TINGKATKAN KESERIAN WAJAH DENGAN ESEN VITAMIN C PENCERAH PREMIUM MELANO CC BAHARU DARI JEPUN

Adakah anda sudah bosan menggunakan produk untuk menutupi bintik-bintik gelap, bekas jerawat dan tona kulit yang tidak sekata? Adakah memikirkan untuk menjalani rawatan laser atau pengelupasan kimia menakutkan anda?Jenama penjagaan kulit Jepun terkemuka Melano CC oleh Rohto Mentholatum, yang terkenal dengan Vitamin C Brightening Essence dalam mengurangkan bintik-bintik gelap dan bekas jerawat, mempunyai jawapan untuk masalah pigmentasi anda. Jenama ini menggunakan bentuk Vitamin C yang stabil - L-ASCORBIC ACID –Vitamin C yang paling tulen dan kuat untuk memberikan warna kulit yang lebih cerah, licin dan sekata.


Melano CC Essence telah menjadi esen pencerahan No. 1 di Jepun selama 5 tahun berturut-turut dan kini hadir dengan Esen Pencerah Premium baharu yang diformulasikan dengan 4 jenis vitamin C. Ia direka untuk melawan bintik-bintik gelap yang degil, memudarkan bekas jerawat yang degil, mengecilkan pori, menghidupkan semula kulit kusam dan mengimbangkan semula tona kulit untuk kulit yang kelihatan lebih cerah dan lebih berseri. Gunalah Esen Vitamin C Pencerah Premium Melano CC sebagai salah satu produk dalam rutin penjagaan kulit harian anda untuk kulit lebih cerah dan bercahaya!



Bahan pencerah dalam Melano CC Premium Brightening Essence mampu meresap jauh ke dalam lapisan kulit untuk melawan bintik-bintik gelap dan mempromosikan kulit berseri yang sihat dengan teknologi penembusan tinggi yang memastikan penyerapan penuh.


Esen ini menggabungkan 4 jenis Vitamin C - PURE Vit. C, Penetrating Vit. C, Oil Soluble Vit.C dan Long Lasting Vit. C untuk meresap ke dalam kulit dan melawan bintik-bintik gelap degil secara aktif, meringankan bekas jerawat degil, dan memperbaiki warna kulit yang tidak sekata.


Ia juga mengandungi vitamin B6 yang dapat membantu mengawal pengeluaran minyak berlebihan dan meminimumkan pori-pori terbuka serta vitamin E yang melembutkan dan menghidratkan kulit untuk kulit yang bercahaya, berseri dan sihat.


Bahan kandungan lain Esen ini termasuk:


 Allantoin - melegakan kemerahan dan menenangkan kulit yang merengsa. Ia menghilangkan sel-sel kulit yang kasar dan mati dengan lembut untuk memperlihatkan kulit yang halus dan berseri di bawahnya, meningkatkan kelembapan kulit agar tetap lembut dan awet muda.


 Alpinia Seed Extract - ekstrak halia yang membantu mencerahkan dan mengimbangkan warna kulit.


 Grapefruit dan ekstrak lemon - mempunyai sifat antioksidan yang dapat meremajakan kulit kusam dan meratakan warna kulit.


Untuk memastikan keberkesanan Vitamin C dalam memberikan pencerahan kulit dan penjagaan pori-pori kulit yang optimum, Esen Pencerah Premium Melano CC dilengkapi dengan tiub Aluminium dan muncung khas untuk mencegah pengoksidaan, menjadikannya segar hingga penurunan terakhir.


Melano CC mempunyai satu set produk yang lengkap untuk membantu menghidratkan dan mencerahkan kulit anda mulai dari Lotion, Essence, Premium Essence dan Brightening Gel.
Untuk hasil terbaik, ikuti langkah-langkah berikut dalam rejimen penjagaan kulit harian anda:


Langkah 1: Selepas bersihkan Muka, hidratkan dan cerahkan kulit dengan Melano CC Vit C Brightening Lotion Losen beraroma sitrus yang menyegarkan ini disuntik dengan vitamin C menghidratkan dan mencerahkan untuk kulit yang berseri, sekata dan sihat. Ia juga membantu menyiapkan kulit untuk penyerapan bahan aktif yang terkandung dalam produk penjagaan kulit seterusnya.


Langkah 2: Gunakan Esen Vitamin C Pencerah Premium Melano CC sebagai Rawatan Tambahan untuk Kulit Diformulasikan dengan empat jenis vitamin C, B6 dan E untuk mencerahkan kulit, meratakan tona kulit, melawan bintik-bintik gelap yang degil / bekas jerawat dan mengecilkan pori untuk kulit yang sihat. Anda boleh menaik taraf ke Esen Premium digunakan pada seluruh wajah dan urut perlahan ke kawasan yang bermasalah. Sebagai alternatif, sapukan melano cc esen harian ini ke seluruh wajah, diikuti dengan Esen Premium di kawasan yang disasarkan, seperti sapukan di bintik-bintik gelap yang degil.


Langkah 3: Lengkapkan rejimen anda dengan Melano CC Brightening Gel Ambil gel secukupnya dan sapukan secara merata pada wajah dan leher. Urut dengan lembut untuk membolehkan penyerapan sepenuhnya ke kulit. Kerana manfaatnya yang banyak, semua orang dapat memiliki kulit cantik sekata!



Esen Vitamin C Pencerah Premium Melano CC baharu berharga RM75 dan boleh didapati secara eksklusif di Watsons mulai Julai 2021.


TINGKATKAN KESERIAN WAJAH DENGAN ESEN VITAMIN C PENCERAH PREMIUM MELANO CC BAHARU DARI JEPUN Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on June 04, 2021 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.