Bergaya Dengan Produk JustEyeWear, Semestinya Sesuatu Yang Istimewa :)

Saya ni jenis orangnya agak “simple”, bijak jugaklah sikit (hahaha) dan biarpun sempoi tapi gemar bergaya. Apatah lagi dalam keadaan saya yang berhijabista, aksesori perlu ada. Saya tidaklah kemaruk sangat dengan cincin berlian, gelang-gelang sampai ke lengan… No No No…
Tapi saya sangat suka berkaca mata yang ada gaya. Saya rasa diri lebih “cool” bila berkaca mata hitam! Sesuatu yang melengkapkan penampilan kita biarpun hanya berseluar jean, blouse plain, shawl lilit dan wedges. Dengan adanya kaca mata hitam kita tampil lebih bergaya. Namun dalam bergaya, pemilihan spek mata yang bersesuaian dengan cuaca dan penampilan perlu ada juga. Yang bestnya sekarang ni, kita boleh survey spek mata kegemaran hanya di hujung jari semata-mata. Saya nak share ngan uolls, satu laman web ni… JUSTEYEWEAR!
Laman web yang menjual pelbagai jenis rekaan “sunglasses”, “contact lens” dan “prescription glasses”. Outlet optikal ini letaknya di Pulau pinang dan membuka peluang kepada semua pelanggan di mana sahaja untuk membeli hanya membuat pesanan di laman web JUSTEYEWEAR. Pelbagai promosi yang ditawarkan, diskaun juka diberikan sehingga 70%. Ternyata banyak penjimatan dirasai jika berbelanja di laman web ini. Berkenan sungguh saya dengan rekaan MYKITA eyewear collections.
Walaupun Nampak “simple”, tapi rekaannya sangat praktikal untuk saya yang suka gaya bersahaja. Apatah lagi kanta yang agak nipis. Menjadikan saya kelihatan lebih muda dan bergaya. Cantik dan tertarik! Amacam cool tak pilihan saya? Kalau uolls berminat juga boleh layari JUSTEYEWEAR.com.my banyak koleksi yang menarik dengan harga yang sangat berbaloi!

Ada 2 cara pembeliaan yang boleh dilakukan:
Penebusan Online – barangan yang dibeli akan dihantar setelah pembayaran dibuat dalam masa 3 hari. Penebusan Offline – pembeli boleh menebus barangan dibeli dengan menggunakan voucher di outlet-outlet terpilih tanpa sebarang caj.
Jom, uollls soping kat JUST EYEWEAR… see pilihan saya siap ada 80% diskaun lagik! Memang terbaek!
 Ni anak saperlah yang suka berspek mata hitam… kih kih!!!

Bergaya Dengan Produk JustEyeWear, Semestinya Sesuatu Yang Istimewa :) Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on June 28, 2014 Rating: 5

1 comment:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.