasainya. Semakin kkuat bungi dengungan, bermakna kawasan disitu ada lebihan lemak yang ketara.


 Usai pemecahan lemak, Therapist segera menggunakan satu lagi alatan untuk mengalihkan kawasan lemak ke kawasan sepatutnya. Di sini memang ketara sangat uolls. Sebelum ni perut saya ada sedikit buncit, kali ni kawasan yang diberi rawatan terasa sedikit kempis. Kagum gue!


Seterus proses “Chilli wrap”. Nama jer ada bunyi cili, takde pedas mana, hahaha. Okla, bila diletakkan sahaja krim ni memang terasa sejuk satu badan. Kemudian badan kita akan dibalut dengan plastik
Seterusnya kita kena berada dalam “blanket stim” ini.

Kalau tak silap saya, ianya mengambil masa 40 minit lamanya. Ok, boleh tidur dalam keadaan tenang dan selesa ..

 Selesai proses perlansingan, kita teruskan dengan perawatan muka. Kali ini mesin ini digunakan.


 Dari mula-mula dibersihkan. Diletakkan minyak khas (herba berkualiti), pakai masker sebanyak 2 kali. Sehinggalah proses membuang segala “white heads” dan “black heads” di muka.


Urutan di muka. Pakai masker lagi (kali ni herba yang  berlainan). Rehat selama beberapa minit. Mencuci sampai bersih. Dan siap.....terasa besh giler

See, berseri-seri saya selepas menerima rawatan di Mayfair Bodyline


 Siyes tak tipu uolls. Memang sangat best mendapat rawatan muka dan perlansingan di sini. Selain daripada terasa badan lebih ringgan, muka juga lebih bersih dan berseri-seri. Secara tidak lansung dapat memotivasikan saya balik untuk prihatin mengenai penjagaan diri dan lebih berkeyakinan bila bertemu dengan orang ramai.


So uolls, bolehlah terjah mana-mana 31 outlet Mayfair Bodyline. Dan sekarang terdapat promosi yang ditawarkan iaitu RM29 untuk 5 jenis rawatan. Ini adalah atas kesedaran bagi wanita yang perlu mula menyayangi diri mereka (eerkk macam saya, huhu)

Keterangan lanjut boleh layari:

Percayalah sebagai peneraju industri perlangsingan dan kecantikan 29 tahun lamanya Mayfair Bodyline mampu memenuhi impian anda untuk kembali langsing dan menawan. Moga kita semua gembira dan yakin dengan penampilan diri sendiri dan paling penting tampil lebih berseri-seri!


*******************
Dan uolllllllllllllls ada berita baik untk my lovely readers…
Mayfair berbesar hati untuk menghadiahkan “customized treatment” kepada 10 orang komentar terbaik di posting ini, ahaks…

Best wooooooooooooo…

Uolls, nak bagi pandangan terbaik…ala-ala slogan seperti..

Saya teringin merasai rawatan kecantikan dan perlangsingan di Mayfair kerana….

Saya percaya Mayfair pusat rawatan tersohor yang mampu menjadikan saya wanita gorjes yang luar biasa  -- >contoh ya….



Jom uollllls join kalau nak merasai sesi rawatan percuma :=)
Kembali Langsing dan Berseri-seri, Sememangnya Impian Semua Wanita Hari Ini Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on September 26, 2014 Rating: 5

7 comments:

  1. memang syok buat rawatan kat slimming centre kalau fulus byk hehheh

    ReplyDelete
  2. bagi free sekali, lepas tu kena buat beberapa kali baru menjadik.Er, bagi 10 rawatan free aci tak? hehehhehhe

    ReplyDelete
  3. Suzz- mmg besh

    Merlyn- klu 10 kali mmg mantap hahah

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. I want to do a treatment at MayFair because I believed as what you said Mayfair will give their best services to us to ensure we had what we want. Looks young and slim forever with just treatments needed without suffering any pain...

    ReplyDelete
  6. Jenama tersohor yang dipercayai, terapi kecantikannya kunanti, pasti diriku tampil berseri, Mayfair hebat keberhasilannya diyakini!!!

    ReplyDelete
  7. Bestnya... Lmbt plk terbaca entry ni. Promo ada lg ke yg rm29 ekeke.. Betul ke nmpk terus kesan ek? Tq kak

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.