Kempen Penjagaan Mulut Secara Intensif 2014

Masyarakat hari ini sudah mula menyedari tentang kepentingan menjaga kebersihan oral terutama dari segi kebersihan gigi terutama gigi yang sensitif, gusi berdarah dan juga kepeluan untuk memakai gigi palsu bagi mereka yang memerlukan. Ini kerna kita perlu sedar keyakinan dalam diri boleh terserlah jika kita mampu melemparkan senyuman menawan. Dan senyum menawan ini tidak akan menjadi "problema" pada kita sekiranya kita tidak mempunyai masalah dengan gigi, bau mulut dan sebagainya.
Atas kesedaran mengenai kebersihan dalam mulut, MDA (Malaysian Dental Association) berkolaborasi bersama GSK (GlaxoSmithKline Consumer Healthcare) menganjurkan kempen "Your Mouth Deserves Specialised Care". Kempen ini adalah bertujuan untuk menyedarkan masyarakat tentang kepentingan menjaga kebersihan mulut terutama untuk kebaikan pada masa yang panjang.

Kempen ini telah dirasmikan oleh Dr. Khairiyah Abdul Mutalib (Principal director of Oral Care) Kementerian Kesihatan Malaysia.

Dan dari pihak GSK sendiri mempunyai misi untuk memperbaiki kualiti hidup manusia dengan menjadikan mereka lebih selesa dan hidup sejahtera. Antara produk yang dikeluarkan oleh pihak GSK seperti ubat gigi SENSODYNE yang mana sesuai untuk gigi yang sensitif,.
Untuk mereka yang mempunyai masalah gusi...
Dan juga yang perlukan gigi palsu :)


Kempen Penjagaan Mulut Secara Intensif 2014 Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on June 12, 2014 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.