Udara Segar Bermula Dari Rumah

Salam hari Ahad uollls...
So, cuti-cuti ni mesti uolls... tengah memBZkan diri membersihkan rumah, kan? :)
Apatah lagi bila kita hidup dalam keadaan selesa, persekitaran nyaman, pasti membahagiakan diri dan keluarga...

Kenalkan, solusi pada masalah "bagaimana hendak mendapat keadaan rumah yang sentiasa berbau segar sepanjang masa".............--> AmbiPur dan rangkaian Febreze First Defense House Dust Reducer!
Untuk pengetahuan uools... AmbiPur dan rangkaian Febreze First Defense House Dust Reducer mampu memberikn suasana segar kepada ruang tamu dan persekitaran rumah anda. Bila udara segar kita nak bernafas pun lebih selesa :)

Dengan adanya teknologi Trap and Lock House Dusk Reduction membantu memerangkap partikel-partikel debu hama, debunga dan sel mati haiwan perliharaan. Yang pastinya setiap semburan FABREZE FIRST DEFENSE FABRIC REFRESHER mampu mengurangkan 95% alergen bawaan udara dan mampu menyah bauan yang tidak menyenangkan.
Percayalah produk ini mampu menjadikan aktiviti mengemas rumah lebih mudah dan selesa.
AMBI PUR FIRST DEFENSE AIR EFFECT pula membantu memerangkap sehingga 75% alergen yang terkandung dalam udara persekitaran!
Ternyata dengan teknologi OdoShield yang mengandungi 10 kali ganda bahan yang menyahbau, produk ini ternyata mampu untuk memerangkap dan menyah bau-bauan yang kurang enak seperti sampah sarap, asap dan jerebu.

Jom uolls, dapatkan Febreze dan AmbiPur terbaru di pasaraya-pasaraya berdekatan :)

Udara Segar Bermula Dari Rumah Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on June 29, 2014 Rating: 5

1 comment:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.